Církev

Však uvidíme
» autor: umělec2
Církev. Kladu si opět otázky. Dělá něco církev pro své ovečky? Nikde ji teď neslyším. Jen dozvuk ozvěn hlasů žádajících restituce. Proč teď nejsou v prvním sledu alespoň v útěše lidí. Bylo by to záhodno. Dát jim prostor ve veřejných médiích. Já totiž čekám na slova povzbuzení a naděje. Tak se snad někdo z nich pochlapí. (Prosím, jen ať to není Herman, ten co stihl projebat půl miliardy za odkup prasečáku, pro stavbu pomníku, co tam stál už opodál. A stojí tam pořád)
Tipů: 4
» 23.03.20
» komentářů: 3
» čteno: 479(9)
» posláno: 0


» 23.03.2020 - 15:31
Souhlasím s tebou - nejsou slyšet a měli by být... ST
» 23.03.2020 - 19:12
matousekKkrejca: Jen ať jsou zalezlí a zticha, v církvích i stranách.
(a teď jsem naštval půlku národa)
:-))
» 23.03.2020 - 19:20
Paulmatthiole
Inu, nepochybně část z nich spadá do rizikové věkové populace, že :-)

Ale teď vážně: nevím, co dělají v církvi hodnostáři a popravdě mě to ani nezajímá, protože funkce v církvi nějak podvědomě (a negativně) vnímám spíš jako alternativu politickému statutu, než jako pozici za opravdové zásluhy v oblasti péče o věřící. Znám ale pár lidí na tom "nejnižším postu" - a co mohu soudit, dělají maximum a slyšet je o nich minimálně, nemají toho zapotřebí a nemají na takové hovadiny čas. A, abych řekl všechno, docela je chápu, protože vejít v širší známost v naší současné společnosti je v podstatě totéž, jako se změnit v plivátko.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Otázky | Následující: Ožehavé téma

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.