Počátky 2015

Opět po roce jsou tu aktuální informace
» autorka: Štěpina
Je tu podzim a tím pádem se blíží setkání libresáků v Počátkách. Omlouvám se za trochu pozdější informace, ale nástup dcerek do prváků a začátek jejich tanečních mě teď trochu víc zaměstnal. A zase se mi nechce opakovat zas a znovu stále ty skoro stejné informace.
Takže se pokusím vytáhnout to nejdůležitější a
kdo by stále ještě nevěděl, tak se může podívat do mých předchozích "dílek", kde se snad dozví vše, dále jsou tu fotky ze srazů a pokud by někdo měl stále ještě nezodpovězené otázky, tak se na mně, případně gabkina, obrátí ve vzkazu.


- Sraz se již po osmé koná v rekreačním středisku Valcha v Počátkách u Pelhřimova ve dnech 2.-4.10.2014. Uzávěrka přihlášek je 27.9.2014.

- Přijet můžete kdykoliv. Základní taxa je 440 Kč (od sobotního oběda do nedělní snídaně). Přijet je možné už v pátek večer (na večeři nebo po). V tom případě doplatíte na místě podle situace jídlo a nocleh (cca 370 Kč). Přijet můžete i bez nocování. Třeba jen na páteční večer a v noci domů nebo jen na sobotu přes den (v tom případě mi včas napište, jestli chcete objednat jídlo, např oběd nebo i večeři).

- Ubytování je většinou na 2-4 lůžkových pokojích ve zděné budově. Lůžkoviny zajištěny. Není třeba si brát spacáky. Je ve vašem zájmu se s někým domluvit na společném pokoji. Ostatní poskládám dle svého uvážení. Jednolůžkové pokoje většinou nemohu přislíbit, jejich počet je hodně omezený. Naopak skupinky třeba po 4 i 5 na pokoji jsou vítány.

- Děti, psi i partneři nejsou zakázáni. Děti do 10 let platí 320 Kč, starší 10 let 430 Kč.

- Všechny závazné přihlášky a rezervace vyřizujte přese mě (ubytování, zajišťování jídel).

- Peníze se posílají na stejný účet jako vloni (viz níže).

----------------------------------------------------------------



A teď shrnu několik kroků, co byste měli udělat, pokud chcete přijet:

1) poslat peníze na účet (440 Kč na účet č. 158165585/0300, jako variabilní symbol uveďte číslo svého OP, případně jiné číslo, ale musíte mi ho napsat)

2) poslat mi vzkaz s následujícími informacemi (můžete i postupně, jak co budete vědět):
– hlásím se a zaplatil jsem (napište číslo vašeho OP = variabilní symbol)
– přijedu v pátek nebo sobotu s noclehem
– přijedu jen na krátkou návštěvu (chci/nechci zajistit oběd/večeři).
– na pokoji bych chtěl/a být s ....
– jakmile budete vědět přesnější čas příjezdu, příp. dopravní prostředek dejte mi včas před odjezdem vědět.
– pokud chcete, můžete pro lepší kontakt napsat i své telefonní číslo, na oplátku vám pošlu svoje. Hodně z vás ho už má. Od loňska mám stále stejné číslo.

3) už vám zbývá jen dojet do Počátek

---------------------------------------------------------------

A ještě pro inspiraci přidám několik tipů na výlety, když by si je chtěl někdo na sobotní dopoledne naplánovat. Strávili jsme letos v Počátkách dovolenou a některá místa nás zaujala.
1. Muzeum v Počátkách - již vloni mě příjemně překvapilo
2. Zámek a muzeum v Dačicích - vloni nás navnadila katpok a letos jsme to zkusili
3. Letohrádek sv. Vojtěcha v Počátkách - prvorepublikové prostředí
4. Světelná fontána v Jindřichově Hradci


Tak snad jsem vyčerpala všechny základní informace a instrukce. Pokud vás ještě cokoli napadne, klidně se mi ve vzkazu ozvěte.

Sledujte občas tohle dílko, pokud by se objevila nějaká novinka, tak jí tu zveřejním. A hlavně sem budu dopisovat přihlášené účastníky, abyste měli trochu přehled na koho se těšit.


Nashledanou v Počátkách.

------------------------------------------------------

O kom už se ví, že by měl dorazit do Počátek:

gabkin
Štěpina
básněnka
Marta Valenová + doprovod
katpok + Denisa + Natka
TetaKazi
Bída
Churry
Chosse
Levandule
G.P.
čubík
Hazentla
drsrsnosrstej kokršpaněl
Lola Black
krizekkk ?
Romana Šamanka Ladyloba + Miško
JardaCH
Sailorr + Jack
ještěr + 2x doprovod ?
myšlenka pouhá ?



Tak zatím to vypadá na komornější sraz. Teď po uzávěrce je tu 27 přihlášených (z toho 2 děti, 2 větší děti :-) a 5 nejistých příjezdů). Většinou se ještě vždy najdou někteří, co přijedou bez ohlášení nebo se přihlásí na poslední chvíli. Někdo z přihlášených bude jen z pátka do soboty, jiní zase ze soboty do neděle.

