Čas plyne jako voda

Co si o tom myslíte? Já myslím, že (nechci se chlubit) jsem to vystihla dobře. Denodenně se nad tímto tématem zamýšlím a co vy?
» autorka: Cherry123
Když se nad tím zpětně zamyslím, opravdu jsem to já? Opravdu jsem ta malá holka na fotografiích já? Nemůžu tomu uvěřit. Proč se vše změnilo??? Ano, život je změna. Ale představte si, že by vše zůstalo tak, jak to je. Nikdo by se nemusel bát toho, co příjde...
Jenže to já neovlivním. Mohla bych třeba utéct někam daleko, ale jednou by mi došly síly. Mohla bych se zahrabat do písku, ale jednou by mi došel dech...
Přála bych si být opět tou malou holčičkou, která staví hrady z písku. Které se na tváři objeví úsměv pokaždé, když řekne: ,,Piky, piky za sebe!“ . Kterou oblíkali do těch nejrůžovějších šatů a dělali z ní princeznu...
Jenže tohle vše je pryč, jakoby vzpomínky rozfoukal vítr. Nic netrvá věčně a mě proto nezbývá nic jiného, než se s tím smířit a doufat v lepší budoucnoust...

Život je změna!
Tipů: 8
» 24.05.12
» komentářů: 5
» čteno: 965(13)
» posláno: 0


» 25.05.2012 - 15:08
Určitě to neprodlužuj, jak jsem řekla: je to sice krátké, ale skvělé a úderné :) ST
» 30.05.2012 - 00:33
Nic netrvá věčně a to je v mnoha případech dobře.
» 09.06.2012 - 16:21
Vystihlas to dobře, ale nezoufej, každá změna má svůj dobrý důvod a každá změna přináší nový obrat v životě, který zase přináší mnoho dobrých nových věcí.
Nebraň se změnám, já jsem se jim bránila a dopadlo to špatně. Když je však necháš, ať tě formují samy, nepereš se a neprobíráš je, vytvoří z tebe nového úžasného člověka!!
Ode mě máš ST :)
» 09.06.2012 - 16:32
Rezkaaa: jééé děkuji! Já se celkem změn bojím, ale ano, některé jsou dobré.!
» 10.06.2012 - 20:52
Přijmout změny je o dospělosti...a je to někdy dost bolavé...Dobře napsáno!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Procházka lecem - pohled z okna | Následující: Sbohem, lásko!

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.