mlhovina Šárky

Tohle jsem dnes ráno objevila na CD z dob mého mládí. V té době začínaly být diskety nedostačující a ty lesklé kulaté věci byly vítanou novinkou. Ale dost o minulosti. Obraťme pohled vpřed...
» autorka: immerin
MLHOVINA ŠÁRKY
(někde v daleké přítomnosti)


řečník:
…a proto jsem sem za vámi přišel, abych zjistil, zda potkám někoho, kdo bude natolik odvážný, že se vydá na první let naším Pížou F100t15. Tento jedineční stroj budoucnosti pojme až 100 lidí, o kterých bude pečovat jen 15 pracovníků. Kdo z vás chce být jeden ze sta?
Kdo se chce u nás najíst, užít si umělého světla? Výlet do třetí dimenze je hlavním cílem této cesty.

První cesta, pro mnohé jedinečná příležitost podívat se tak daleko – ve skutečném světě – a za pouhých 10 KB. Příští let bude stát cestující desetkrát tolik.
Odvážným přeje štěstí.

…prosím…

...netlačte se tolik…

...notak, uklidněte se...

…místa je tu dost…

…kdo mi to šlápl na nohu…

...klid...

…klid…

...klid, nebo tuto nabídku přednesu v jiné kolonii………………………………

……au………………

…uf……

……………ooo…………………………¬-…….-----…….pip---…………………………….-……………………………-………

………sssnad jsssem tolik neřek.


(řečník byl ušlapán, zdravotníci ho teleportovali do nejbližšího špitálu, odkud již po 2 hodinách odešel domů – sám, po všech čtyřech)
Tipů: 4
» 09.11.12
» komentářů: 2
» čteno: 834(11)
» posláno: 0


» 10.11.2012 - 19:46
:-D
no vidíš, jaký jsi už tenkrát měla smysl pro humor ;-)
ode mě ST
» 11.11.2012 - 16:54
děkuji :) to si ani nezasloužím - ale beru to B)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.