V bezpečí (24)

Další kapitola, komentáře by potěšily
» autorka: Theresa
V bezpečí (24)
Nicolas seděl v obýváku a díval se na fotbal. Na skleněném stolku ležela prázdná láhev od piva a miska s oříšky.
Myšlenky se mu však toulaly všude možně, nejčastěji zalétly k černovlasé dívce s krásnýma zelenýma očima, jejíž obraz mu nešel z hlavy. Už před chvílí se ho zmocnil jakýsi matný, nejasný pocit, který ho znervózňoval.
Hráč týmu, kvůli kterému se na zápas díval dal gól a ve stejný okamžik Nickův neklid zesílil. Suzannin obraz se mu vynořil znovu před očima s ještě větší intenzitou.
Zvedl se z gauče a uvažoval, co ten pocit znamená. Nebyl silný, vlastně to bylo jakési nejasné tušení, které zatím nebyl schopný přesně identifikovat.
Přešel do kuchyně a z lednice vytáhl novou láhev piva. Položil ji na pult a začal hledat otvírák. Po celou dobu se zabýval tím, co ten pocit znamená. Věděl, že je důležitý, věděl, že ho má před něčím varovat. Ale před čím?
Konečně otvírák našel a otevřel lahev.
V tu chvíli jakoby zaslechl v hlavě své jméno. Okamžitě pochopil, co se děje.
Odhodil otvírák na linku a rozeběhl se ke dveřím.

Suzanne znovu tiše zopakovala Nickovo jméno a v mysli se upínala k jeho představě, jako by jí mohla pomoci.
V boku jí už prudce tepalo a pálily ji plíce z nedostatku vzduchu. V uších jí hučelo, ale i přes to slyšela, jak se Jackovi kroky blíží víc a víc.
Zatočila do další ulice.
„Suz!“
V první chvíli měla pocit, že se jí to jen zdá, ale když zvedla pohled od chodníku a spatřila kousek před sebou Nicka, se vzlykem mu vklouzla do náruče.
Pevně ji objal.
„Nicku!“
„Co se děje?“
„Pracuje… pro Malcolma…“ vypravila ze sebe a vyděšeně se ohlédla na roh ulice, kde se právě objevil Jack.
Cítila, jak se Nick napjal a postrčil ji za sebe.
Jack se zastavil v okamžiku, kdy si Nicka všiml a téměř v zápětí se rozeběhl opačným směrem.
Nick chtěl běžet za ním, ale neměl to srdce nechat třesoucí se černovlásku přitisknoucí se k jeho zádům samotnou na opuštěné ulici.
Znovu ji vzal do náruče a pevně k sobě přitiskl.
Bradu si opřel o její mokré vlasy a na okamžik zavřel úlevou oči.
Měl pocit, že od chvíle, kdy mu došlo, že je v nebezpečí, nebyl schopen dýchat. Teď, když ji svíral v náručí, tlak na jeho hrudi povolil. Cítil už jenom úlevu a vztek, že ji někdo ohrozil.
„Už je to dobré, nic se ti nestane,“ zašeptal, aniž si to uvědomil.
Susanne se třásla, stále vzlykala a kolena se pod ní podlamovala.
„Pojď, jsme kousek od mého domu, musíš se zahřát a převléknout, jsi celá promočená,“ promluvil po chvíli a zlehka ji od sebe odtáhl. Když si uvědomil, že téměř není schopná stát, natož jít, zvedl ji do náruče a rychle zamířil do teplého domu.
Suzanne ho objala kolem krku, tvář mu zabořila do ramene a usilovně se snažila přestat brečet.
„Už jsme skoro tam, dáš si teplou sprchu a já ti zatím uvařím čaj a seženu něco suchého na převlečení a zavolám Stefanovi, ano?“ políbil ji do vlasů.
Otevřel dveře domu a nehledě na kaluže vody, které zanechával za sebou, zamířil do horního patra, kde postavil Suzanne v koupelně na zem.
Dívka upírala oči na jeho tričko a rukama si objala hrudník.
Nick jí lehce pozvedl hlavu a pozorně se jí zahleděl do bledého obličeje.
Když se ujistil, že je v pořádku pustil ji a pomalu ustoupil ke dveřím.
„Dojdu vedle za Nicou, zatím si dej tu teplou sprchu, jo?“
Přikývla a roztřeseně se na něj usmála.
„Nicku… děkuju!“ vyhrkla, než odešel.
Její slova ho zastavila.
„Není zač,“ usmál se. Udělal krok zpět k ní, uchopil ji do náruče a přitiskl své rty na její.
„Bál jsem se o tebe,“ zašeptal, když se po chvíli odtáhl.
„Jak to, žes tam najednou byl?“ zašeptala.
„Slyšel jsem tě, volala jsi mne,“ opřel se čelem o její a rukama jí přejížděl po pažích.
Udiveně se od něj odtáhla.
„Na vysvětlení se mě neptej,“ zavrtěl hlavou a znovu ji políbil.
Potom se znovu odtáhl a odstoupil o několik kroků zpět.
„Vážně se musíš zahřát a převléct do suchého,“ odkašlal si a vydal se ze schodů dolu.

„Cože se stalo?!“ vykřikla Nica.
„Kde je?“ vyhrkla Danny.
„Já Jacka přerazím!“ zvolala Odette rozčileně.
Nick se ušklíbl.
„Jack se pokusil Suz unést, je u mě v koupelně a přeražení Jacka nech na mě a na klucích,“ otočil se s poslední odpovědí na Odette. „Suz potřebuje nějaké suché oblečení, mluvit můžeme tam. Musíme ještě zavolat kluky a nechci ji tam nechávat samotnou.“
„Jo, jasně,“ přikývla Nica. „Jděte napřed, něco najdu a hned přijdu.“
„Dobře,“ kývl Nick.
„Já počkám s tebou,“ prohlásila Odette.
Danny šla s Nickem do vedlejšího domu.
„Suz!“ zavolala.
„Je v koupelně!“ ukázal Nick do patra, odkud byl slyšet zvuk tekoucí vody.
„Jo,“ kývla Danny. Rozhlédla se po Nickově domě.
„Tady Suz dřív bydlela!“ zvolala potom.
Nick nadzvedl obočí.
„Když byla malá, před tím, než se stalo to s Odettinou mámou,“ vysvětlila Danette.
„Aha, zavoláš Natha?“
„Jo, hned.“
Tipů: 2
» 03.01.13
» komentářů: 2
» čteno: 705(5)
» posláno: 0


» 06.06.2014 - 08:55
Paráda :) nejradši bych ti napsala slohový komentář ke každé kapitole, ale čtu to téměř jedním dechem :) někdy bys to měla vydat knižně :)
» 13.06.2014 - 13:12
Chci to zkusit :) Pracuju na druhé, trochu rozepsanější verzi :)
klidně piš slohové komentáře ke každé kapitole, když se ti bude chtít, moc ráda si je přečtu, každý komentář vždycky potěší :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Komplikace (23) | Následující: Stefane! (25)

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.