NĚMECKÉ ŽENY

Možná, že si zase vysloužím výtky, že generalizuji a že lidé v sobě mají geny z potomků různých národů. Geny mají jistě vliv na naše vzeření, stavbu těla a jiné fyzické vlastnosti, ale rozhodně ne na mentalitu a národní duši. Ta je dána dílem při narození, dílem výchovou od rodičů, školy, povolání, společnosti a také četbou a osobními zálibami. Nevěřím, že by se našla česká žena, která by si soudně stěžovala, že její ženství uráží výraz "babí léto" a že by se našel advokát, který by tuto žalobu podal u soudu. Ale možná, že jsou podobné výstřelky dnes i v Česku možné. Jak výchova rodičů ovlivňuje dítě, jsem zažil u mého pětiletého synka, který mluvil velmi dobře česky, francouzky a německy. Přišel ze školky a zeptal se : "Táto, proč já jsem nic ?" "Jak to, nic ?", zeptal jsem se. Řekl : "Děti si ve školce se mnou nechtějí hrát, že nejsem Němec." Jestli to není výchova rodičů, tak nevím. To se stalo 33 let po válce. Některé jedince nepoučí ani společné národní utrpení, ba ani osobní.
» autor: Jan Maren
V německé bibli se nejdříve zrodil muž
a pak z jeho žebra stvořena byla : Paní.
Tak tomu je dnes v německém ráji.
Dnes uchopila moc i v té prastaré báji.

Ta pomatenost ženy nese divné plody,
soudně si jedna stěžovala jedna žena,
že říká se : Altweibersommer – babí léto.
Uráží prý to její ženství v zemi této.

Říká se také tady : Ženská kvóta,
zamená více žen na místa mužů,
je to však jen velká, rozchlípená bota.
Já totiž chodit se schodů nemůžu,

protože jsem si v kotníku zlomil nohu.
Tak přijela sanitka – co více dělat mohu ?
V něm zas jen jedna žena a jeden muž.
Tak řekl jsem si v duchu : Ženo služ !

Neměla sílu však ze schodů mne snésti,
v sanitní židli, co k tomu účelu slouží.
Kam tahle emancipace může vésti ?
Náhle jsem se ocitl v pěkné louži.

Tak lezl jsem pozpátku po schodech,
té dívce prostě došla síla i dech,
a já si přivodil další zranění.
Jo, ženská kvóta, ženské zmámení.

„Altrweibersommer“ je děsná urážka.
V bibli stálo Weib – žena - od věků slovo toto.
To byla pro ženy strašlivá překážka.
Tak se to po čase změnilo, také proto,

aby se ženy cítily lépe a lépe na světě,
a mužům rovnocenny v každém případě.
Kam až ten blud jednoho dne rozkvete ?
Chceme mít hodně žen i ve vládě !

Nic proti ženám, jsou-li k tomu stvořeny.
V bibli však stojí : Muž je hlavou ženy,
a žena je jeho družkou a mužova sláva.
To jí však nestačí – a tak chce být mužova hlava.

Dejte mi pokoj, kočky, s vašimi nároky !
Jednoho dne to splatíte se všemi úroky,
až zamanete si, aby muž také děti rodil.
Z mužova žebra vás Pámbu stvořil !
Tipů: 11
» 28.01.13
» komentářů: 6
» čteno: 799(15)
» posláno: 0


» 28.01.2013 - 01:18
Souhlasím s mnoha fakty, které uvádíš, přemrštěný feminismus a umělé kvóty - kolik žen a kde, to mě taky zlobí.

Teď něco krátce k anotaci.
Jsem hluboce praxí přesvědčen, že genetika má na chování větší vliv, než se doposud učilo.
Uvedu přílad. Kamarádi si vzali měsíční romské miminko. Oba rodiče miminka opakovaně ve vězení. Naši kamarádi měli už dítě a po tom osvojeném se jim narodilo ještě jedno. Vychovávali jej stejně, milovali. Mělo nádherné dětství. Nikdy se nepotkalo se svým etnikem. Ve 14 začalo krást, nejprve doma, pak jinde, později přepadávat, napadat sourozence, později rodiče. Pak uteklo ... a našlo si své etnikum. Dnes je podruhé ve výkonu trestu a je mu 20 let.
Druhý příklad.
Vlaštovky přiletí z Afriky, samičky snesou vajíčka a vylíhnou se mláďata. Ty rostou, sílí, naučí se létat. Když je dobrý rok, mají rodiče ještě jednu snůšku. Narodí se další generace.
Pak přijde podzim. Vlaštovky se začnou houfovat a jedna skupina odletí. Jsou to mladé vlaštovky z první generace.
Rodiče a sourozenci z druhé snůšky ještě nějakou dobu zůstávají. Ty nejmladší vlaštovky potřebují ještě trochu zesílit a dorůst. Pak odletí s rodiči

A v Africe se všichni potkají.
Jak to dokázali ti staší, jak trefili sami bez rodičů, když tam nikdy nebyli?

Genetika je potvůrka.
:-)
» 28.01.2013 - 01:51
René Vulkán: Máš možná pravdu. Říkám možná, protože jsem napsal, že mentalita, která je záležitostí duševních vlastností, je nám dána dílem při narození, dílem výchovou. U těch vlaštovek, právě tak jako u holubů a jiných živočichů je to jistě záležitost genů. Je to dar Přírody. Afričané mají takové přísloví : God himself wipes tailless animals - Sám Bůh ovívá bezocasá zvířata. Dal všem živočichům intuici a vrozené vlastnosti. Ale někdy je musí učit i jejich rodiče. Bez nich to nejde.
» 28.01.2013 - 10:39
Jan Maren: René Vulkán: Zajímavé... oběma ST
» 28.01.2013 - 11:41
ST))
» 28.01.2013 - 12:27
Souhlasím s tím, co napsal René a sama za sebe říkám, že: přehnaný feminismus nesnáším ač jsem žena. Ale bohužel musím konstatovat, že dnes muž už dávno není tím čím býval a ztrácí na svých kvalitách a teď se nechci dotknout MUŽŮ, znám jich ještě dost! a proto i ženy se mění... Je to vývoj společnosti a lidstva vůbec... A teď, sama za sebe, odlehčím, nepotřebuji být hlavou, tou musí být vždycky muž, protože mu to dělá dobře, ale já se spokojím s krkem, který otáčí :-))
» 28.01.2013 - 15:40
Některé feministky jdou až o extrému. Kdo ví, jestli jsou takové i když se zamilují a prožívají chvíle vášně v lůžku. Nebo i tam odmítají misionářskou polohu, která prý je znakem podrobenosti žen vůči mužům. Ovšem na "stojáka" to není ono. ST.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: TEN KDO KLEPE | Následující: PO VOLBÁCH

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.