Devastace

Devastace společnosti
» autor: umělec2
Devastace.
Přístup člověka k řešení problémů bohužel bývá velmi krátkodobý.
Jako příklad použiju vztah k půdě.
Současný stav lesů je zřejmý snad už úplně každému. Lesy prostě nebudou.
Máme naopak největší množství golfových resortů. Obětovali jsme řadu polí pro výstavbu solárních parků. Stavíme nesmyslně veliká obchodní centra.
Uvolnily jsme zemědělskou půdu pro výstavbu montoven pro automobilový průmysl, hal pro sklady, stavíme nevyužitá letiště.
U měst stavíme satelitní městečka, zahušťujeme výstavbu ve městech.
Stavíme obrovské množství administrativních budov. Parky nám jsou na obtíž a tak jsou oklešťována.
Na horách stavíme řady sportovních parků, sjezdovek. vystavěli jsme celou řadu obrovských kontejnerových překladišť.
Veškerý tento přístup je definitvní bez možnosti návratu k původnímu tedy výchozímu stavu.
Finanční devastace státu byla způsobena působením prezidentů, premiérů, ekonomů a vlády.
Po převratu v roce 1989 jsme vyklidily pole zbrojního průmyslu.
Vyráběli jsme stíhačky MIG, letouny Albatros, obrněné transportéry, tanky, munici, samopaly, kulomety, pistole. Vyráběly jsme i radiolokátory světové úrovně Tamara. Vyklizené pole převzaly bez ohledu na politickou orientaci jiné státy.
Postupně v našem státu docházelo ke značnému útlumu v těžkém hutním průmyslu.
Následoval strojírenský ČKD, automobilový Tatra, Liaz, Avia, Jawa, ČZ.
Jako jeden z největších propadů byl u textilního a botárenského průmyslu.
Přestali jsme vyrábět kola.
Nerostné suroviny se dostaly do soukromých rukou, kdy tyto dávají 1,5% z vytěženého jako podíl státu!
Stát následně sanuje vzniklé škody, tímto průmyslem ze svých zdrojů.
Přišlo období penzijních a různých jiných zlodějských fondů, kdy tyto byly záměrně vytunelovány a následně sanovány státem.
Přišlo vykradení za bílého dne bank s podobným scénářem.
Při privatizaci byly převedeny obrovské majetky za zlomkové ceny šmelinářům.
Stát prodával pozemky určené pro výstavbu silnic a letišť, aby je následně odkupoval za mnohonásobky prodejních cen.
Pronajmuli jsme vodu Francouzské Veolii.
Dovolily jsme mobilním operátorům být nejdražšími v Evropě.
Prodali jsme Telecom, Becherovku Plzeňský Pivovar, pokoušíme se i ČEZ.
Díky těmto podvodům napříč veškerými odvětvími u nás vzniká sorta miliardářských lidí typů Janoušek.
A věřte, že jich u nás je přes 120.
Každý z nich má majetek v řádech několika miliard, ale jsou mezi nimi i dolaroví a víceciferní miliardáři.
To znamená, že mají majetky v řádech biliónů korun.
Z obav o svůj nekale nabytý majetek, tito mění svoje občanství a stávají se ctihodnými ostrovany a třeba i Švýcary.
Zahraniční firmy vyvážejí veškeré zisky dividendy do zahraničí, kde mají své základny.
A jejich státy na náš úkor bohatnou.
Pro informaci o kvalitě našich obdivovaných ministrů financí uvedu jen čísla.
Největší dluh vznikl pod vedením Miroslava Kalouska ve výši 667.000.000.000 ano 667 miliard korun, druhým, který vytvořil značný deficit byl Bohuslav Sobotka a ten to dokázal "ukočírovat" na 334.000.000.000,-Kč.
Další dluh si de facto rovnoměrně rozdělily zbývající s ohledem na délku jejich působení ve funkci.
Pan Kalousek prosadil restituce církvím, které budeme ještě řadu let sanovat a odškodňovat.
Pan Herman vykupuje prasečák v Letech za 450.000.000 pro pomník, který tam už stojí nedaleko opodál.
Současný guvernér národní banky udržuje kurz koruny nákladem převyšujícím bilion korun (1.000.000.000.000,-Kč)
Saša Vondra ozvučuje mezinárodní měnový fond nákladem blížícímu se půl miliardě korun.
Kupujeme předražené a nefunkční obrněné transportéry. Kupujeme nepotřebné letadla Casa.
Kalousek zprostředkovává nákup nefunkčních zabijáckých padáků.
Firma Omnipol je zárukou zbrojního a velmi podivného obchodování.
Bývalý ředitelé státních podniků jako je ČEZ, dráhy a jiné si kupují celé firmy a fabriky jako příklad je Škoda Plzeň. Likviduje se celá fabrika vyrábějící generátory elektráren Elektrotechnika, Lokomotivka, Polovodiče, Praga, modelárna a řada jiných.
Staví se silnice šnečím tempem za nejvyšší ceny na světě při nejnižší jejich kvalitě.
Z republiky jenž byla samostatně schopna fungovat se stala čistě proexportní, kdy je z 75% závislá na dovozu a turistice.
Aktiva státu, tedy hodnota chráněná zlatem v bance údajně postrádá významu a tak je rozpuštěna prodána ve nejhorším možném období odborníky národní banky. Kolikrát vyznamenanými odborníky ze západu. Jaká absurdita, danajský dar?!
Opomenul jsem rozdělení státu.
Slováci jdou svojí cestou, přijímají, k jejich prospěchu Euro.
Staví o poznání lepší silnice i dálnice.
Staví zrcadlo naší společnosti.
Morální devastace politiků přecházející z jedné strany do druhé nám připadá už poměrně normální.
Kupčí se s dotacemi.
Bývalí ministři vnitra zastupují firmy typu Dieg Humen proti státu a vyhrávají miliardové částky.
Stát uzavírá podivné nevypověditelné smlouvy na nájmy veřejných prostor, Škodův palác, reklamní plochy.
Staví se tunel Blanka, mosty za mnohonásobky původních smluvních cen, kdy se tyto uměle navyšují.
Ti kdo za tím vším stojí, si staví svoje knihovny, přednáškové místnosti a jsou zváni na přednášky studentům o tržním hospodářství.
Kážou, jak neuvěřitelné a absurdní.
Morální kvalita KDU-ČSL je dána jejich představiteli.
A je opravdu otřesná.
Kardinál Duka se nemusí s Halíkem.
Čunek žádající rodinné přídavky, vystěhovává cikány do buněk a honí medvěda v Beskydech.
Lux se svýma 5% vydírá vládu za podporu.
Přichází Bárta se svými ukradenými informacemi z vnitra a vydírá napříč všemi stranami.
Devastace školství.
Vnitro pozbývající důvěryhodnost po působení Langrů, Grossů, Chovanců a dalších.
Babišovi firmy beroucí dotace.
Dotace na severu Čech, kde se motorkářský gang zaručuje za největšího korupčníka ve vězení.
Soudy rozhodující podezřelými rozsudky o právu a vině. Nečesaný, Nagyová, opět Nečesaný, Rath a asi milion dalších.
Naše námořní paroplavba je zcela zdevastována Klausovým kapitánem kuponové privatizace, Koženým žijícím na Bahamách.
Bakala v Ženevě.
My už jako společnost jsme totálně zdevastováni, těmi všemi hajzly, korupčníky, blbci.
Bohužel nyní a po korovinové pandemii ucítíme zcela významně kam nás nasměřovali ti Klausové, Kalouskové, Sobotkové, Zemani, Babišové.
A vidím to jako úplnou devastující hrůzu.
Něco optimistického by tam nebylo?
Ne, dnes ne.
Dnes mi ubraly ještě hodinu spánku.
Tak až se z toho zmátořím, tak pak možná.
Míchám jablka z hruškama?
To schválně.
Dosaďte si každý ty vy své.
Tipů: 1
» 29.03.20
» komentářů: 6
» čteno: 630(9)
» posláno: 0


