Počátecké vzpomínání

Kdo tam byl
» autorka: Štěpina
Tak jsme se vrátili z Počátek po osmé. Když jsem si prohlédla fotky s komentáři od čubíka, napadlo mě, že nemám vlastně co víc tu napsat. V jeho komentářích je řečeno snad všechno.
Takže jen krátké shrnutí pro pořádek. Celkem se nás na Valše objevilo 29. Bylo tam 5 dětí (doufám, že starší „děti“ mi to hromadné zahrnutí prominou), 2 doprovody a 2 psi.
Každý večer nás zůstalo asi 15, takže jsme se krásně vešli kolem jednoho stolu a tím bylo to letošní setkání tak nějak více sblížené. Tato posezení provázela spousta hovorů prokládaná smíchem (často i salvami smíchu) a v sobotu samozřejmě kytara se zpěvem. To má možná ještě čubík v zásobě nějaká videa. Takovým typickým znakem letos byly vzpomínky. Vzpomínalo se kdo tu kdy byl, na ty co letos z různých důvodů nemohli přijet, i když tu jinak byly každoročně a další momenty z uplynulých srazů, které nám nějak utkvěly v paměti.

A kdo tu tedy byl:

gabkin
Štěpina
básněnka
Marta Valenová + doprovod
katpok + Denda + Natka
TetaKazi
Bída
Churry
Chosse
Levandule + Daisy (pes)
G.P.
čubík
Hazentla
drsrsnosrstej kokršpaněl
Lola Black
krizekkk
Romana Šamanka Ladyloba + Miško
JardaCH
Sailorr + Jack (pes)
myšlenka pouhá (s celou rodinou)
Špáďa
„Irša“ - přijel nečekaně a já si vůbec nepamatuju ten jeho nový nick, tak mě kdyžtak opravte


Tak snad za rok nikomu z nás nezabrání jiné povinnosti a záludnosti potkat se v Počátkách.
Tipů: 3
» 07.10.15
» komentářů: 12
» čteno: 1019(39)
» posláno: 0


» 07.10.2015 - 13:00
Modrásci!Prohlídla jsem si fotografie a tím jsem tam mohla být s Vámi, za což děkuji.Když osud dá, ráda bych vás poznala osobně.Mám takové tušení,že budete dobrá partička.Petra
» 07.10.2015 - 13:02
Vidím, že bylo fajn. Snad mi to příště vyjde. Mějte se. F
» 07.10.2015 - 13:55
V Počátkách jsem byla podruhé, po čtyřleté přestávce a musím říct - bylo to skvělý!! Počet "sešlých" pro mne naprosto ideální, takže jsem se ani moc nebála a chvilkama se mi i zdálo, že komunikuju!?! Bylo fajn poznat nové tváře a zopakovat si ty známější (i když mi jich tam pár chybělo..), navíc jsme si s Bídou i trochu "zakeškovaly", takže jak se zdá, jedinou chybou bylo, že jsme odjely moc brzy... Díky moc :-) L.
» 07.10.2015 - 14:34
Hazentla
1
Byl to, jako každej rok, skvělej relax.... :) Díky všem.
» 07.10.2015 - 16:16
:) Ahojky, bylo hezky, irša se ještě nevrátil, a J's .. už nejni novej ani já, kuk :) a věřím i v příští Počátky a děkuji.
» 07.10.2015 - 16:54
krizekkk
1
Škoda, že to nebylo v červenci, byste mě viděli v plavkách... ;-)
» 07.10.2015 - 20:25
jednoduše dík, že se událo tak, jak se událo :)
» 07.10.2015 - 22:42
2
Povyprávěl jsem Maximovi, fotky ukázal....příště prý pojede také.
» 08.10.2015 - 07:40
ttragelaf
rád to čtu (to nestačí, že ?)
» 09.10.2015 - 01:32
...já včera konečně přidal 20 videí s komentáři, i sobotní, potažmo nedělní hraní jsem zaznamenal...jen to moje promilené broukání bych nejraději vymazal, ale co, tak budete mít srandu ze mě...:)
» 09.10.2015 - 09:11
Příjemný to bylo, ráda jsem vás viděla ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Počátky 2015 | Následující: Počátky 2016

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.