Cesta

» autorka: Gee20
Když už jí jednou všechna naděje z duše vyprchala, když už veškerý její úsměv byl nucený, i vydala se poutnice na cestu, na kterou se chystala tak dlouho, až už jí skoro nezbyly síly. Posbírala ale všechen zbytek své energie a šla. Šla strmou cestou přes skály i pole, pošlapala několik květin, které se snažila marně zotavit, ale šla dál, vzhůru a vstříc novým dnům. Potkala prodavače medu, který se jí snažil marně vnutit stejně sladká slůvka, potkala skalní bytosti, nechtíc jí pustit dále a do nichž neustále a tak dlouho tvrdě narážela, dokud se přes ně nedostala. Potkala také komedianty na své cestě, snažíc se jí strhnout na svou cestu plnou hudby, radosti, ale už ne tak umírněnosti a moudrosti. Potkala i skutečné umělce, ale těch bylo na rozdíl od komediantů pramálo. Od nich se pak naučila skutečná moudra. Potkala zhrzené bytosti, co nevěděly, kam a jak dál, potkala učence – někteří tak jen působili, někteří jimi skutečně byli. Na konci své cesty nalezla něco, co nečekala. Došla tam, kde svou pouť začala a tam stálo veliké zrcadlo. Když se do něj podívala, zjistila jedinou věc. Byla se sebou spokojená. Našla, co hledala. Našla sama sebe.
Tipů: 2
» 02.06.15
» komentářů: 3
» čteno: 599(9)
» posláno: 0


» 02.06.2015 - 22:23
ttragelaf
zhrzené bytosti nechtíce ji pustit a nevědouce jak dál
komedianti snažíce se ji strhnout
prodavač nabízeje med
přechodivši tak svět
Šťastná to žena
lze povědět

ST... málokdo dojde tam, jak si to popsala, líbí
» 03.06.2015 - 06:46
najít sám sebe, těžké a občas hodně dlouhé hledání...
ST.
» 22.08.2017 - 21:22
Pěkná pouť, možno každému doporučit :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Inkvizice | Následující: Konvikt

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.