VÝHRUŽNÝ DOPIS

Na Pražský hrad ve středu dorazil podle informací Novinek balíček adresovaný prezidentu Miloši Zemanovi. Údajně v něm byl bílý prášek a výhrůžný dopis. Na místě jsou policisté, hasiči i pyrotechnici.
» autor: Houda
Prezidentu Miloši Zemanovi byl zaslán výhružný dopis s bílým práškem neznámého původu.
Pisatel v dopise prezidentu nevybíravě vyhrožuje konkrétním způsobem. Celou zásilku má v šetření speciální jednotka pro boj s organizovaným zločinem a také protiteroristické komando ŠVIH.

Celé znění teroristického dopisu:

Zdar Miloňu, ty koňu jeden. Posílám ti eště jednu šlehu ze starýho kamarádšoftu, ale ty vole vožralej poťapanej, tohle je fakt naposledy na dluh. Si kurva uvědom, že moja Maruna chce nový botky každý vánoce a ti puchejři malí musejó taky cosik žrát. Tak sa daj friškom do kupy a zaplať tu latu co máš u mňa, jináč ti fakt přijedu osobně rozhodit sandál třebas do tý Prágle, nebo gde to včíl robíš.
Zdařec, Jura ze Samot
P.S. ptala sa po tobě Jaruna, kdy prej zacálneš ten pogrcané gobelín.
Tipů: 12
» 25.09.14
» komentářů: 5
» čteno: 758(20)
» posláno: 0


» 25.09.2014 - 10:05
ST
» 25.09.2014 - 15:00
pobavila
» 25.09.2014 - 20:08
šmarjá, až tak?
» 30.09.2014 - 14:07
jseš zvíře. Skvělý.:-)
» 03.10.2014 - 19:57
ST!!! :D
Naprosto geniální reakce na politiku, vždy pobaví!! :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: RAKEV | Následující: POPRAVA

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.