Matematika IV.
...
» autor: Rusell McDonald » Ostatní / Bez zařazení |
Početní úlohy
1. Vypočtěte 5! - log 28 + arcsin 11 : sin 18 x cotg 11, kolik je toto procent ?
2. Nakreslete interval z těchto čísel 2, 8, 4, 12, 16, 32, 64, 120, 80 a 88
3. Vypočtěte pomocí Pythagorovi věty stranu a, jestliže znáte: b= 2! - log 12 + sin 11 , c = 8! + log 21 : cotg 18
4. Za jak dlouho spadne těleso z výšky 3200 metrů, padá-li rychlostí 1,0125 m/s.
5. Ze třech míst A,B,C vzdálených od sebe 2100 km vyjedou proti sobě a v témže okamžiku auto rychlostí 8! + sin 11 : log 28, letadlo rychlostí arccotg 11 + 8!:2 a kamión rychlostí 8! + cotg 18 : log 28 - arcsin 11. Určete, za jak dlouho od vyjetí se setkají, jestliže letadlo mělo 1 hodinu zpoždění.
6. Vyřešte soustavy rovnic:
x+y = 8 , 2y =8x + 8
7. Ve skupině je 40 turistů, 20 osob mluvící rusky, 18 osob hovořících řecky a 8 osob, které žádný z těchto jazyků neovládají. Určete, kolik osob hovoří oběma těmito jazyky.
8. Vypočtěte odpor vzduchu u automobilu, jestliže je jeho rychlost 88 km/h.
10. Vypočtěte objem kvádru, znáte-li:
a= 8! - sin 12 + log 58 : arcsin 32 + cotg 88
Příklady
a) 18! + log 28 x ( 5ln : sin 18 + arcsin 11)
b) log 28 + log 11 ( 5ln x 8! + tg 11 : arccotg 15)
c) arccotg 28 x ( log 21 + 8 ln )(8! + cos 11)
d) arctg 28 + 5ln ( 18ln - 8!)(log 11 + tg 88)
e) 5ln x 8! ( log 28 - 8! (18ln + sin 11 : arctg 8) )
f) sin 88 x 5ln (8! - log 32)(18ln + cos 28 + 11)
g) sin 88 x cotg 18 x tg 28 x cos 11 ( log 28 + 8! : 5ln)
1. Vypočtěte 5! - log 28 + arcsin 11 : sin 18 x cotg 11, kolik je toto procent ?
2. Nakreslete interval z těchto čísel 2, 8, 4, 12, 16, 32, 64, 120, 80 a 88
3. Vypočtěte pomocí Pythagorovi věty stranu a, jestliže znáte: b= 2! - log 12 + sin 11 , c = 8! + log 21 : cotg 18
4. Za jak dlouho spadne těleso z výšky 3200 metrů, padá-li rychlostí 1,0125 m/s.
5. Ze třech míst A,B,C vzdálených od sebe 2100 km vyjedou proti sobě a v témže okamžiku auto rychlostí 8! + sin 11 : log 28, letadlo rychlostí arccotg 11 + 8!:2 a kamión rychlostí 8! + cotg 18 : log 28 - arcsin 11. Určete, za jak dlouho od vyjetí se setkají, jestliže letadlo mělo 1 hodinu zpoždění.
6. Vyřešte soustavy rovnic:
x+y = 8 , 2y =8x + 8
7. Ve skupině je 40 turistů, 20 osob mluvící rusky, 18 osob hovořících řecky a 8 osob, které žádný z těchto jazyků neovládají. Určete, kolik osob hovoří oběma těmito jazyky.
8. Vypočtěte odpor vzduchu u automobilu, jestliže je jeho rychlost 88 km/h.
10. Vypočtěte objem kvádru, znáte-li:
a= 8! - sin 12 + log 58 : arcsin 32 + cotg 88
Příklady
a) 18! + log 28 x ( 5ln : sin 18 + arcsin 11)
b) log 28 + log 11 ( 5ln x 8! + tg 11 : arccotg 15)
c) arccotg 28 x ( log 21 + 8 ln )(8! + cos 11)
d) arctg 28 + 5ln ( 18ln - 8!)(log 11 + tg 88)
e) 5ln x 8! ( log 28 - 8! (18ln + sin 11 : arctg 8) )
f) sin 88 x 5ln (8! - log 32)(18ln + cos 28 + 11)
g) sin 88 x cotg 18 x tg 28 x cos 11 ( log 28 + 8! : 5ln)
Tipů: 2
» 01.04.14
» komentářů: 6
» čteno: 952(13)
» posláno: 0
» nahlásit
Ze sbírky: Matematické úlohy
» 02.04.2014 - 16:11
Dnes jsem opravdu dala tvá dílka našim učitelům a neřekla, o co jde. Zapisuji si jejich komentáře, a pak ti je napíšu. Ode mne ST, jelikož jsem z toho Jelena.
» 02.04.2014 - 17:07
vyberu si osmičku
je tam málo údajů:
chybí:
- čelní plocha auta S (je rozdíl jde-li o kamion, nebo F1)
- koeficient tvaru c
- směr a rychlost větru
- hustota vzduchu (ta se dá najít) Ró
F= 1/2. Ró.c.S.v2 (v2 - rychlost auta na druhou)
pokud vane vítr autu do zad, je třeba rychlost větru odečíst.
Ostatní příklady nedám, nemám tabulky gon funkcí, logaritmické tabulky taky ne, ani kalkulačku, která by měla tyto funkce.
A faktoriály se mi taky nechce pronásobovat.
je tam málo údajů:
chybí:
- čelní plocha auta S (je rozdíl jde-li o kamion, nebo F1)
- koeficient tvaru c
- směr a rychlost větru
- hustota vzduchu (ta se dá najít) Ró
F= 1/2. Ró.c.S.v2 (v2 - rychlost auta na druhou)
pokud vane vítr autu do zad, je třeba rychlost větru odečíst.
Ostatní příklady nedám, nemám tabulky gon funkcí, logaritmické tabulky taky ne, ani kalkulačku, která by měla tyto funkce.
A faktoriály se mi taky nechce pronásobovat.
» 02.04.2014 - 17:16
ty Russle, asi se na tu matiku už vykašli a slož něco kloudnýho
teda pokud to nejsou domácí úkoly a ty je chceš mít bez práce
ale stejně, ode mě nečekej, že si budu kupovat středoškolskou nebo lepší kalkulačku!
teda pokud to nejsou domácí úkoly a ty je chceš mít bez práce
ale stejně, ode mě nečekej, že si budu kupovat středoškolskou nebo lepší kalkulačku!
» 02.04.2014 - 19:28
krizekkk
1
Ještě, že to nerveš do básní... :-)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Matematika III. | Následující: Profesionál - Analýza