Počátky popáté

jen takový přehled o srazu, možná s malým překvapením ....
» autorka: Štěpina
Co napsat o pátém srazu v Počátkách? A neopakovat se.
V lecčems stejné, a přece jiné, osobité, tak jako vlastně každý rok.

Tak jen velmi stručné shrnutí:

Celkem se nás postupně sešlo 47 (včetně dětí a nelibresáckých doprovodů). Většinou sem přijeli "staří známí". Nováčků přijelo jen pár a rozjížděli se už zaručeně jako "staří známí".

A co tu bylo? Vítání, rozhovory, zpěv při kytaře, výlety po okolí, cesta do Počátek, procházky po lese, sbírání hub, procházky kolem vypuštěného rybníka a samozřejmě ke studánce (tentokráte s mazlikem), večerní grilování, tanec (leckdy pozoruhodné kreace a styly) a letos jako novinka Karaoke. Ještě, že ta prohibice skončila, protože dostat se do správného rozpoložení pro zpěv na mikrofon by s vaječňákem trvalo mnohem déle než s becherovkou, že pane Becherovski :-). Vyjadřuji svůj obdiv všem, kterří se nakonec rozhodli předvést. Byli jste fakt skvělí.

Teď už chci jen všem poděkovat za vzornou účast . Za ty roky jste se takřka vše už naučili a vlastně jste se organizovali sami. Vše fungovalo na 100%.

A na závěr seznam těch, kteří se v Počátkách ukázali:

gabkin
Štěpina
básněnka
E.T.Jane
Levandule
G.P.
churry
Toulavá
katpok
Marta Valenová
labuť
Kars
spare
čubík
LUKiO
Paulmatthiole
sailorr
Lorraine
sf canon
Romana šamanka LadyLoba
Jardach
Drsnosrstej kokršpaněl
Hazentla
nejsembásník
jita.1965
poustevník Jirka
siorak
Špáďa
Mirka Hedbávná
Dračičák
pan.jara
Slávka
René Vulkán
Cado
vavaoko
Kajuta
"Neviditelný"

Toho posledního účastníka jste nejspíš nikdo neviděl. Pokud vás to zajímá, čtěte dále. Více se dozvíte v mé úvaze "Počátecká záhada aneb Kdo to byl?"
Tipů: 6
» 08.10.12
» komentářů: 9
» čteno: 1098(42)
» posláno: 0


» 08.10.2012 - 21:37
Jo. Bylo to fajn. ST
» 09.10.2012 - 06:45
díky ..zaručeně se ze mne stala "stará známá":-)
» 09.10.2012 - 10:55
Díky Štěpi, moc jsem to potřeboval, věř mi a děkuji nejen tobě, ale i všem, byli jste skvělí
» 09.10.2012 - 12:23
Díky za organizaci a i za počasí, protože i termín šel za Vámi a byl vybrán dokonale **
» 09.10.2012 - 12:38
Už tradičně je první říjnový víkend nejkrásnějším v roce!!! :-)... A děkuji Tobě a Milanovi, bez Vás by Počátky nebyly.
» 10.10.2012 - 16:45
...docela mě překvapilo, že jsem při tom zpívání neměl sebemenší trému - být to před pár lety, tak asi na místě zkolabuju a nevymáčknu ze sebe ani notu...
...těch pár panáčků (asi 7) posloužilo ku patřičnému zvláčnění mysli, ale myslím, že i bez nich bych to dal (jenže to jsem před tím nevěděl)...

...tak mě napadlo: kdyby lidi nebyli proti, tak bych mohl příště dát ještě více zpěvu a to pro poslech, i tanec...:)
...nehledě na další nápad, který potřebuje ještě uzrát - v každém případě by bylo veselo...

...a vřelé díky, Štěpino s gabkinem, že jste se té hromady práce s organizováním chopili, protože dneska si už neumím představit podzim bez Počátek...
» 12.10.2012 - 11:36
byl to můj nejkrásnější víkend v roce:-)děkuji! ráda se budu vracet.
» 13.10.2012 - 09:30
Musím se ještě jednou připojit k spoustě spokojených. Počátky byly fajnové. Byl jsem tam prvně a jen krátce, ale byl jsem tam rád. Snad se natolik zberchám, abych se příště mohl více zdržet. Lidé z Libres jdou má krevní skupina. Netušil jsem to. Počátky skončily. Ať žijí počátky!
» 25.01.2013 - 20:59
Zuzko... vzpomínám na sraz a další naše setkání... byla bych ráda, kdyby Ti osud vmetl do cesty kus štěstí, které teď tolik potřebuješ... myslím na vás, držte se!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.