René Vulkán» registrace: 01.12.2011 » 61, muž, Brno
» vzkaz
» děl: 1618 |
Komentáře k dílům uživatele :
26.06.2016 - 11:53
Adramelech: René Vulkán: Poukazoval jsem na to, že pedvo minimálně v jednum bodu došel na základě úvahy, která se mu jevila logická, k chybnému závěru, takže v ostatních bodech to může platit také.
Nemá smysl, abych prodlužoval tuto nekonstruktivní debatu tím, že bych zde prezentoval nějaké obsáhlé výklady. Zkus se nad tím zamyslet a pokud na nic nepřijdeš, tak se smiř s tím, že je to prostě nepochopitelné. Člověk nemusí rozumět všemu. |
26.06.2016 - 11:37
René Vulkán: pedvo: zenge: Adramelech: Nějak mi to nejde dohromady:
Charta vystěhování StB to vše muselo být provázeno šílenou šikanou, nejbrutálnějším upíráním svobod ... a teď tvoje komentáře (Jen pro srovnání - mě stbáci spolu s mou nastávající a několika františkány působícími v podzemní církvi obklíčili na jedné faře ... nic se nám nestalo, nevyhodili nás ze školy, prostě krom asi hodinového strachu vůbec nic. A přesto bych návrat něčeho takového, jako byl minulý režim, nechtěl) A tak, můžeš nám prostoduchým své myšlenkové obraty, Adranelechu, osvětlit? Díky. Radovan Voříšek |
26.06.2016 - 10:52
vavaoko: zenge: Já tedy nestihl přečíet Křížkka, ale ty plky toho "chartisty" mě nepřekvapily. Bejvalej černoch.
Ještě, že tak. |
26.06.2016 - 10:43
Adramelech: zenge: Koukám, že ani ty jsi nenabídnul žádnou plně funční alternativu uspořádání společnosti, na jejíž absenci zde výše poukázal Paulmatthiole. Jestli takový recept někdo zná, tak rychle sem s ním! Lidstvo na něj čeká už celé věky.
|
26.06.2016 - 10:41
Adramelech: pedvo: No tak to jsi usuzoval špatně. Mně se tvůj komentář jeví celý hodně prostomyslný. Co když věci nebudou tak jednoudché, jak je vidíš? Jestli jsi spokojený v podprůměrném důchodu, budiž ti to přáno. Jiní však se stávajícími poměry spokojení být nemusí.
|
26.06.2016 - 10:20
pedvo: Adramelech:
Mýlil bych se, kdybych něco takového tvrdil. Já ovšem uvádím, na co se dá usuzovat z tvého prvního komentáře, a za tím si stojím. Stejně tak i za vším ostatním, co ve svém komentáři píšu. |
25.06.2016 - 22:55
TvojeLabuť: ST
|
25.06.2016 - 21:48
Adramelech: pedvo: Tak to se mýlíš. Jsem bývalým signatářem Charty 77 a v roce 1985 jsem byl vystěhován Státní bezpečností do Rakouska v rámci akce Asanace.
|
25.06.2016 - 21:41
pedvo: Adramelech:
Klidně si nadáváš na režim, a nemusíš se bát, že tě zavřou, to je málo? Co by se mělo vysvětlovat horníkům z OKD? Přece nejsou nic lepšího, než kdokoliv jiný, kdo přišel o práci, například já. A je o ně postaráno mnohem líp. Srovnávat s tehdejší dobou si můžu dovolit, a nemusím být Bakala ani nikdo podobný. Jsem v důchodu, a to podprůměrném, stejně jako moje žena. Přesto se máme mnohem lépe, než se měli naši rodiče, a naše děti jsou na tom lépe, než jsme byli my. A lépe než ony se mají zase jejich děti. Tvůj první komentář je neuvěřitelný, ale je možné, že jsi nepatřil k těm, kteří si museli dávat pozor na to, co říkají. Spíš k těm, před kterými bylo lepší mlčet. |
25.06.2016 - 21:37
krizekkk: Dny dohořívají, noci dohasínají... Jasný. Jako facka. ST
|
25.06.2016 - 19:58
Adramelech: Paulmatthiole: Předně je mou milou povinností ti poděkovat, což tímto činím. K dalšímu: Tomu, že nikdo nenabídnul žádnou plně funční alternativu, se nediv. Nad správným uspořádáním společnosti si lámali hlavu už mnozí. Oba hlavní společenské systémy - socialismus a kapitalismus - mají tolik vad na kráse, že se jim snadno může přihodit, že nebudou milovány všemi, a člověk má sklon nadávat přednostně na ten z nich, na jehož rožni se momentálně zrovna peče. Pokusy zkřížit výhody obou těchto systémů (Titův jugoslávský experiment, skandinávský model) příliš průkazné výsledky nepřinesly. Přesto je buď socialismus anebo kapitalismus - ale s lidskou tváří - asi jedinou šancí, k níž můžeme upínat naději. Jinak totiž zbývá už jenom nějaký druh diktatury či despocie ve stylu NWO nebo chalifátu. Tolik na omluvu nedostatečně konstruktivního přístupu z mé strany.
