Modrá laguna v Počátkách

Jako každý rok, pár slov na závěr .... pokračování kroniky Počáteckých srazů.
» autorka: Štěpina
Tak je to za námi. Počátky 2014. Jak čtu ve vašich dílkách jsou mnozí ze zúčastněných stále plní dojmů.

Všichni jsme určitě načerpali pozitivní energii. Jen sluníčko to ještě mohlo trochu vylepšit. Nějak na nás zanevřelo a vylezlo jen na chvilku. No ale co, hlavně že nepršelo.

Pátek se stává stále více komornější. Lidí bývá méně, povídá se, zpívá při kytaře a všichni jsou zvědaví, kolik modrásků se tu druhý den objeví. Letošní pohodu u kamen ještě doladily bezvadné buřty na pivu.

V sobotu se tentokráte moc nevýletovalo. Hodně lidiček se snažilo nasbírat nějaké houby v okolních lesích. Kolem poledne se nás sešla většina zúčastněných a všichni se nedočkavě dožadovali vycházky ke studánce. Abychom vyšli vstříc sběračům hub, zvolil gabkin jinou cestu ke studánce. Samozřejmě nechybělo "modré pití" na pravidelné občerstvování. A jestli jsem tu před několika lety psala o rekordní účasti na této procházce, shodli jsme se, že letos byla účast snad ještě větší.

Sobotní podvečer s kytarou, večer s hudbou, tancem (tentokráte spíše decentním) a barevnými světly, pro každého něco dobrého k pití. Někteří odvážlivci vyzkoušeli i modré pití. Tak mě napadá, že by se k němu možná hodil i název Modrá laguna :-) (Těm co chutnala rybí ochutnávka připomínám, napište mi mail, abych vám mohla poslat recepty). Někdo vydržel do půlnoci, někdo lehce přes půlnoc a samozřejmě se našli vytrvalci, kteří šli spát až k ránu.

V neděli nás čekalo loučení. Ještě poslední fotka, na které jako každoročně zase nejsme všichni. Ještě poslední tóny kytary na jídelně a .......cesty domů.

Teď fakta. Letos se nás sešlo celkem 39 a 2 psi. Někteří nás překvapili, protože přijeli nečekaně. Pro osvěžení paměti a možná i pro zvědavce seznam těch, kdo letos navštívili Modrou lagunu v Počátkách:

Štěpina
gabkin
gabkinka Karolína
gabkinka Markéta
básněnka
hloubavá
René Vulkán
Lola Black
churry
Chosse
labuť
Kars
čubík
Verena
Lorraine
Houda
katpok
příšerka z libresu
su Denda
Drsnosrstej kokršpaněl
Hazentla
Levandule
G.P.
Lillith
Kajuta
pan.jara
cado
LUKiO + doprovod
siorak
Maryje
Slávka + doprovod Vlastík
krízekkk
obaleč jabloňový
liška 76
ještěr
sailorr
zvířenka

Jela jsem tam s obavou, že bude letos málo fotek, když někteří fotografové se letos nezúčastnili, ale podle záblesků od blesků, by fotek mohlo být opět dost. Už se na ně určitě všichni moc těšíme.

A co za rok? Vypadá to na Návrat do Modré laguny :-).
Tipů: 15
» 06.10.14
» komentářů: 12
» čteno: 1417(48)
» posláno: 0


» 06.10.2014 - 22:18
A taky tam byl ten malej ušatej. Je už vlastně taky domácí :) Jack
» 06.10.2014 - 22:25
Zuzi, já hlasuji i za návrat do modré laguny 58 :-D
» 07.10.2014 - 00:36
1
Zahajuji hnutí vzdoru. Jednou do roka je málo...
» 07.10.2014 - 05:35
krizekkk
Je tam prostě fajn. ,)
» 07.10.2014 - 07:25
1
Já ti chci Zuzko poděkovat, jsi skvělá, jak vše dáš dohromady, aby to klapalo a pokud to bude možné, zase ráda přijedu:-), fotky už jsem poslala čubíkovi do mailu a jednu jsem si pojmenovala Štěpina a její tygři;-)snad ji najdeš a nebo ti ji pošlu...
» 07.10.2014 - 08:05
Buřty na pivu miluju, Zuzčiny rybí škvarky nemají konkurenci - ale hlavně! je mi s vámi lidičky moc dobře. Na Valše a v okolí vůně luk, polí, lesů, rybníků - to mi letos nejvíc chybělo. Počátky nikdy nezklamou. Tak snad za rok .
Těším se na fotky, abych trochu nadýchala atmosféru :-)
» 07.10.2014 - 10:26

Zuzanko milá, jsem moc ráda, že jsem si přečetla pokračování Počátecké kroniky.Protože jsem tam, třebaže jen jednou s Vámi byla, pak si vše dokonale představila. Každým rokem se sychruju, že jedu. Stáří, ne že bych mu podléhala, je šílená potvora. Vždycky si na mě něco vymyslí. Už budu zticha, je to jak výmluvy. A to nechci.
Tak příště snad, i když zase o rok starší.
{•_•}
» 07.10.2014 - 18:38
1
Myšlenka skvělá...podporuji hnutí Lola Black pravdu má...málo jest jednou do roka:))
Slibuji, že příště se nechám očkovat proti vzteklině i nespavosti:)))
» 07.10.2014 - 18:44
1
1. Omlouvám se Jackovi (alias Seznamovi) i Daisy, že jsem je nejmenovala :-)

2. Pro hnutí vzdoru: Jak se říká "Dobrého po málu" Vánoce víckrát do roka by nám taky zevšedněly.

3.Pro nejsembásník: Škvarky jsem letos vynechala a přivezla jsem rybí marokánky a kapra v sýrovém těstíčku. Kdyžtak to pro tebe příští rok zopakuju :-)

Jinak děkuji všem, byli jste skvělí :-)
» 08.10.2014 - 01:01
ST
organizátorům,
ubytovatelům,
výčepnímu
kuchařům
kytarystům
zpěvákům
tanečníkům
vypravěčům
posluchačům
svaté Ludmile
všem
» 10.10.2014 - 00:49
...večer před odjezdem jsem dostal hodně smutnou zprávu, nechtělo se mi, ale nakonec jel (slíbil a vůbec)...
...udělal dobře...
...akorát jsem v podstatě vyléčené nachlazení poněkud přiživil a doteď se mě drží jako klíště - takže propříště si dám bacha, abych se nevykecával před barákem (i když v pohodě) do půl šesté nedělního rána...:)

...no a taky moc mrzí, že mě nenapadlo vyblejsknout gabkina, jak před pátou coural v dlouhé, modré noční košili na ministerstvo úlevy...
...úžasně mu slušela a příště budu mít podobnou, ale v modro bílém...

...všechna alba našich srazů od roku 2008 najdete zde:
http://cubikula.rajce.idnes.cz/?sort=&page=3
» 30.10.2014 - 21:38
Konečně jsem si udělala chvíli, početla, koukla na fotky a zavzpomínala... Teď v úterý jsme si udělali s Daisy také dlouhý lesní výlet... Jsou to vzácné relaxační chvíle, kterých si moc vážím ve svém dvouletém podivném maratónu ... Zuzi, díky za vše a už se těším na další brzké setkání :-***.... tentokrát v náruči ryb, hudby a Deperjaka :-D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Počátky 2014 | Následující: Počátky 2015

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.