Povzdech

» autorka: Veselý smutek
Nádech. To umění dát občas životu facku. A pak se pořád snažit vstát. A jít dál. Jsem znuděná všedností dnešních dní. Dní bez Tebe, s Tebou, o Tobě, pro Tebe… Tenkrát se kolem smutku ve sněhu roztál kruh. A víš co zbylo dneska? Jen malý deja vú. Jen pocit, nic víc. Myšlenka, co ti prolítne hlavou. Podlomený nohy, modravej záblesk a jenom samý otázky. Bože, haló! Tady jsem. Asi má plnej záznamník, nebo už nevím. Na řadu přichází někdo jinej. Jo, voní to průšvihem. Tím roztomilým nebezpečím a strachem. Po nocích si rvu vlasy. Ty se na mě díváš a jen se potichu uchechtáváš. Asi nic netušíš. To jen mně se v hlavě usídlili potulní herci. Teď tam hrají divadlo s takovým hříšným tématem. Ale já chci svůj klid! Jsem jak na houpačce, slzy vyháněj smích a smích vyhání slzy. Ty pocity. Tělo prázdný, bez srdce, bez duše. Jak v noční tramvaji. Ztrácím se sama před sebou, ztrácím se Tobě. A pak už jen prosby. Vrať to všechno na začátek. Prosím! Výdech. A po povzdechu přišel zase jen nádech.
Tipů: 7
» 11.07.12
» komentářů: 4
» čteno: 722(10)
» posláno: 0


» 11.07.2012 - 23:05
nádech je začátkem k čemukoli...
» 11.07.2012 - 23:17
nádech a hurá dál:))
» 11.07.2012 - 23:30
Aby se cokoliv dalo vrátit, napravit anebo aby vůbec přišlo něco nového, je třeba hlavně dýchat ,-) Takže hezky pravidelně a co se má stát...To se stane .-)
» 12.07.2012 - 14:10
...*

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Zmizet | Následující: Tenkrát

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.