Územní plán

Bláznovy úvahy
» autor: umělec2
Územní plán. Jsem pro změnu na Staroměstském náměstí. Na co uprostřed sousoší? Hovno. Postavil bych tam kopii Gumu. Ten je v Rusku v Moskvě na Rudém náměstí. Dřevěné jezdící schody a prázdné regály. No nádhera. Matrjošky, uniformy, válenky, křišťál. Čtvrtníček by tam prodával nevonné Ivánkovi stromečky. Dole by byly zlodějské směnárny. Uprostřed kašna s Ruskou vodkou. Fontána se šampaňským. Kaviár. Alexandrovci by tam měli sál. Gulag by byl v podzemí. V muzeu voskových figur Stalin, Lenin, Brežněv s Husákem v objetí propojeni francouzákem. Remek s Gagarinem na střeše Bajkonuru v raketě na oběžné dráze. Černobyl. Transsibiřská magistrála 9300km.Tank T 34, houfnice, Stalinovy varhany, Kaťuše, Škorpion samopal Špagin. Volha, Gaz, Niva, Žiguli, Moskvič, Zil, Buchanka, Čajka. Občerstvení v Berjozce při zpěvu Ali Pugačevové. Srp, kladivo, rudá vlajka. Šeremetěvo letiště v Moskvě a ztracený čemodan. Azbuka. Voňavka rudé květy. Krasivij. Ty vole, prober se a zaplať! Mám jen rubly. Tak to půjdeš na Sibiř. Neboj, tam už zůstaneš. NKVD tě doprovodí. Uvidíš Potěmkinovi vesnice, krásu Ruských filmů. Ty jo, to byl jen sen? A kde mám tedy čemodan (kufr)?
Tipů: 6
» 23.01.20
» komentářů: 4
» čteno: 451(10)
» posláno: 0


» 23.01.2020 - 20:03
To nemá chybku.
ST
» 23.01.2020 - 21:27
byron
ST
» 23.01.2020 - 23:17
A nic nevytápět, klidně ať tam je třeba i mrazík.
» 05.02.2020 - 18:40
Dal sis dost dlouhou pauzu - uměleckou či umělcovu? Výčtem automobilů jsi mně trochu osvěžil paměť. Ale možná zapomněls na Záporožec.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.