Zhasnuto

Tak nám namontovali nové lampy. Abychom dobře viděli tmu (a starostův kamarád si trochu přilepšil).
» autorka: Zee
Poslední sluneční paprsek políbí zem na dobrou noc a zamává červánky, vítr ztichne a vzduch voní posekanou loukou, když ptáci přenechají svou práci cvrčkům. Další den končí a krajina se noří do tmavého hábitu. Pár pouličních lamp nesměle zabliká a s tichým vrněním se nakonec nechají přemluvit a rozsvítí se. A to se kolem vyrojí tolik života, všechna okřídlená haveť krouží a leze kolem nočního slunce. Dole pod nimi se lidé smějí a cinkají sklenkami vína a jak tmy přibývá, sesedají se kolem ohniště. Docela jako ten hmyz. Jakoby se vše živé děsilo noci, od toho nejmenšího broučka po člověka, co sám sebe nazývá pánem tvorstva. Ale v čem je tak jiná noc ode dne? Jen nám tak dobře neslouží zrak, ale bystří se nám jiné smysly. A když zhasneme lampu, zfoukneme svíčku a oči si šeru přivyknou, pak lze vidět to, co je ve dne skryté. Noc není horší než den, je jen jiná.Věčný koloběh života. Den a noc, světlo a tma, život a smrt. Tak si na chvíli zhasněte, abyste uviděli hvězdy...
Tipů: 16
» 01.07.14
» komentářů: 10
» čteno: 837(20)
» posláno: 0


» 02.07.2014 - 00:24
1
Hmm..znáš Malou píseň do tmy?
Cpeme se ke světlu, protože trénujeme na tunel nebo nechceme,aby ve tmě zanikla naše viditelná existence?
K zamyšlení,..takže díky:-))
» 02.07.2014 - 00:43
Já děkuju:) písničku jsem neznala, ale google jo, takže už jsem chytřejší ( a je bezva)
» 02.07.2014 - 08:01
a mně se líbí dívat se potmě:-) po tmě...
» 02.07.2014 - 13:40
napsala jsi to moc pěkně....ST
» 02.07.2014 - 16:27
krizekkk
MILUJI NOC.......................
» 02.07.2014 - 19:10
krásná imprese a ještě něco navíc, rozhodně záložka, bych neprošvih vícenásobné přečtení. :)
ST
» 02.07.2014 - 21:49
Děkuju všem, to tak potěší, fakt stálo za to ty žblebty přestat šuplíkovat :) díííky
» 02.07.2014 - 22:10
Jen nám ty šuplíky pěkně vysyp... skvělé :-)
ST*
» 04.07.2014 - 13:20
Je fajn sedět venku pod lampou, ale ještě lepčejší sedět mimo ni..nejen že vidíš jinak, ale slyšíš víc..protože tolik nevidíš (i když...) ** Líbí :)
» 24.04.2016 - 19:25
kasparion
Zcela všední věc krásně popsaná . ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Co je mokré... | Následující: Příteli...

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.