Počátky 2017

Nic nového, většinou to už znáte, tak jen malá aktualizace :-)
» autorka: Štěpina
Prázdniny utekly tak nějak rychle a najednou se už první nedočkavci domáhají, jak to vlastně letos bude se setkáním libresáků v Počátkách. Opět se pokusím vytáhnout to nejdůležitější a kdo by stále ještě nevěděl, tak se může podívat do mých předchozích "dílek", kde se snad dozví vše, dále jsou tu fotky ze srazů a pokud by někdo měl stále ještě nezodpovězené otázky, tak se na mě, případně gabkina, obrátí ve vzkazu.


- Sraz se již po desáté koná v rekreačním středisku Valcha v Počátkách u Pelhřimova ve dnech 6.-8.10.2017. Uzávěrka přihlášek je 2.10.2017.

- Přijet můžete kdykoliv. Základní taxa je 442 Kč (od sobotního oběda do nedělní snídaně). Přijet je možné už v pátek večer (na večeři nebo po). V tom případě doplatíte na místě podle situace jídlo a nocleh (cca 370 Kč). Přijet můžete i bez nocování. Třeba jen na páteční večer a v noci domů nebo jen na sobotu přes den (v tom případě mi včas napište, jestli chcete objednat jídlo, např oběd nebo i večeři).

- Ubytování je většinou na 2-4 lůžkových pokojích ve zděné budově. Lůžkoviny zajištěny. Není třeba si brát spacáky. Je ve vašem zájmu se s někým domluvit na společném pokoji. Ostatní poskládám dle svého uvážení. Jednolůžkové pokoje většinou nemohu přislíbit, jejich počet je hodně omezený. Ale pokud nebude rekordní účast, tak se budu snažit vyhovět.

- Děti, psi i partneři nejsou zakázáni. Děti do 10 let platí 345 Kč, starší 10 let 430 Kč.

- Všechny závazné přihlášky a rezervace vyřizujte přese mě (ubytování, zajišťování jídel).

- Peníze se posílají na stejný účet jako vloni (viz níže).

----------------------------------------------------------------





A teď shrnu několik kroků, co byste měli udělat, pokud chcete přijet:

1) poslat peníze na účet (442 Kč na účet č. 158165585/0300, jako variabilní symbol uveďte číslo svého OP, případně jiné číslo, ale musíte mi ho napsat, abych vás mohla identifikovat)

2) poslat mi vzkaz s následujícími informacemi (můžete i postupně, jak co budete vědět):
– hlásím se a zaplatil jsem (napište číslo vašeho OP = variabilní symbol)
– přijedu v pátek nebo sobotu s noclehem
– přijedu jen na krátkou návštěvu (chci/nechci zajistit oběd/večeři).
– na pokoji bych chtěl/a být s ....
– jakmile budete vědět přesnější čas příjezdu, příp. dopravní prostředek dejte mi včas před odjezdem vědět.
– pokud chcete, můžete pro lepší kontakt napsat i své telefonní číslo, na oplátku vám pošlu svoje. Hodně z vás ho už má. Od loňska mám stále stejné číslo.

3) už vám zbývá jen dojet do Počátek

---------------------------------------------------------------

Ještě bych poprosila všechny, kteří uvažují, že by přijeli neohlášeně, aby to zvážili a dali vědět alespoň mně. Pokud budete chtít, tak vás neprozradím. Protože v sobotu přes den je velká pravděpodobnost, že se (asi i včetně mě) rozprchneme po okolí a výletech a nemůžu zaručit zajištění jídla, příp ubytování ihned.

Tak snad jsem vyčerpala všechny základní informace a instrukce. Pokud vás ještě cokoli napadne, klidně se mi ve vzkazu ozvěte.

Sledujte občas tohle dílko, pokud by se objevila nějaká novinka, tak jí tu zveřejním. A hlavně sem budu dopisovat přihlášené účastníky, abyste měli trochu přehled na koho se těšit.


Nashledanou v Počátkách.

A s kým se tam letos můžete potkat:

gabkin
Štěpina a spol.
TetaKazi
Bída
čubík
katpok a spol.
Ilis Ros
drsnosrstej kokršpaněl
Hazentla
G.P.
Levandule a Daisy
vavaoko
Verena?

Účast vypadá komorně. Ještě jednou připomínám, že máte poslední možnost zajet do Počátek na sraz. Bude desátý a zároveň poslední. Když se ještě rozhodnete na poslední chvíli, tak se ještě ozvěte a přijeďte. V pátek už spíše nebudu na netu.
Tipů: 5
» 05.09.17
» komentářů: 10
» čteno: 1719(64)
» posláno: 0


» 09.09.2017 - 21:22
...takže jako první - retro plavky jsem koupil (XL), vyzkoušel a sedí, chtělo by to ovšem shodit minimálně 5 kilo (ze 117), protože v nich se všechny partie pěkně vyrýsují...:-)

...kdokoli by měl zájem o jejich zakoupení, může mi napsat a poskytnu adresu firmy...

...mají i velikost XXXL...;-)
» 13.09.2017 - 18:16
vypadá to, že letos zas nepojedu :(
» 30.09.2017 - 09:39
...vzhledem k tak komorní účasti nepředpokládám, že by došlo na tanec (i když budu mít písniček na několik hodin), ale beru sebou několik videí s výukou street dance, takže si budu "blbnout" třeba sám a to se dá prakticky kdekoli...
...když se někdo přidá, bude větší sranda...:)

...nejvíce se mi líbí toto:
https://www.youtube.com/watch?v=6cUEPRfy1Sg&t=49s
» 02.10.2017 - 21:22
Po takové době nakouknu na Libres a hned .... prý poslední Počátky. Asi bych si je neměla nechat ujít. Zvažuju..............
» 02.10.2017 - 21:58
Verena: ...přijeď a přitáhnu almanach Z modré sítě, tedy pokud ho ještě chceš...:)
» 03.10.2017 - 13:36
Přijedeme v pátek i s Daisy, odjedeme v sobotu po obědě. Posílám pozdravy všem, těšíme se! Pavel asi vezme kytaru, takže páteční večer můžeme částečně strávit i s kytárkou :-)
» 03.10.2017 - 22:05
čubík: Díky, ale já ho už mám z r. 2015 :-).
» 05.10.2017 - 00:07
tak pratele bohuzel, my letos zase ne ...
» 05.10.2017 - 01:43
Romana Šamanka LadyLoba: ...kurňa, tak to snad na viděnou někdy v Praze...
» 18.10.2017 - 21:58
Pročpak poslední?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Deváté Počátky

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.