vanduledve

» registrace: 06.08.2013
» 62, žena, Praha
» děl: 2
» komentářů: 11 / 26
Komentáře k dílům uživatele :
23.08.2013 - 06:24
vanduledve: Jinak s nějakými rozklikáváními u odpovědí atd. - sorry, jsem tady počtvrté a tak se budu muset nejdřívě rozkoukat, co kde kliknout či nekliknout :D Dky za pochopení.
23.08.2013 - 06:21
vanduledve: Všem, co se po Hadrovce daří lépe, než před ní, upřímně závidím. Jedněm to, že se pravděpodobně narodili do toho správného "hnízdečka", druhým jejich hezké sny a třetím umět vcelku smysluplně žít v džungli plné nástrah a krvelačných šelem. K té patřím i já. Takže si vlastně sama sobě závidím :D Mohu k ní patřít díky tomu, že stále žiji jako člověk - v bytě - zatím z něj nejsem vyhozená pod most, že se nemusím každý den bát výpovědi z prac. poměru, bez udání důvodů a tím pádem, že nemusím žebrat na kolenou od kolemjdoucích pár korun na suchý chleba. Jsem v důchodu a i když mě fašizodemomafiánské vlády žádný balík nedávají, mám štěstí, že bydlím s dcerou, která má zaměstnání a tak se o náklady na bydlení a existenci s ní smím dělit. Také jsem velmi šťastná, že jsem se dožila po své tříleté protivládní aktivitě pádu těchto likvidačních vlád a doufám, že se opět mezi lidi vrátí lidskost, empatie a soucit. Všem přeji pěkný den.
20.08.2013 - 11:03
Paulmatthiole: Inu, to je pozoruhodné dílo :-)

Podívejme se na to v bodech, abych se vyjádřil co možná nejstručněji:

1) Domnívám se, že lidstvo a jeho budoucnost ohrožuje spousta záležitostí, které jsou nade vší pochybnost nesrovnatelně závažnější, než je sexuální orientace, proto v homosexualitě při nejlepší vůli nejsem schopen (a ani ochoten) vidět globální hrozbu pro lidstvo, nehledě k tomu, že v přírodě jde o věc zcela normální,

2) naprosto mi uniká, z jakého důvodu by neměl být legální sňatek dvou homosexuálních lidí, kteří splňují zákonem stanovené podmínky - naopak mi to přijde jako ostudná záležitost, že ohledně něčeho takového musí být vůbec přijímána legislativa,

3) v článku je psáno, cituji: "Jaký vliv asi tak může mít na psychiku zdravého dítěte dívat se, jak se jeho "rodiče" stejného pohlaví líbají a souloží?"

Položím první otázku - jaký vliv bude mít na psychiku zdravého dítěte sledování soulože heterosexuálních rodičů?

Položím druhou otázku - nebylo by toto počínání v rozporu s platnou legislativou, a to bez ohledu na sexuální orientaci rodičů?

4) šikana na školách spočívá v naprosto v něčem jiném, sexuální orientace (dítěte ani rodičů) rozhodně prim nehraje - pokud máte jiné statistiky, které dokazují opak, sem s nimi,

5) Adopce dětí -heterosexuální vztah rodičů je tedy automaticky roven vztahu bezproblémovému (to jest dítě netraumatizujícímu)? Ve vší úctě, tomu se zdráhám věřit.
Postupme dále - dva homosexuální muži by tedy dítě adoptovat nemohli, dvě homosexuální ženy také ne, ale ženy by alternativu jistě našly (omlouvám se, pokud je tato formulace příliš drsná). Konečný výsledek je opět přinejmenším diskutabilní - pokud odhlédnu od toho, že nevidím žádný důvod k tomu, aby adopce proběhla, pakliže jsou oba partneři či partnerky svéprávní, a tak dále.

6) Sexuální orientaci lze do jisté míry měnit, v tom má pan Spitzer pravdu - jen mi nejsou zcela jasná slova "Vysoce motivováni homosexuálové se mohou stát heterosexuály". Co znamená sousloví "vysoce motivován"?
Navíc to, pokud homosexuál uzavře manželství a má děti, může (mimo jiné, samozřejmě) být důkazem intolerance společnosti.
18.08.2013 - 21:54
Erma: Souhlas s vavaoko, jen to mléko mě štve. Že bych si koupila krávu a zaparkovala ji místo auta?
18.08.2013 - 20:06
Máta: S některými body souhlasím, ale s velkou většinou ne. Ano, jistě, i já jsem s jistými věcmi nespokojená. Ale udělám vše proto abych byla spokojenější. Nepotřebuji koukat na hovadiny v televizi. Proč? Filmy i herce si vybírám, chleba nebo rohlíky upeču, mléko seženu od krávy, vodu piju ze studny, nekupuji zbytečnosti. Věřím, že pokud nebude poptávka, nebude ani nabídka, proto nekupuji levné šunty, co mi nutí, letáky jsou bezva na zátop. Na lidi se usmívám i když je mi zle. Ač léta životem zkoušená dívám se na to s nadhledem. Nepláču a se slzami v očích nevzpomínám na minulost. Nenadávám u piva, ale hraji u něj na kytaru a zpívám, se zpěvem a smíchem se zvládá všechno líp. Svijany jsou přece pořád dobrý, tak co si je neužít. A je mi i v týhle zpráskaný svobodě nejlíp jak to jde, právě proto, že můžu napsat to, co chci a když už něco píšu, píšu na plnou hubu. A jsem vděčná za to, že mi někdo, komu je úplně ukradený moje zdraví, v hospodě u oběda nekouří pod nos odporný cigarety.
Pokud chceš žít v hrůzách žij, mě to žíly netrhá, je to tvá volba, ale pak si nestěžuj ;-) Všechno je totiž tvá volba i ten černý svět ;-)
18.08.2013 - 20:04
vavaoko: Jsem rád, že mezi vás nepatřím. Já jsem získal mnoho. Více, než se mi zdálo. Jen mám vztek, že to přišlo tak pozdě...
18.08.2013 - 19:44
básněnka: příště rozklikni lištu u vzkazů...jinak nedostanu avízo...a jen ještě něco..nechci se pouštět do polemik, každý jsme jiný a za sebe tedy říkám...něco už mám za sebou a tak jsem ráda za každé nové ráno a radost..třeba to že píšu,mám přátele atd...stačí to?..Měj hezké dny ...:-)
18.08.2013 - 19:40
vanduledve: To jsem nepsala já, to chodí mailem. Ale já s tím naprosto souhlasím. Ještě tam chybí mnoho dalších hrůz, ve kterých musíme žít. Černě? A není to černé? Řekni mi prosím něco pozitivního - mimo "svobodu" vycestování ;) Uděláš mi radost.
18.08.2013 - 19:23
básněnka: já ti nevím...něco na tom je...ale nevidíš to taky zároveň moc černě...?
16.08.2013 - 10:37
Erma: Já bych to nehrotila. Jednoho takového máme v rodině, říkáme mu: "Božka vstávej." "Božko oběd.". Je to prostě tak a jestli je to nemoc, tak určitě někdo vymyslí nějaké pilule, nebo injekci a z naší Božky bude zase Honza :-).
16.08.2013 - 09:33
Máta: vanduledve: V první řadě, žádný fakt není nezpochybnitelný ;-) ani když je vědecky dokázaný (vzpomeňme si na špenát). Nic není a nikdy nebude definitivní. Pokud někdo něco považuje za definitivní, nemožné vývoje, zavání to fanatismem.
V té druhé, možná hledáme, co je špatně v základu a ne důsledky. Protože není chyba v homosexuálech ale ve společnosti, která je nedokáže přijmout. Názor, že děti budou vyrůstat s pokřiveným pohledem na svět a partnerství mi přijde naprosto zcestný, děti nebudou vyrůstat ve skleníku (mají přátele, knihy, svět kolem sebe, televizi) a uvidí kolem sebe mnohé. A co udělá malé dítě, které vidí něco co nezná, nechápe? Začne se ptát. Pokud v takové rodině bude správně fungovat komunikace nikde nevidím problém.
Potenciální obětí šikany je každé dítě. Nelze stoprocentně říci, že bude nebo nebude šikanováno dítě homosexuálů, i když k tomu může mít větší předpoklady, protože jeho rodiče jsou jiní (stejně ovšem pokud mají rodiče černocha, slepce, hluchého, bez končetiny a pod). Ovšem opět na to narážíme. Pokud budeme žít ve společnosti, která netoleruje cokoliv co se vymyká, budou takové děti šikanované. Děti přejímají názory dospělých. A opět se k tomu dostávám. Učme se od Indiánů toleranci, pokoře a respektu a veďme k tomu i své děti, pak se bude žít lépe nám i dětem homosexuálů.
