PO VOLBÁCH

Češi v cizině volili z 84 % knížete Schwarzenberga, ze 14 % Miloše Zmana. Měli vždy jiný názor na události doma. Ale tak už to bývá, ve své vlasti není nikdo prorokem.
» autor: Jan Maren
Fandil jsem ve volbách knížeti,
a divil se, že zvolen byl Zeman.
Do skal se kdysi volalo :
Rakousko jak je ti ?
Česko jen zůstalo Absurdistan.

Byla to opět novinářka Lída Rakušanová
bývalá emigrantka, co řekla pravdivá slova.
Já posílám jen svůj bezvýznamný SPAM
Small Poem Advanced Message – a asi sám.
Tipů: 9
» 29.01.13
» komentářů: 8
» čteno: 626(16)
» posláno: 0


» 29.01.2013 - 01:53
i já mu fandila i volila... jsem zklamaná... ale někde jsem četla máme to, co si zasloužíme... vratká jsou tahle slova...
» 29.01.2013 - 04:00
zelená víla: Víš, on má také švýcarské občanství, dostal jej za zásluhy, nevím jaké. O Zemanovi se psalo v českém tisku jen negativně a sotva je v úřadě, už vystrkuje růžky a rád by změnil vládu, což mu podle ústavy nepřísluší. Ale máš pravdu, národ má takové politiky, jaké si zaslouží. Demokracie je založena na většině, ne na těch moudrých a rozumných. A většina je vždy sádo.
» 29.01.2013 - 11:33
Až čas ukáže, zda volba Miloše byla správná či ne. Kolik pravicových občanů, kteří před dvěma lety volili ODS a přemlouvali "bábu s dědkem", protože se házela špína na levici, by si teď stálo pevně za svým tehdejším rozhodnutím? Nebuďme proroky ještě dříve, než je nutno...
» 29.01.2013 - 11:44
:-) prezident je u nás stejně jen "figurka" nemůže nic podstatného změnit... krom amnestie... ta změní hodně.. :-) (a už se začínám rozčilovat, tudíž končím s komentářem) :-))
» 29.01.2013 - 15:22
vždy někdo bude zklamán a jiný se bude cítit jako vítěz, ani jeden z nich nebyl můj kandidát-tedy ten koho bych na tom postě ráda viděla....
» 31.01.2013 - 12:39
národ má co si zasouloží
ST a jdu si dát šloufika°)
» 31.01.2013 - 21:03
Já taky fandila i volila a dopadlo to katastrofálně...už chci prchnout za hranice! :-) Ale každopádně ST! :-)
» 31.01.2013 - 22:27
zenge: zelená víla: whiolet: Spadlá z nebe: Offline.Uzivatel: myšlenka pouhá: Přečtěte si prosím, moji DNEŠNÍ POLITICKÁ, kterou uvedu dne 01.02.2013.
Děkuji srdečně všem za jejich komentáře k PO VOLBÁCH.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: NĚMECKÉ ŽENY | Následující: SLUŠNÁ ÓDA NA POLITIKU

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.