|
25.06.2016 - 19:30
zenge: A klidně ať zase zakážou knihy Škvoreckého, Kundery, Vaculíka, Solženicyna a třeba i skupinu Plastic People atd. Já bych to tedy bral všemi deseti.
???? Nevěřím svým očím! Čest |
25.06.2016 - 19:26
kasparion: ST
|
25.06.2016 - 19:02
vavaoko: ST
|
25.06.2016 - 18:19
Kapka: ... zpomalit, vše vychutnat, ST
|
25.06.2016 - 16:24
Paulmatthiole: Pročítal jsem komentáře nad mým, jsa přizván k diskusi. Na rovinu řeknu, že to není poprvé, kdy se Krizekkk vyjádřil, jak se vyjádřil – a zrovna tak dodám, že to není můj šálek kávy; nedovedu si totiž dost dobře představit, že bych tu coby editor odpověděl komukoliv na jeho komentář v podobném duchu, a to bez ohledu na tvar a počet smajlů před, za či uprostřed. Jeho komentář jsem smazal – pokud to kdokoliv hodlá vnímat jako totalitní zásah, je to čistě jeho věc, anžto tvrdím, že nesouhlas s čímkoliv lze projevit i slušně.
K tomu ostatnímu – nemám zájem na návratu minulého režimu, nicméně dodal bych, že demokracie ve stylu „vyhrává ten, kdo se pozvrací jako poslední“ mi od totalitního režimu příliš odlišná nepřijde. Pokud zbořím strukturu A, ať už z jakéhokoliv důvodu, měl bych nabídnout plně funkční alternativu B, a toho jsem se tedy v řadě případů nedočkal. Svoboda slova, projevu, demokracie… možná je to jakási skepse, ale ty pojmy mi přijdou v dnešní době dost zprofanované. Nejde o to, co by měly představovat, to je zcela v pořádku. Jde o to, jaká je jejich dnešní skutečná hodnota… a podle mého názoru je hluboko pod čarou. |
25.06.2016 - 11:44
Adramelech: madison: Já to beru. Vždyť tady o nic nejde. Tato diskuse realitu stejně nijak neovlivní. Jenom mě ale napadlo, podle čeho se rozhoduješ u voleb, tedy pokud k nim vůbec chodíš a nenecháváš to raději na těch zkušenějších a moudřejších.
|
25.06.2016 - 11:05
René Vulkán: Adramelech: ... a kdyby se zas zakázaly knihy Škvoreckého, Vaculíka ... a Plastici, já bych klidný nebyl... co klidný, nechtěl bych tu být
|
24.06.2016 - 23:55
madison: Adramelech: Bez emocí odstupuji od této debaty.Neumím mluvit za horniky ani za pravdolaskaře ani proti nim.Neumím ani kritizovat či odsuzovat Bakalu nebo paní Bakalovou či myslet si že Krizekk jednal pouze emotivně.Nechávám to na těch,co smýšlí na základě zkušeností,tedy pokud je mají a hlavně jednají rozumem.Hlavně aby rozum zůstal zdravým rozumem.
|
24.06.2016 - 21:44
detektor: No dám ST za výběr...taky trošku čumím, kam se od hudby diskuse dostala:-)....Jsou to vzpomínky na krásné roky mládí...:-)
|


