Čip a dejl a o pojízdném kontejneru

Plníte si povinnosti? A jak to dopadá když na ně kašlete
» autor: umělec2
Čip a debil nebo čip a dejl. Tedy vlastně úředník. Máte psa? A je očipovanej? Protože jestli není, tak podle znovelizované novely z roku 2019 zaplatíte pokutu 50 tisíc. A neuznají vám jeho prodělané očkování. A co studnu, máte ji už v registru? A kotel, jak to s ním máte? Co má za emise? A komín už viděl kominík? A co septik, čistička? Co na to povodí? Jak nakládáte s odpady? Máte energetický audit? Už jste si vyměnily občanku, pas, řidičák? A co stavba v katastru, je v souladu? A co daně za nemovitost? A bezdlužnost? Máte revizi plynu? Elektriky? Hromosvodu? Kotle? Bacha na ně, na šmejdy. Už připravují značky pro elektrokola, ale u těch to neskončí. Chtějí evidenci zahradních traktorů pro placení pojištění. Auta se budou sama hlásit do servisu ještě před Stk. Máte dítě? A je očkované, s čipem GPS lokací? Nemáte! Tak tady nebudete moci žít. Říkají ve školce i ty šmejdi úřednický. Tam kam až si je pustíme, tam budou. A obávám se že brzo budou i v naší ložnici. Nemám totiž očipované matrace. A to je podezřelé. Asi se chci něčemu vyhnout. Tak na toho se zaměříme. On dokonce ani neeviduje účtenky s EET. Hajzl jeden! Pošli tam na něj kontrolu. Dějiny a tedy i metody přesvědčování se vrací. Takto přesvědčovaly lidí pro vstup do JZD a dnes ten děs a čip s dejlem. Pro vaše dobro. Pěkně děkujeme. Neděkujte, to ještě zaplatíte. A probó, kolik jste toho dnes vykouřil, vypil, nasportoval? A co tučná jídla, jíte. Limonády sladké? Sledujete televizi internet? Orwell hadr.

Kravín. Si připadám jako jeho zaměstnanec. Jako dojička. Ta tam chodí takto brzičko, jako já se budím. Hluk z ulice mne přesvědčuje, že dojiček je více. Bojím se konkurence. Do toho řev mrouskajících koček. Opilci rozjeli odpadkový kontejner z kopce, kola rachotí, oni se tomu smějí, náraz, překocení, vyklopení. Sbíhají se místní potkani a dělí se o potravu. Po chvilce řev z okna, zda nemůže být pro jednou v noci klid. Nemůže, krátce a stručně, velmi hlučně opilci zdvořile odpoví. Přijíždí tmu štěpící houkající modrý automaják pomáhačů chráničů. S kvílením brzdí a rozjíždí akci chyť vedoucího autoprovozu, řidiče kontejneru. Po chvilce ho mají. Já nic, já muzikant. Tak nám to ukaž, tak nám zahraj. A on skutečně vytahuje z futrálu smyčec, housle a hraje: "pověste ho vejš, ať se houpá" Zvuk svištícího pendreku produkci ukončuje. Pár kopanců a je tu i přiznání. Svěceného. Toho houslisty. Rozjížděče zábavy. Co šel náhodou okolo. Holt justiční omyl. Rány si doma omyl. A já si to celé vymyslel. Možná taky, že ne. Půjdu odbrzdit další. Tři, dva jedna start. Chudák další vysvěcený Svěcený. Nemůžu si pomoci. Za to může ta konkurence dojiček. Co mne ze snů budí. Kdyby jich nebylo, byl by klid a kontejner na svém místě v kotci na kopci.
Tipů: 2
» 24.01.20
» komentářů: 1
» čteno: 491(6)
» posláno: 0


» 26.01.2020 - 10:27
Líbí se mi to.
ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Územní plán | Následující: Den jako malovaný

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.