Deváté Počátky

Co říci ....?
» autorka: Štěpina
Tak jsme se ze srazu v Počátkách vrátili po deváté. Když jsem po cestě přemýšlela, co sem napsat, napadalo mě, že v numerologii je devítiletý životní cyklus. Že by tím pádem letošní Počátky zakončily etapu srazů? Kdo ví, za rok se seběhne věcí. Tak snad si to všichni užili a bude na co vzpomínat. A ti co se nerozhoupali a nedorazili, ať si to zodpoví sami sobě.
Trápila, jsem se, co sem napsat o srazu jinak než jiné roky a vyřešilo se to samo. Po tom, co jsem si přečetla dílko Sen o Počátkách 2016 od srazového nováčka DETEKTORA, nemám už moc co dodat. Sepsal to krásně. Protože tam byl bohužel jen do soboty, doplním jen, že letos sluníčko zlákalo i odvážné plavce, aby si zaplavali ve Velkém Jezeře (snad to nějaký foťák zachytil). Rekordní jsme letos byly v počtu zúčastněných psů (včetně kokra). A smutná zpráva nakonec, bohužel se nesplnil čubíkův taneční sen.

Takže čtěte detektora a kdybyste si chtěli doplňovat jména, tady je malá nápověda, kdo všechno byl v Počátkách:

gabkin
štěpina + Markéta + Karolína
katpok + Denisa
čubík
drsnosrstý kokršpaněl
Hazentla
Levandule + pes Daisy
G.P.
René Vulkán + pes "Čaky"
detektor + Zdeňka
vavaoko
krizekk
churry + pes Matouš
chosse
Kajuta
sailorr + pes Jack


A na závěr mě napadá jen krátká otázka: Bude Počátecká desítka? Na rozmyšlenou máme celý rok.
Tipů: 2
» 02.10.16
» komentářů: 10
» čteno: 972(33)
» posláno: 0


» 02.10.2016 - 18:20
1
...desítka bude, alespoň tak se vyjádřil Petr - pán na Valše, když jsem se s ním, jako poslední, loučil...
...snad i tanečky by mohly být...
...ale kdoví, za rok se toho může změnit...

...v knihovničce je první album, ode mě bude dnes, nebo zítra...
» 02.10.2016 - 18:36
detektor
1
Do knihovničky jsem koukal a musím před čubíkem opět smeknout...jen on již dnes dokáže nazvat něco, co bude až příští rok....:-)))
» 02.10.2016 - 20:17
1
detektor: ...jak jsme o mimoňování vedli řeči, tak jsem je tu lehounce potvrdil...:-)
...asi jsem se v duchu opravdu posunul, zvláštní...
» 02.10.2016 - 20:24
krizekkk
1
čubík: detektor: Nechte to koňovi kluci, ju? ;-)
» 03.10.2016 - 14:40
1
...já vim, co říci: Děkuju.
» 03.10.2016 - 18:34
1
a já se přidám k Františkovi, díky a dodám ještě, tak snad za rok naviděnou...
» 04.10.2016 - 18:26
1
myslím, že bude,
neumřu-li, pojedu
umřu-li, budu tam strašit
» 05.10.2016 - 09:32
Nechci strašit, ale také bych rád jel.
» 05.10.2016 - 10:36
Paulmatthiole
Já bych pro tu desítku byl... i když jsem se tento rok zase neurval... desítka, to už jsou solidní kulatiny :-)
» 05.10.2016 - 11:24
detektor
Já chci strašit a určitě pojedu...pokud dožiju...:-))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Počátky 2016 | Následující: Počátky 2017

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.