Počátky 2016

Opravdu se nechci opakovat, ale pořádek je pořádek :-)
» autorka: Štěpina
Je tu podzim a po roce zase začínáme plánovat setkání libresáků v Počátkách. Opět se pokusím vytáhnout to nejdůležitější a kdo by stále ještě nevěděl, tak se může podívat do mých předchozích "dílek", kde se snad dozví vše, dále jsou tu fotky ze srazů a pokud by někdo měl stále ještě nezodpovězené otázky, tak se na mě, případně gabkina, obrátí ve vzkazu.


- Sraz se již po deváté koná v rekreačním středisku Valcha v Počátkách u Pelhřimova ve dnech 30.9.-2.10.2016. Uzávěrka přihlášek je 26.9.2016.

- Přijet můžete kdykoliv. Základní taxa je 442 Kč (od sobotního oběda do nedělní snídaně). Přijet je možné už v pátek večer (na večeři nebo po). V tom případě doplatíte na místě podle situace jídlo a nocleh (cca 370 Kč). Přijet můžete i bez nocování. Třeba jen na páteční večer a v noci domů nebo jen na sobotu přes den (v tom případě mi včas napište, jestli chcete objednat jídlo, např oběd nebo i večeři).

- Ubytování je většinou na 2-4 lůžkových pokojích ve zděné budově. Lůžkoviny zajištěny. Není třeba si brát spacáky. Je ve vašem zájmu se s někým domluvit na společném pokoji. Ostatní poskládám dle svého uvážení. Jednolůžkové pokoje většinou nemohu přislíbit, jejich počet je hodně omezený. Ale pokud nebude rekordní účast, tak se budu snažit vyhovět.

- Děti, psi i partneři nejsou zakázáni. Děti do 10 let platí 345 Kč, starší 10 let 430 Kč.

- Všechny závazné přihlášky a rezervace vyřizujte přese mě (ubytování, zajišťování jídel).

- Peníze se posílají na stejný účet jako vloni (viz níže).

----------------------------------------------------------------




A teď shrnu několik kroků, co byste měli udělat, pokud chcete přijet:

1) poslat peníze na účet (442 Kč na účet č. 158165585/0300, jako variabilní symbol uveďte číslo svého OP, případně jiné číslo, ale musíte mi ho napsat)

2) poslat mi vzkaz s následujícími informacemi (můžete i postupně, jak co budete vědět):
– hlásím se a zaplatil jsem (napište číslo vašeho OP = variabilní symbol)
– přijedu v pátek nebo sobotu s noclehem
– přijedu jen na krátkou návštěvu (chci/nechci zajistit oběd/večeři).
– na pokoji bych chtěl/a být s ....
– jakmile budete vědět přesnější čas příjezdu, příp. dopravní prostředek dejte mi včas před odjezdem vědět.
– pokud chcete, můžete pro lepší kontakt napsat i své telefonní číslo, na oplátku vám pošlu svoje. Hodně z vás ho už má. Od loňska mám stále stejné číslo.

3) už vám zbývá jen dojet do Počátek

---------------------------------------------------------------

Ještě bych poprosila všechny, kteří uvažují, že by přijeli neohlášeně, aby to zvážili a dali vědět alespoň mně. Pokud budete chtít, tak vás neprozradím. Protože v sobotu přes den je velká pravděpodobnost, že se (asi i včetně mě) rozprchneme po okolí a výletech a nemůžu zaručit zajištění jídla, příp ubytování ihned.

Tak snad jsem vyčerpala všechny základní informace a instrukce. Pokud vás ještě cokoli napadne, klidně se mi ve vzkazu ozvěte.

Sledujte občas tohle dílko, pokud by se objevila nějaká novinka, tak jí tu zveřejním. A hlavně sem budu dopisovat přihlášené účastníky, abyste měli trochu přehled na koho se těšit.


Nashledanou v Počátkách.

A s kým se tam letos můžete potkat:

gabkin
štěpina +2 štěpinky
Levandule + Daisy
G.P.
čubík
drsnosrstý kokršpaněl
Hazentla
katpok + 1 příšerka
René Vulkán
churry + Matouš (pes)
Chosse
detektor + doprovod
vavaoko
Dota Slunská?
lorraine ?
Tipů: 6
» 14.09.16
» komentářů: 11
» čteno: 1468(63)
» posláno: 0


» 15.09.2016 - 08:57
2
Děkujem. :)
Jestli drsnosrstýho kokršpaněla nesmí něco většího, tak asi zas přijede, i s jeho majitelkou... Nezděste se jen, jak je "nadýchanej" - už to přec jen neni nejmladší pejsek a vždycky mu tuze chutnalo... :)
» 19.09.2016 - 21:50
My se letos omlouváme ...
» 19.09.2016 - 22:07
2
Jak tak koukám, tak letos to bude více než komorní... Nevadí! Jako každý rok přijedu s G.P. a Daisy, a prosím o náš chráněný "duhový" pokojík. Přijedeme v pátek, a někdy po snídani vystřelíme do světa, protože Pavel v sobotu hraje s kapelou. V pátek pořádně (opožděně) oslavíme Gabkinovy XXtiny ;-). Těším se na objetí, popovídání, ryby... prostě na vše, co nás poutá s modrým Gabkinovým světem se Štěpinou po boku, včetně modrého moku, pokud tentokrát půjdeme ke studánce v sobotu již po snídani. Děkujeme za organizaci, protože to známe - ať je účast malá, nebo velká, vždy to je nesmírné úsilí a čas organizátorů akce, za což smekám pomyslný klobouk :-)
» 19.09.2016 - 23:26
1
...dorazím v pátek a se mnou pár almanachů (Z modré sítě i 2012), když bude mít někdo zájem...

...i já jsem "nadýchanej", na 115 kilo, ale nějaký ten taneček zvládnu, nemotorně...:)
» 20.09.2016 - 19:26
asi letos dorazím jen s jednou příšerkou....
» 20.09.2016 - 20:54
Ač poezijně vyprahlá a nepíšící, přesto si nenechám letošní Počátky ujít a hlásím příjezd na sobotu oběd s přespáním do neděle. Těším se na vás.... :-)
» 22.09.2016 - 12:30
...studánku po snídani beru, byla by to prima změna a mohli bychom se stavit u rybníku s ostrůvkem...
...jen škoda, že je na koupání trochu zima...
» 25.09.2016 - 14:34
Ahoj všichni, bohužel se omlouvám, ale nedorazím a moc mě to mrzí, ale nejde jinak. Snad napřesrok :-)
» 25.09.2016 - 16:01
labuť: ...jejda, tak to mě moc mrzí, labutěnko...:(

...letos přitáhnu písniček k tanci na nejméně 13 hodin a opatrně jsem doufal...
...tak snad Ti to do třetice vyjde...
» 29.09.2016 - 18:19
Labutěnko, i mě to moc mrzí, že nepřijedeš...tolik jsem se na Tebe těšila.
Já přijedu na srázek nemocná, takže žádné líbačky! Ale už nejsem nakažlivá, nebojte ;-)
Doufám, že Petr bude topit, potřebuju být v teple... Případně se ohřeju grogem a vlastní dekou :-DD
» 02.10.2016 - 17:50
Verena: Romana Šamanka LadyLoba: Levandule: labuť: katpok: drsnosrstej kokršpaněl: ...ve fotogalerii je první album z Počátek od G.P...

...své přidám snad večer, nebo zítra, protože mám fotek + videí fůru a budu k nim psát ještě komentáře...:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Počátecké vzpomínání | Následující: Deváté Počátky

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.