bameka

» registrace: 11.01.2012
» 59, muž
» děl: 62
» komentářů: 564 / 446
Komentáře k dílům uživatele :
07.02.2012 - 23:27
churry: Esli tvůj pták není panenka?! Vyleze, až bude teplo... "o)
06.02.2012 - 00:26
Bíša: Je ještě mnoho exsesů neobjasněno. A znalosti hlavně mladých lidí z historie je otřesná!
05.02.2012 - 15:17
bameka: Ještě jednou děkuju za komentáře v první části mé úvahy. Dostal jsem možnost se vyjádřit a moc víc jsem vlastně ani neočekával. Rozhodně teď budu zvědavý na další reakce.
05.02.2012 - 10:10
vavaoko: Válečnými zločinci jsou ti, kdo válku rozpoutali. To ostatní je jen důsledek selhánhi člověka. V případě druhé světové války je možno vinit jen Musoliniho, Hitlera, Stalina a Japonskou vládu. Samozřejmě spolu s jejich klakou. Vše ostatní je jen důsledek jejich činů. Touha po moci. jíž se vyznačovali všichni jmenovaní, přivedla.svět do konefiktu. jaký zde ještě nebyl. Miliony mrtvých lze připsat jen na jejich účet. Lze samozřejmě polemizovat o tom, zda bylo to, či ono nutné. Lze zpochybnit některá rozhodnutí těch, kdo bojovali proti nim. Stalinův podíl na porážce Německa. je nezpochybnitelný. Stejně tak i jeho podíl na Hitlerových úspěších. Ale to je na dlouhou debatu. V zásadě jsem pro, aby jste pokračoval ve svých úvahách. Snad si oba leccos vyjasníme.
05.02.2012 - 07:53
Tomáš: Paulmatthiole: Já taky!
Máš pravdu Bameko. Na obou stranách platilo tehdy pravidlo: ¨Oko za oko, zub za zub.¨ V tomto směru měl norimberský proces jednostranně velký nedostatek...
05.02.2012 - 07:24
bameka: Liška76, Bíša, gabkin, E.T.Jane: Ono nějakou ptákovinu občas napíší všechny noviny - přiznejme si, že často k naší radosti. Novináře to v našich očích svým způsobem polidšťuje a navíc máme s gustem na co reagovat.
Jinak, Bíša celkem přesně vystihnul moji situaci. A Gabkin mně dal podnět k zamyšlení. Musím si na SVÉ věci dávat větší pozor. Kdyby mně TO uletělo, tak mám život převrácený naruby.
03.02.2012 - 14:20
E.T.Jane: Nojono, ve velké zimě se roztahují koleje... a stahují půlky a zmenšují kulky...nejen...Prostě si zebem :))
03.02.2012 - 00:07
Bíša: Tvůj pták je chytrý, v podbříšku je zalezený...
02.02.2012 - 23:45
gabkin: otázka je, jestli není stěhovavej.... to ho prostě najdeš až po tahu....
02.02.2012 - 23:21
Paulmatthiole: Jsem pro pokračování.
02.02.2012 - 23:11
gabkin: jsou informace, které sice nevyhledáváš, ale pokud je potkáš, jsou pro tebe obohacením.......
takže třeba četba Merleho....Smrt je mým řemeslem.... mi o vzniku fašismu a hrozby takového hnutí pro budoucnost...... dala více než jakékoliv politické kecy v novinách a nebo televizi.
Ty víš, že jsme se bavili o tvé tvorbě než jsi sem přišel. a tohle tvé psaní je názornou ukázkou, v čem je ojedinělé a má zde své oprávněné místo.
Je seznámení s pohledem na věc....a nemanipuluje s lidmi.....a to je velmi vzásné - udržet linii psaní v obecné rovině, bez zaznamenání ovlivnění myšlení.... Jinými slovy..... pokračuj, ať tu je také něco učebnicového....
02.02.2012 - 22:56
gabkin: jo, tohle můžu i ve velkých dávkách...... a možná i studenti žurnalistiky, by to měli mít povinné..... tohle je počteníčko.
02.02.2012 - 19:21
Liška76: Chichi..říkala vrána, že v Právu kecaj:))
01.02.2012 - 09:09
bameka: Bíša: Asi bychom se mohli shodnout v tom, že historii by měli psát především historici. A to takoví, že dobří. Pak by nemuselo být podstatné, zda na minulost nahlížíme z pohledu historiografie nebo vědecké historie.
Protože však v současnosti píše a přepisuje historii kde kdo k obrazu svému, připojil jsem jiný pohled k osobě A. Eichmanna a k období 2. svět. války. Je menšinový, ale v žádném případě není pouze můj.
Do konce ledna t.r. jsem se vyslovené kritiky k první části mé úvahy nedočkal. Proto dopíšu zbytek. Obsah bude možná ještě nepříjemnější, ale doufám, že ze závěru vyplyne, o co mně ve skutečnosti jde. A poté v budoucnu od podobných úvah upustím. Přesněji řečeno, na delší dobu upustím od jakýchkoliv dalších úvah.
27.01.2012 - 22:19
Bíša: Souhlasím s tím, co napsal umělec2! Historiografie je
plánování minulosti...
27.01.2012 - 22:04
Bíša: Poutavě napsané!
27.01.2012 - 14:36
bameka: umělec2: drsnosrstej kokršpaněl: Dík, za komenty, neboť i v nich je kus pravdy. Pánové, ale moc jste mně to neulehčili. Čekal jsem něco ve smyslu "s obsahem textu nesouhlasím, pokračování raději ne" nebo naopak. Prostě něco takového. Navíc se objevilo pár tipů, takže teď jsem z toho vcelku jelen.
A jen na okraj k "umělcovu" komentáři: Podle vícerých statistik národností s největší procentuální ztrátou na životech během 2.SV byli Bělorusové. To jen na potvrzení toho, jak lze na různé události různě nahlížet. Proto píšu, že není mým cílem mé názory někomu vnucovat.
27.01.2012 - 08:16
umělec2: Kdo seje vítr sklízí bouři. Na můj vkus z toho němci vybruslily příliš lehko na rozdíl od rusů, židů angličanů. A historie se opakuje.
26.01.2012 - 11:38
drsnosrstej kokršpaněl: Bráno rovným metrem, je to jak píšeš. Ovšem, rovným metrem nikdo z účastníků konfliktu ten spor nezměří... Říká se, že historii píše vítěz, a taky to tak je. O každé válce v historii bychom se učili jinak, vyzvedávaly by se jiná data a mlčelo o jiných, kdyby vyhrála jiná strana.
Myslet si, že je to špatně, je jako nesouhlasit s tím, že je v atmosféře Země víc kyslíku než čpavku... jistěže se s tím teoreticky dá něco dělat, jistěže se na to dá poukazovat, ale... buďme rádi, že je to ten kyslík... s tím čpavkem by to mohlo být o dost horší nejen, co se týče možnosti na něj poukazovat...
23.01.2012 - 19:02
b.e.a.t.a: zajímavé a poučné...díky
1 ... 15|16|17|18|19|20|21|22|23

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.