Ožehavé téma

Musíš číst
» autor: umělec2
Ožehavé téma je tu.
Babiš.
Hodnocení projevu je povětšinou zcela nesoudné, neboť to není ani o tom co říká a dělá, ale o tom kdo to říká.
A dílčí výsledky názor nemění.
Mně se jen tak lehce nezbavíš. Anglie, Londýn. Muslimský starosta, kriminalita předčila New York, populace 45% původního obyvatelstva. Paříž, původní obyvatelé tuto houfně opuštějí. Německo, problémy se začleněním přistěhovalců. Turecko uvolňuje hranice pro přechod migrantů, kterých je jen na jejich území 4,5 milionů. Řecko čelí přílivu přistěhovalců. Švédsko a jeho štědré dávky lákají. Švýcarsko, obrovský nárůst kriminality. USA staví hranice proti migrantům. Nutné vízum. Austrálie s vízovou povinností. Rusko nepřijímá nikoho. Česko, Maďarsko, Polsko, Rumunsko se chová podobně. Čína, do té nechce nikdo. Tibet je moc vysoko. Taiwan je moc rozvojový. V Japonsku jsou moc pracovitý. Cuba s Castrem? Litva, Lotyšsko, Estonsko? Nevím. Bulharsko? Do té bídy, beznaděje s azbukou? Sakra, tak co nám zbývá? Afrika. Jenže z té jdou proudy ven, tak proč jít sem. Island. Grónsko, Aljaška, Antarktida. A co Bělorusko? Fuj. Jako režim. Irák, Írán, Izrael, Kuvajt, Saúdská Arábie. Když já neumím ty jejich znaky. A nemodlim se. Tam bys musel na koberec jít. Holandsko jde prý pod vodu. Dám si jenom sodu. Rakousko? Se taky uzavírá. Lucembursko, Lichnštejnsko, Monako? Tam se už nevejde ani myš. Cestování nás Evropanů po světě bylo krásné. Resorty pro naše pohodlí stavěné. Obsluha přizpůsobivá. Vnímání vnitřních problémů obyvatel země minimální. Ano, jsme cestovatelé, povětšinou povrchní. Vidíme jen to co vidět chceme, nebo je nám předkládáno. Narodil jsem se a bydlel v Praze. Z místních obyvatel se tu stávají cizinci. Podobné to má Český Krumlov. Ale který turista cizinec jede do Kladna, Bohuňic, Mostu, Chánova? A tak vnímáme krásy země Zanzibar, Island, Egypt, Havanu, Chorvatsko, Itálii, Oceánii stejně, stejně povrchně. Nic nevíme. Se říká, že chleba je všude o dvou kůrkách. Někde ho však ani nemají. Nebo ho neznají. U nás lidi strašně remcají. A přitom se mají dobře. A to je dobře. Ale oni by chtěli víc. To ne skromnost je k tomu vede. Čile obchodujeme s kýmkoliv, kdo nám levné zboží dá. Na tuzemské kašleme, je přeci moc drahé. Kupujeme Česká kuřata z Polska. My je tu přeci zabalíme. Jako Baťa u nás výrobu. Kladno, hutě? Ne ne. To je omyl. Stehlík je nejspíš propil. Na polích kukuřice a taky samá žlutá hrůza. Zvládne to ta lůza. Taky máme parky solární a dosti námi všemi dotované. V dolech řádí baroni. Neboj, 2 % státu z toho nejspíš ani nedají. A vodu? Tak tu svěřime Francouzům. Veolii. Kvalita vody šla strmě nahoru. Z 5 haléřů na současných cca 100,- Kč. Tedy 200 krát lepší. Hepčí. A co ČEZ? Ten chodí vždy jeho každý ředitel podojit, aby si pak mohly koupit Špindl, ČKD a něco v Taliansku. Ale máme tady krásné ženy a tu miss. Ale tu dělá ten Bakala, co ukradl ty byty. To je pomluva. Oni mu je daly. Lidem je jen vzaly. A pak jsou tu ty textilky. Oni je všecky zavřely. Lidi se tam prací trápily. Jawa, ČZ, Favorit, Avia, ČKD, Slévárny, Tatra, LIAZ. Si tu prý zlomil vaz. Restituce církvím, o kterých předtím nikdo ani neslyšel. Pozemky od státu skupují politici, starostové a pak je prodávají pro výstavbu o které dopředu ví, třeba zase státu. Máme u nás takové Janoušky i Bémy křišťál v podobě Grosse, mlátičku Ondráčka ve sněmovně. Komunistu Grebeníčka vybírající ve Švýcarsku stamiliony. Lžou nám v tisku, televizi, rádiu i na internetu. Země Česká, země má. Nemyslíte? Já jo. Všichni totiž takový nejsme. To jen ti, co se k moci dostanou. A teď máme nejmíň nemoci. Od západu chceme pomoci. Svrhnout chtějí správce, že to tak máme. A co bude pak? Londýn, Berlín, USA. Žít naději, která nás zahubí. Řešení? To neznám.
Tipů: 4
» 24.03.20
» komentářů: 1
» čteno: 599(6)
» posláno: 0


» 24.03.2020 - 19:22
Zkus si odpovědět, zdali by jsi chtěl mít společný domek se Slovákem, který byl komunista, spolupracovník STB, podvodník, nefér člověk a lhář.
Jediné, co tě ještě může zachránit, že on by s tebou nechtěl mít nic společného … Jen tvé prachy :-))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Církev | Následující: O životní lásce a rozhovoru se smrtkou

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.