Krize

Jak na ní
» autor: umělec2
Krize.
Tak v té se nacházíme vlastně celý život.
Bolševická, sametová, Klausovské dohánění západu, utahování opasku, stavební, morální, politická, prezidentská, sněmovní a volební.
Pak mé zdravotní, úrazové, pracovní, rodinné, finanční a psychické.
Jsem už tím vším zocelen, ale taky oslaben.
Zvládl jsem žít z mála, ale i z hodně prostředky.
Osvobození hledám ve své hlavě.
Umím cestovat s druhými, jako bych tam byl já sám. Opravím i sestrojím věci pro svoji potřebu prakticky z čehokoliv.
Síla myšlenek je stejně mocná, jako realita.
S Vernem, Foglarem, Haškem, Hrabalem, Frýbovou, Heillim jsem prožil mnoho věcí.
Nyní zase vir poznávám.
Informací mnoho mám.
Jsem zase v krizi s plnou lednicí, třiceti programy v televizi, internetem.
Jestli to není právě tím.
Byly jsme v krizi z nadbytku věcí, cest, zážitků, zábavy. Teď jsme v krizi jejich nedostatku.
Pak budem v krizi finanční, zaměstnanecké, existenční.
Na něco jsem zapomněl?
Mám i krizi vlasovou, potentně literární, hybností.
V lesích je kůrovcová.
Jak překonáš jednu, vynoří se další.
Jdu pro pilu a všechny je popílím.
Tipů: 0
» 27.03.20
» komentářů: 1
» čteno: 470(6)
» posláno: 0


» 28.03.2020 - 14:15
Ano, je krize. Ale jen jedna. Ty ostatní, které jmenuješ jsou jen dílčí projevy. Zajeď si na Šumavu. U hotelu na bučině jsou dva památníky. Jeden připomíná zadrátované hranice, druhý největší utrpení Šumavy léta si nepamatuji přesně, je to zhruba přelom našeho tisíciletí) včetně jmen Odborníků a politiků, kteří se o ně zasloužili. A bytová a stavební krize také nevznikla jen tak a určitě za ni nemůže stavební zákon.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.