Učiteľka

24.05.2018
» autor: unterman
Učila cudzí jazyk na súkromnej jazykovej škole. Niečo ako množírna pre snobov. Väčšina študákou si tam nečeše vlasy, neholí podpažie a popíja ovar so zvädnutých listou divných rastlín z dutého sušeného plodu pripomínajúci mi cviklu. Písal som si s ňou iba v noci lebo cez deň mala veľa práce. Vedela super španielsky. Jej foter bol španiel a ja som si ho predstavoval ako bajuzatého, silne opáleného típka, niečo ako Danny Trejo. Taký mexikán čo šmerdzi furt po tequile.

Písal som si s ňou asi mesiac. Bola tupá ako jeden s uhlov mileneckého trojuholníka. Bola len viacej naivná ako hlúpa. Mala pre mňa nezaujímavé záľuby. V albume mala samé pestrofarebné fotky. Rôzne akcie s kamarátkami. Fotky plné slnka. Páčilo sa mi to. Na fotkách vyzerala dobre. Už som chcel veľmi zmočiť svojho chocholatého vtáka. A navrhol som stretko
Nakoniec kývla a dohodli sme sa že ju vyzvednem pred školou kde chodí sama ešte študovať. Bola večný študent.

Zobral som si menčestráky a boty čo v nich jazdím na túru. Roznosené tričko a požičal som si od suseda rifľovú bundu s výšivkou AC/DC. Vzal som si kalkulačovské digitálne hodinky a tenký opasok. Klamal som jej že som geodet a pôjdem k nej rovno s „terénu“ (šiel som k nej s krčmy(. Cestou (v krčme) som si zaobstaral slamený klobúk. Písala že má rada jednoduchých a silných mužov. Nechal som si dorásť strnisko na gebuli a preštudoval som posledné kolá extraligy.

Písala, že dostala chuť na zmrzlinu. Dohodli sme sa že zájdeme na zmrzku a prejdeme sa v parku. Prišiel som presne na čas. Čakal som ju sediac na múriku a spomínal na časy študentské. Ach nostalgia. Učiteľka doklusala. Bola vyššia než som si myslel, skoro o pol hlavy. Mala veľké orieškové oči. Bola zhnedla a mala rúžové pery. Hrivu ako mustang. Tmavohnedé vlasy ako vystrihnuté s reklamy na Syoos. Mala pestované vlastné nechty a mala na sebe nejaké pončo ktorého vzor mi pripomínal náš čínsko-perzský koberec. Jej papuče to bola kapitola sama o sebe. Vyzerali ako vyvrátené kozie žalúdky. Pod pončom mala tmavomodré priliehavé tričko a úzke džiny. Jej úsmev bol milí a priateľským hlasom ma už zdravila zďaleka. Bola bezprostredná ako keby sme spolu husi pásli.

Vybrala si klasiku. Čokoláda. Ja som experimentoval. Šmoulková. V to jesenné poobede slniečko pekne hrialo a my sme si vysedávali na lavičke. Babie leto.
Bol som ticho a počúval Učiteľku. Rozprávala ako hrdinsky zachránila kamarátku na jazere v lete. Je dobrá plavkyňa a rada plavá. A to na jej figúre bolo vidno. Bola ten tip od ktorého sa stačí len so záujmom pýtať a ona všetko vysype. Pýtal som sa na vzťahy, na rodinu, na jej rybičky a na prácu. Keby som sa jej spýtal aký ma PIN na kreditke aj to by mi povedala.

Prechádzali sme sa v parku a ja som si premeriaval jej telo. To pončo mi nepomáhalo. Ale čo sa dalo vytušiť tak to bolo to, že je priemernej postavy s veľkým zadkom a macatejšími stehnami. A to Ja rád. Vravela že má dnes v pláne navariť niečo čo by mi možno chutilo. Veľa som sa nevypytoval. Šli sme k nej. Cestou sa vypytovala ona. Ja som ale chlapsky premlčal skoro všetko. Pravdupovediac ma trocha unavila prechádzka a nechcelo sa mi vymýšľať.
U Učiteľky bolo minimalisticky. Na stenách gramofónové platne a moderný design. Moderný nábytok vyvažoval veľký kožený gauč, jak vyšitý s americkej farmy. Hovädzina tak s piatich kráv minimálne.

Konečne hodila zo seba to pončo. Mala pekné telo. Fakt slušné prsia a čarovné boky. Usadila ma a doniesla fľašku vína. Mužne som otvoril. Pili sme pomaly. Učiteľka sa pýtala na môj život. Veľa som jej o ňom nepovedal a všimol som si že čím viac mlčím tým viacej jej vlhne broskynka. Po štvrtej otázke, ktorú som tajomne premlčal to už vrelo.

Učiteľka vrtela zadkom ako mačička. Prikladala na mňa zo zadu veľmi kvalitne. Mala uzkú štrbinku a milovala veľmi poctivo. Mala malé prsia ako dve jabĺčka a červenulinké, maličké ale veľmi citlivé bradavky, dlho som sa s nimi hral.

Jej zhnedlé telo bolo pevné a pružné. Plávanie jej robilo fakt dobre. Keď si učiteľka na mňa sadla tak to bolo niečo. Robila to pomaly ale so strašnou silou. Vlnila celím telom a stehnami ma zvierala ako keď had škrtí svoju korisť. Bola to pekná show.

Učiteľka navarila niečo čo pripomínalo zeleninové lečo so zemiakovými plackami. Najedol som sa a vyprázdnil som si ešte raz miešok na jej kozy. Potom som odišiel domou lebo na druhý deň skoro ráno som musel do terénu.
Tipů: 0
» 24.05.18
» komentářů: 2
» čteno: 1007(10)
» posláno: 0


» 25.05.2018 - 08:50
Pěkné vyprávění
» 25.05.2018 - 18:26
Bomejka: dakujem :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Pandorčanka | Následující: Jehovistka

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.