Retro II.

I tuhle písemnou agendu musely vyřizovat místní národní výbory za vlády jedné strany.
» autor: bameka
Vážený soudruhu předsedo! V otázce prodeje souhlasím s nabídkou své ženy. Přijďte si pro tu svini třeba hned.


Vážení soudruzi! Žádáme o povolení k přestavbě naši stodoly na bytovou jednotku a to tak, že předek necháme stát a zadkem budeme hýbat.


Vážený Místní národní výbore! Tímto Vás žádám o poukaz na dehtovou lepenku. Důvod: prší mi na kozy.


Soudruzi! Žádáme o přidělení krávy, která je březí po předsedovi družstva, jenž je však na dovolené.


Na Váš dotaz sdělujeme, že exekuce u soudružky Nedůtklivé nemohla být provedena, neboť zmíněná poplatnice má jenom dvě kozy a na ty si nedá sáhnout.


Vážený soudruhu předsedo! Ten Váš soudruh tajemník, jenž mi zamítnul dodávku uhlí, by měl jít ke mně spát, aby poznal, jakou mám vlhkou díru!


Soudruzi! Nedostanu-li povolení na novou mříž, přeříznu starou!
Tipů: 9
» 08.05.12
» komentářů: 5
» čteno: 993(19)
» posláno: 0


» 08.05.2012 - 22:12
Zažil jsem to, byla sranda
» 10.05.2012 - 09:04
pobavilo hihihi:))
» 10.05.2012 - 09:46
Zažil jsem to. Nebyla sranda. Ale ST
» 10.05.2012 - 10:09
Já bych se se svým názorem zařadil někde doprostřed (nikdy jsem nebyl člen KSČ ani kandidát). Takže řekl bych, že "byla sranda, ale..." a zároveň "nebyla sranda, ale..." Stejně jako kdysi, i dnes je to hlavně o tom, na jakého "experta" člověk narazí. Díky všem za zastavení.
» 13.05.2012 - 09:54
někdy to asi moc legrace nebyla...spíš mám pocit absurdna..dávám ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.