» 29.03.2020 - 18:07
Paulmatthiole
Popravdě, přečetl bych si to, ale text je jednolitý jako asfalt na silnici, což mně osobně dost vadí. Už při čtení kteréhosi ze Tvých předchozích děl jsem s tím měl díky absenci jakéhokoliv členění textu problém.
» 29.03.2020 - 18:25
Paulmatthiole: Ahoj, chápu. Píšu to do mobilu a zveřejňuji na facebooku. Tam se to nedá moc členit. I tak děkuji za komentář.
» 29.03.2020 - 18:51
Vážně se to těžko čte. A to nejen díky chybějícím odstavcům. Já si myslím, že to, co píšeš, jsou fakta. Ne však úplná. Je to totiž mnohem horší.
Všechen marasmus má jednu příčinu. "Nejsme jako oni." To je ten malér. Bolševici jsou všude. Jakeš se vykecává na májové veselici. Na hradě sedí bolševik, obklopený věrnými nohsledy. Předseda vlády je cizinec, který spolupracoval s tajnou bolševickou bezpečností. Zbožštili si narcise, která ještě týden před sametem prorokoval bolšánům v prognostáku světlé zítřky. Za pár tisíc si koupil celej stát. Potom spolu se stejně křivým parťákem, sepsali oposmlouvu a zhasli. A kradli. Se souhlasem a za potlesku svých voličů. Proto to vypadá, jak to vypadá.
V parlamentě sedí bolševici a vláda bez nich neschválí ani stavbu veřejného wc. Mohl bych pokračovat ještě dlouho. Nebudu. Je to průser. Ale lidi si za si za něj můžou sami. Sebe z toho vyviňuji. Já je nevolil. Nikdy. Když si někdo ztěžuje, říkám mu toto.
A měj se fajn. F
» 30.03.2020 - 11:11
vavaoko: Ahoj, a smím se zeptat koho jsi volil? Já poslední volbu rezignoval a k volbám nešel. neměl jsem tam nikoho komu bych věřil. Vím, že to taky není správné.
» 30.03.2020 - 11:50
Hazentla
umělec2:
Ale i na facebooku členění textu normálně funguje. Jsem si tím jistá. Píšu z mobilu a z textů nemám monolit.
Nebo pak se to dá celkem jednoduše rozčlenit tady, když se to překopíruje.
:-)
» 31.03.2020 - 11:06
Sím, sím, mohu se tu taky vyvinit? Když je to pod touto úvahou tak jednoduché, bez zbytečné byrokracie...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Krize | Následující: Propast

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku