Pandorčanka

15.05.2018
» autor: unterman
Na Silvestríka som si doprial Vianočný darček. Štyri kozaté princezny: Princeznú Srstnatú. Princeznú s Pandory. Princeznú Královskú. Princeznú Ghoticku. Všetky na raz. Dva dni som nevidel svetlo sveta. Preháňali sme sa jeden za druhým.

Koniec zimy ubehol v pracovnej vyťaženosti. Nemal som čas sa venovať ženskému lonu. Sem tam nejaké všedné vpichy ale nič za čo by sa mi oplatilo objednávať extra porciu peelingového glykogelu na môj Fall.
Oteplilo sa. V umyvárke som si prechádzal lajster mien a vybral som si Pandoračanku. Auto sa doleštilo a ja som mal potrebu poleštiť.
Zabrindžil som jej ale nedvíhala. Už som lustroval inú, keď mi zavolala spať. Občas sme si sadli po tej akcičke na kavej a každý týždeň ma od nej v mejly čakala pohľadnica. Posielala mi vyholené broskynky s prianím pekného týždňa. Bola dvojitý agent.

Vyzerala ako tí domorodci s Avataru. Mala dlhé ruky a nohy. Bola vysoká a mala podlhovastú tvár. Dlhé rovné svetlohnedé vlasy. Taký milí konský ksycht. Mala veľmi pekné prsia.
Nerád sa vraciam do tej istej diery dva krát ale u nej som chcel určite spraviť výnimku. Pandorčanku som vyzdvihol pred knihovňou a išli sme do rozkvitnutého parku. Taká botanická záhradka pre tých čo vedia trepať dlho a so záujmom o fotosyntéze. Už v aute mi stál pri pohľade na jej telo.

Milujem oteplenie. Prirodzene sa telo stáva búrlivým.
Mala na sebe tmavo čierne legíny a tmavomodré priliehavé tričko s dosť hlbokým výstrihom. Na krku mala tenkú retiazku a príveskom. Štvorlístok. Mala obnaženú hruď. Veľký kus s jej trojkových prs bolo obnažené tiež. Bola kus ženy. Hrala volejbal a mala zadok ako s katalógu Quelle. Gazela. Bavili sme sa pri prechádzke pod rozkvitnutými stromami. Rozprávala že ako dieťa ju v škole prezívala ruka-noha. Bola plochá ako doska a bola neprirodzene veľká než ostatné dievčatá v jej ročníku. Chudinka. Už ako mladé dievča mala chuť na sex. Ešte „to“ ani nedostala ale už si doma pchala do lastúry rôzne predmety. Vraj sa jej to náramne páčilo. Dlho sa jej chlapci vyhýbali. Nebola atraktívna. Vyspala sa na intráku so spolubývajúcou. A tým odštartovala úspešnú kariéru dvojitej agentky. Zakrátko jej začali rásť kozy a to už potom bolo s chlapcami vraj jedna radosť a prestala si do frndy pchať spreje a rôzne uhorkoidné predmety.

Počúval som ju pozorne. Pandorančanka vyklopila všetko. Možno to bolo tým otepľovaním alebo je vždy tak otvorená. To som už nemienil nijak zisťovať.
Jar v plnom prúde. Dni sa predlžovali a jej dráždením sa predlžoval aj môj Fall. Už som nemohol šoférovať s neprekrveným mozgom a zastavil som niekde za lesom na poľnej ceste.
Pandorčanka sa položila na prichystanú deku. Ukrojil som si z nej poriadnu porciu. Nie som vyznávač nudistiky ale pychačka na poli je intristing.

Milovať sa na čerstvom vzduchu s takouto gazelou bolo veľmi prirodzené. Klátil som ju v jej prirodzenom prostredí. Pandorčanka nekričala ani nefilmovala. Položila sa do toho s gurážou ale rozvážne. Bola skúsená a vábila ma občas drobnými slovkami. Inštruovala ma ako ju mám spraviť. Keď si gazela praje byť ulovená, bodaj by som ju nebodal.

Nechal som chvíľu Pandorčanku vydýchať a potom som ešte pridal repeté. Ku koncu ma žužlala. Fajčila ako keby musela so mňa vysať všetok život aby mohla prežiť ona. No čo už, prirodzený divoký inštinkt.
Odniesol som ju domou a poďakoval za skvele popoludnie. Zašvitorila že by mala partnerku s ktorou teraz chodí, čo by to rada skúsila v trojke s chlapom.
- Mohli by sme ju zaučiť. – vravela s iskrivým pohľadom.
Ja som sa dojal a bolo ťažko predstierať, že mi niečo padlo do oka.
Ach otepľovanie.
Tipů: 0
» 15.05.18
» komentářů: 0
» čteno: 679(8)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Tlustá | Následující: Učiteľka
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
narozeniny
Eyrekr [12], Tamara J [8]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.