O pozdravu

Kolikrát za den někoho pozdravíte? Uvědomujete si jak velkého poselství jste součástí? Pozdrav neznamená jen otřepanou zdvořilostní frázi, kterou musíte podstoupit.
» autor: kohout
Takové „Dobrý den“ slýchám každou chvíli. Někdy je řečeno podle nálady z vesela, jindy smutně, většinou však ve své nahotě bez jakéhokoliv zabarvení. „Dobrý den“ přece znamená mnohem víc. Je to poselství. Věnujete druhému nádherné přání dobrého dne, ve kterém se může skrývat tolik lásky.

Takové „Ahoj“ je jedinečné, jenom naše. Jinde ho používají piráti. Nepamatuji si, kdy jsem naposledy slyšel „Ahoj“ zakřičené, slané a pořádně surové. Pokud necítíte z pozdravu radost mořem ošlehaných námořníků, asi ho používáte špatně.

Nepřipravte pozdravy o jejich krásu rutinou všedního dne. Používejte je správně, hlasitě a upřímně. Nebojte se pozdravit, jak se sluší a patří.
Tipů: 8
» 03.04.17
» komentářů: 6
» čteno: 703(11)
» posláno: 0


» 03.04.2017 - 20:46
No nazdar... ;-)
» 04.04.2017 - 18:26
Hazentla
Ringo: :-):-):-):-)
» 05.04.2017 - 09:51
Souhlas na STo%. Těžce a zmuchlaně vstávám a naSTartuju den až po prvních vzájemně radoSTných či upřímně přejících pozdravech. Jsem vděčný, že se mám s kým takto denně zdravit ;). A svět slaných i sladkovodních ošlehaných ahoy! je mým druhým domovem ;).
» 07.04.2017 - 11:55
Je zajímavé kolik lidí nezdraví vůbec.
» 22.04.2017 - 20:40
Zajímavý námět. A poučný, vynasnažím se tvé výzvě vyhovět. Čím více tvých děl čtu, tím víc se těším na další. Máš vždy originální a dobře zpracovaná témata, díky za ně :) ST
» 17.06.2017 - 18:42
"Ad HOnorem Jesu" (Ku cti Ježíše)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Smysl života | Následující: O květině

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.