Zmizet

» autorka: Veselý smutek
Svědomí tmavě zbarvený, vzpomínky. Zlomený srdce, polibky ve výtahu a pak jak vánek pohladit po tváři a zmizet. Plakat jim na rameni, využít, zneužít a odejít. Malé L na srdci si hřát. Jak hranatého hada, zasyčet a v trávě se ztratit. Dotyky v koutě a pak splynout se stínem. Nenajdeš mě. Stejně jako se ve sprše proměnit na průzračné kapky a odtéct pryč. Daleko. Po víkendu vyprovodit na vlak, bez zpáteční jízdenky. Ráno vylít zbytky studeného kafe, stejně jako zbytky poslední noci. Dlouhé debaty, slova. S nimi se rozplynout do vzduchu. Pokoj naplněný vzpomínkami a přitom tak prázdný. Ve chvíli kdy se zadíváš z okna, proměnit se v černé klapky klavíru. Pochovat, utěšit a stát se tichým slovem u tvého ucha. Otočíš se a je pryč. Naděje zkušeně zašlapat. Já vím, omluvy nestačí. Proto stejně jako polibek na tváři, mizím v nekonečnu.
Tipů: 5
» 04.07.12
» komentářů: 2
» čteno: 650(12)
» posláno: 0


» 05.07.2012 - 11:16
***Dokonalý***
» 12.07.2012 - 00:43
máš dar, dar cítit a dar to napsat tak, že člověk jen kouká a ....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Horko a hic | Následující: Povzdech
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
umělec2, West [2]
narozeniny
Eyrekr [12], Tamara J [8]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.