Horko a hic

» autorka: Veselý smutek
Mastnej autobusák, co neumí zdravit dnes něco zamumlal pod vousy. Dobrý znamení. Smrad, pot, horko, hic, uvařit se, roztát se, uškvařit se. Lidi křičí z autobusu na slunce. "Už vypni, sakra. Nebo chcípnu." Dávám sirky do očí. A ona si plánuje sebevraždu, moje drahá. Zbláznila se. Chlazený pivo. Grepový. Sedím a piju ten sladkej hnus. Sedím sama. A trapně ho vyhlížím. Zbytečná rtěnka. Nechoď už tedy nikdy. A Ty už taky nechoď. Radši si vzpomínej, utop se v minulosti a mě do toho netahej. No a Ty to samý. Bez dotyků, prosím. Nechte mě všichni bejt, všichni se zbláznili. A pak ta zkouška. "Rudolf II., to je téma pro Vás." Další blázen. S ještě bláznivějším synem. Ovečka a krev. A jednička v indexu. Blázni. Babička u tramvaje, s vylezlou páteří. Mlátí holí o zem a vyplazuje na mě jazyk. Oáza klidu. Prosím normální pivo, ne žádnou slaďárnu, co mi slepí pusu. Dobrý. Pomalu vyndavám sirky, peřina a zpěv ptáků. Zase slunce. Sakra, chci spát! Noc přestala existovat asi před měsícem, žádnej spánek. Jen horko a hic, ...
Tipů: 12
» 30.06.12
» komentářů: 6
» čteno: 764(17)
» posláno: 0


» 30.06.2012 - 20:24
Mrznout
či hicem lekat zpocen

zde vybrati
si nejsem vůbec mocen.
» 30.06.2012 - 21:34
přímo pařák...
» 03.07.2012 - 00:27
jo!
» 05.07.2012 - 17:11
...uvařenej depák***
» 20.07.2012 - 22:22
potíc se...
» 07.08.2012 - 08:31
Asociace, jako když úžeh mrská!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Ještě chvíli mě houpej | Následující: Zmizet
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
narozeniny
Eyrekr [12], Tamara J [8]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.