Odette (21)

Identita Mii odhalena! Suz vyráží na rande a konečně se blíží trochu akčnější díl, ale zatím musíte přežít tohle... :D
» autorka: Theresa
Odette (21)
Nath zaklepal a napjatě čekal, zda mu Danette otevře.
„Kdo je?“ ozvalo se volání z útrob domu, vzápětí za dveřmi zaštěkal Mistic.
„Nath,“ zavolal.
Danette mu otevřela a chvíli mu rozpačitě hleděla do očí.
„Co potřebuješ?“ zeptala se potom a sevřela Misticův obojek, aby psa nenapadlo po Nathovi vystartovat.
„Můžu dál?“ opřel se loktem o futra dveří.
„Jasně, pojď, ale jen na chvíli, budu muset pro Sisi.“
„Nebudu tě zdržovat dlouho,“ vešel a zamířil do kuchyně, kde se posadil na židli.
„Chceš něco k pití?“ zeptala se Danette a chopila se sklenice.
„Ne, sedni si,“ zachytil ji Nath za ruku.
„Ehm… dobře. Tak… co potřebuješ?“
Sedla si na židli proti němu a Mistic jí položil hlavu do klína. Očima stále ostražitě sledoval Natha.
„Volal jsem ti.“
Danette pokrčila rameny.
„Asi jsem to neslyšela.“
„Anebo jsi to nechtěla brát?“ nadhodil s lehkým úsměvem.
„A kdyby?“ vystartovala.
„Jak vidíš, nebylo ti to nic platné,“ usmál se široce. „Danette… mám tě rád a vím, že ty mě taky. A včera se potvrdilo, že se k sobě hodíme…“
„Je mi jedno, co ukázalo nějaké pochybné kouzlo,“ namítla Danette. „A nevím, jak jsi přišel na to, že mi na tobě záleží jinak, než na kamarádovi.“
„Tak se mi podívej do očí a řekni, že mě nemiluješ,“ vyzval ji.
Danette sklopila oči do klína.
„Tak vidíš. Dáš mi šanci Danette?“
"Ale jenom jednu," zašeptala.

Nath se sebevědomně usmál, zvedl se a přitáhl si Danette na klín.



"Tak co?" sedla si Nica vedle Suzanne.

"Co co?"

"Ozval se ti večer Jack?"

"Nemá moje číslo," namítla Suzanne.

"Má, nezlobíš se na mě, že jsem mu ho dala, viď?" naklonila se k ní Mia.

"Nezlobím,“ povzdechla si Suzanne.

„Přestaň na Nicka myslet, je to hlupák,“ dotkla se Nica jejího ramene.

Suzanne se zadívala na místo, kde právě Nick parkoval.

„Hm.“

„Hele, Danny s Nathem!“ strčila od ní Nica a upozornila na přicházející dvojici.

Danny s Nathem se držely za ruce a Danettin obličej zářil.

„Moc jim to sluší,“ usmála se Nica. „Seznámím tě Mio,“ popadla rusovlásku za ruku a táhla ji ke dvojici.

Suzanne pobaveně zavrtěla hlavou a chystala se jít za nimi, když si všimla náramku, který vypadl Mie z kapsy.

Sehnula se a zvedla ho.

Vzápětí se jí překvapením rozšířily oči, když náramek poznala.

Byl upletený z bavlnek a ona si moc dobře pamatovala, jak zcela stejný kdysi dala Odette.

Zadívala se na Miu.

Tak proto jí ta holka byla tak povědomá!

Schovala náramek do kapsy a přemýšlela, jestli ho ukázat Stefanovi. Nebyla si však zcela jistá, jestli jim chce Odette něco udělat. Kdyby šla za Stefanem, volal by rodičům a ona nechtěla další stěhování z místa na místo.

Zavrtěla hlavou a vydala se k Danny s Nathem.

V kapse jí zavibroval mobil.

"Prosim?" přijala hovor, aniž by se namáhala kontrolou displeje.

"Ahoj, tady Jack."

"A...ahoj," vykoktala Suzanne zaraženě. Nenapadlo ji, že by opravdu zavolá, i když mu holky daly její číslo.

"Chci se zeptat, jestli se mnou dneska nechceš jít do kina?"

"Do kina?" zopakovala hloupě.

"Jo, dávaj nějaký nový film," prohodil Jack a v hlase mu zněl potlačovaný smích. "Půjdeš teda?"

"No..." podívala se na Nicka, který se právě zářivě usmíval na jakousi holku a objímal ji kolem ramen. "Ráda," vyhrkla.



"Ahoj Stefane, sejdeme se dneska u mě, ne? Takový pánský večer," zastavil Stefana Nick.

"Jo, mám dát vědět Renovi?"

"Jo, já dojdu za Nathem," kývl Nick. "Takže třeba v šest u mě?"

"Fajn."



"Páni, takže jdeš na rande s Jackem!"

"To není rande," zavrtěla Suz odmítavě hlavou a rozhlédla se, jestli je někdo zbytečně moc neposlouchá. Nica opět křičela na celou chodbu.

"Jack tě pozval na rande?" přidala se k nim Odette.

"Ne! Jdu s ním jen do kina, ne na rande!" bránila se Suzanne.

"To je skvělé! Pomůžeme ti vybrat něco pěkného na sebe," rozzářila se Odette.

Suz jen s povzdechem pokrčila rameny.



Danny se rozhlédla po školním dvoře.

"Všichni po nás koukají," zamumlala.

Nath ji objal kolem ramen a sklonil se k ní.

"A co? Jen ať každý vidí, že jsi moje holka," prohlásil dostatečně nahlas a políbil ji do vlasů.

"Ale..."

"Stydíš se za to snad?" nadhodil s úsměvem.

"Ne, ale..."

"Tak to neřeš, ano?"

"Tvoje sestra..."

"Na tu se vykašly, Elene je pitomá. Kdyby ti ubližovala, vyřídím si to s ní."

Danette si jen povzdechla.



"Takhle vypadáš perfektně!" prohlásila uznale Nica.

"A právě v čas, protože za pár minut Jack přijde," zašklebila se Odette. "Ale moc ti to sluší."

"Vážně?" prohlédla se Suz kriticky v zrcadle. Měla na sobě tmavé džíny, červené tílko a přes to tenký černý svetřík. Vlasy měla sčesané do vysokého culíku.

"Jsi úžasná," postrčila ji Nica ke dveřím z místnosti.

"Počkej, ještě si musím vzít mobil!" zasmála se Suzanne a vrátila se pro malý přístroj položený na nočním stolku vedle postele a zastrčila ho do kapsy džínů.
Tipů: 2
» 01.11.12
» komentářů: 0
» čteno: 658(4)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Jack (20) | Následující: Pravda (22)

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.