Pro ty, kteří by se rozhodli ještě v tomto týdnu. Kapacita ubytování ještě není úplně využita, takže vás určitě budeme moci nechat přespat, ale vzhledem k tomu, že počty jídel se nahlašují cca den, půlden dopředu, napište mi alespoň, že o příjezdu uvažujete a vyměníme si telefonní čísla, protože v pátek už od rána nejspíš nebudu na netu. Pokud se včas nenahlásíte alespoň telefonicky v pátek večer, riskujete, že jídlo nemusíte mít. Záleží, kolik takových dobrodruhů na poslední chvíli bude.
Tipů: 3
» 12.09.15
» komentářů: 18
» čteno: 1778(77)
» posláno: 0


» 13.09.2015 - 20:07
krizekkk
Ještě nevím. Ale je tam krásně.
» 15.09.2015 - 11:11
kluku pojeď, jedu také :-)
» 17.09.2015 - 18:02
vdáváme dceru, mějte se tam fain
» 17.09.2015 - 22:15
Já s G.P. a Daisy jako každý rok přijedeme. V pátek Pavel hraje s kapelou. Bojím se, že opět nebudeme stíhat sobotní oběd, tak kdyby ho za nás někdo chtěl, uvítáme to, protože jím nebudeme časově limitováni, najedli bychom se cestou... Prosíme o každoročně stejný pokojíček :-) A mooooc se na vás těšíme!
» 19.09.2015 - 22:49
...jako už každý rok sebou beru noťas, kdyby se lidem zachtělo tancovat, ale nechci pouštět jen své oblíbené, takže si kdokoli může přinést flešku se svými písničkami a dáme do kupy pár disco, nebo tanečních bloků...

...pokud by se ale zajištění tanečního večera chtěl ujmout někdo jiný, budu šťastnej jako blecha...:)
» 26.09.2015 - 09:35
krizekkk
3
Asi se tam rozjedu. Jako vloni, neohlášeně. Třeba zbude
volné lůžko a miska rýže. :-)
» 26.09.2015 - 13:06
Omlouvám se, ale letos nakonec nedorazím :-(... užjte si to, budu tiše závidět a těšit se na fotky a dojmy.
» 26.09.2015 - 21:34
labuť: ...a já se tak těšil, že si spolu po roce zatančíme...
...no co, tak budu opatrně doufat, že napřesrok...
» 27.09.2015 - 10:01
čubík: a máš v noťasu něco od Odyssei?
» 27.09.2015 - 10:55
Romana Šamanka LadyLoba: ...nemám, ale jestli myslíš tuto: https://www.youtube.com/watch?v=0ovTUc_lPTE

...tak jako video mi nejde stáhnout a na mp3stahuj.cz není...

...zrovna bádám nad tím, jak nahrávat zvuky z PC W7...
» 29.09.2015 - 06:27
Ahoj lidičky, tak letos to opět nevyjde:-(, babička potřebuje naši péči, hlavně přítomnost... . Je mi to líto, všechny bych vás ráda viděla. Tak nad za rok. Mějte se v Počátkách krásně a užijte si to tam i za mně. A foťte :-)
» 29.09.2015 - 07:34
Ahoj všem. Myslela jsem,že letos pojedu...ale myslet znamená prd vědět.. Rodinné konstelace nejsou dobré pro odjezd o tomto víkendu a tak mi nezbývá než zůstat doma. Moc všechny zdravím a snad napřesrok. (A koukejte si to pořádně užít) :)
» 01.10.2015 - 10:40
Jéé já si toho zase nevšimla... snad příště.
» 01.10.2015 - 14:03
1
Přátelé koukám, že zase nejdou sladit volna :) Užijte si to všichni.. foťte foťte dokumentujte... a pokud se nic nestane.. (jako že bouchne atomovka, spadne meteorit... apod.) tak přijdu, přijedu, přiletím.. nějak tak se alespoň jedním okem na vás všechny kteří se dostaví mrknout :) tak ať je vás tam co nejvíc :)
» 02.10.2015 - 06:52
Ještě malá připomínka před odjezdem. Vždycky se najdou někteří, kdo za námi vyrazí nečekaně a neohlášeně. Jen upozorňuji, že dopoledne v sobotu můžeme být různě rozprchlí po okolí a naopak odpoledne (cca kolem 15. hodiny) vyrážíme většinou všichni ke studánce. Takže ideální je nás zastihnout kolem poledního nebo kolem období večeře a samotného večera. Tak abyste nebyly zklamaní ze špatného načasování :-).
» 02.10.2015 - 09:46
krizekkk
Štěpina: Beru na vědomí. V pátek večer tam snad někdo bude... ;-) Rostou tam houby?
» 04.10.2015 - 15:43
2
Tak jsme zpátky, bylo to opět super! Slunečné počasí nakonec vyšlo i na dnešek, a nám se podařilo najít několik hříbků do polévky :-)
Díky všem za společné chvíle, humor a zpívání!
» 05.10.2015 - 16:02
...v naší fotogalerii jsou první alba z Počátek: http://www.libres.cz/fotogalerie/28-pocatky-2015/

...přidám i své fotky a videa, jen mi bude chvíli trvat než k nim přimáznu nějaké to průvodní slůvko...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.