Upřímně je mi jich taky líto, že musejí žít ve společnosti jako je tato, která se sice navenek tolerantně tváří, ale nechová se tak.
Budoucnost tvoříme přítomností, stejně jako ji ovlivňuje minulost. Nad budoucností můžeme dumat, ale pokud neuděláme nic v přítomnosti, bude to dumání zcestné. Tedy žijme a konejme v přítomnosti, ať máme na čem postavit budoucnost.
Naopak já jsem nadšena nadhledem a názory zdejší komunity. Díky za ně :-)
16.08.2013 - 09:31
vavaoko: vanduledve: Timto jesi to moc nevylepšila. Jasně. Máš své přesvědčení. Budiž ti přáno.
Já leccos pamatuji. Pamatuji, že se na ulicích neobjevovali vozíčkáří, gejové, lesby, duševně nemocní, Hipies, básnící, rockeři, filozofové, poslanci atd.
Tenkrát ti muselo být fajn. Všichni byli zavření a nikdo nerušil zaprděné ticho.
Jenže to je PRYČ
Ale jen si to užij, když tě to těší. Ahoj
16.08.2013 - 07:35
vanduledve: Lidičky omlouvám se, že jsem sem zadala téma k zapřemýšlení, které vám viditelně uteklo. Evidentně se vám nelíbí nezpochybnitelný, vědecky prokázaný fakt, že homosexualita je nemoc a dumáte nad tím, bez jakýchkoli důkazných podkladů, jestli takto - podle vás "zdravých" - lidí přibývá, či je jejich počet stejný. Rovněž jste ani jeden nepostřehli, že je to téma opravdu vážné - jde totiž o budoucnost adoptovaných dětí páry stejného pohlaví a z toho pramenící jejich pokřivený pohled na svět. Nehledě na to, že budou stoprocentně šikanováni a zesměšňováni ostatními dětmi. Co to z nich po psychické stránce udělá, vám starost nedělá, mě ano. :( Moje chyba je, že přemýšlím nad budoucností, nikoli nad přítomností. Jsme asi moc zvědavá baba. Takže si asi moc nepopovídáme ;) Nevadí, přeji všem hezký den a nezlobte se, že jsem vás rozčílila, to jsem nechtěla. Máte recht - žijte přítomností, dumání nad budoucností vám nic nepřinese. Nic ve zlém, jen jsem se spletla v odhadu výše empatičnosti v této komunitě. Takže žijte tady přítomností nebo minulostí - z toho člověka hlava fakt nebolí. :D
16.08.2013 - 06:39
vanduledve: vavaoko: Proč je pro Tebe hledání zoufalství? Pro mě je přínosem, jsme člověk hodně zvídavý. Je to o rozšiřování vědomostí a i když pravda někdy člověk najde odpověďi ne právě pozitivní, stále pro mě platí, že vědět více je větším přínosem, než vědět méně. Člověk tak ví, jaké mantinely je v jeho silách překročit a jaké nikoli ;)
16.08.2013 - 06:32
vanduledve: krizekkk: Je mi íto, ale nemoc to je a je vědecky prokázána. Někam jsem sem hodila odkaz, přečti si ho ;)
15.08.2013 - 23:57
Ludvík Brejer: Kdepak nemoc, je to jen módní vlna, která se časem přežene :-D
http://www.youtube.com/watch?v=8UnfPDYsuOk
15.08.2013 - 22:30
Máta: Si tak říkám, jestli je to recese, nebo to někdo doopravdy myslí vážně... nějak mi to nejde do hlavy.
Homosexuálů neubývá, ani nepřibývá jen se o nich mluví. Byli tu vždycky, jen díky konvencím obvykle neprojevili svou orientaci. Žili a mnozí z nich žijí v heterosexuálním manželství či vztahu, protože je společnost nepřijímá, ale zeptal se jich někdo zda jsou spokojení? (Pokud tedy nemají vymytý mozek církví, to jsou šťastní vždycky...)
Jen pro zajímavost, už jsem se tu představila jako někdo, kdo studuje Indiánskou kulturu. Jak k homosexuálům přistupovali "divoši"? Nechali je žít si po svém, nikdo jim nic nevyčítal, nikdo je nepovažoval za špatné, protože jsou jiní. Nikdo je nenutil měnit svou orientaci. Byla jich tam stejná 4% jako mezi námi.
Tak se ptám, kdo je tu necivilizovaným divochem? Učme se od Indiánů pokoře a respektu. Toleranci.
15.08.2013 - 21:15
zenge: a když tak bojuješ a dáváš odkazy
koukni na EU portál(foto s Klausem)
dyť tam ty klucí by mohli dělat reklamu na duhovej ten (strašnej)průvod

pa bukvička;-)
15.08.2013 - 21:14
vanduledve: zenge: Díky za nabídku, ale nemám čas na práci ;) Jsem ráda, že už mohu odpočívat. Už takhle nestíhám sledovat politiku, šířit čerstvé, zajímavé zprávy a reagovat na komenty mých přátel z FB. Jsi hodný. :D
15.08.2013 - 21:08
zenge: nechci ani nebudu mudrovat,
ale mám pro tebe nabídku
pan Boblig z Edelstadtu
shání asistentku;-)
1|2

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.