Opět nás navštívil máj, lásky čas.

Tak to musím honem něco přidat o lásce a partnerských vztazích.
» autor: bameka
Z deníčku novomanželky:
1. květen - Nikdy neoklamu svého muže!
2. květen - Nikdy bych nechtěla oklamat svého muže!
3. květen - Ještě nikdy jsem neoklamala svého muže!
4. květen - Už nikdy neoklamu svého muže!



Mařenka píše Toníkovi, který je na vojenské misi v Afghánistánu: Soused za mnou pořád dolézá a čekám s ním dítě. Ale nic se neboj. Nechám ho napsat na Tebe!



Manželé:
Den po svatební noci ona jemu: "Zlatíčko, pozor, blatíčko!"
Deset let po svatbě on ji: "Zlato, pozor, bláto!"
Dvacet let po svatbě ona jemu: "Mamlase, stojíš v marase!"



Po zlaté svatbě si již Rozárka nějak nerozuměla se svým mužem. Pořád se hádali a jednou Rozárka napůl zoufale a napůl vztekle vykřikla:
"Bože, kde já jsem si to dala oči, když jsem si tě brala?"
"Oči? To nevím. Ale zuby máš v hrníčku na kredenci," zněla usmiřovací odpověď.
Tipů: 5
» 01.05.12
» komentářů: 3
» čteno: 1303(21)
» posláno: 0


» 01.05.2012 - 15:02
Paulmatthiole
Ano, ano... a jedna ze soudku nevěrných, svým způsobem:

Jde chlápek bambusovým lesem a najednou se před ním otevře plácek s hospodou. Vzhledem k tomu, že je uondán a večer se kvapem blíží, zaklepe na dveře a otevře mu starý Číňan.
"Co si přeješ, pane? "
"Dobrý večer, chtěl bych nocleh - mám toho v nohách dost a za chvíli bude tma..."
"Zůstaň, pane, ale pamatuj si - pokud mi svedeš ženu, budeš podroben třem stupňům mučení."

"No, na tu tvou bábu jsem tak zvědavý," pomyslí si chlápek a s podmínkami souhlasí. Ovšem jen do doby, než se začne nosit večeře na stůl - ukáže se, že stařík má krásnou a mladou manželku... a dopadne to tak, jak to v takových případech obvykle dopadá.

Po heroickém výkonu spí chlapík v posteli ve svém pokoji; najednou se mu zdá, že nemůže dýchat... pocit je stále silnější, až se najednou vzbudí a zjistí, že nešlo o sen - na hrudi mu leží balvan a je na něm cedulka s nápisem:

"Porušils zákony pohostinství i vlastní slib... první stupeň mučení spočívá v tom, že tvé svědomí tě bude tížit jako tento balvan..."

Chlapík uchopí balvan, dojde s ním k oknu a vyhodí ho ven. Jak se balvan v pádu otočí, objeví se druhá cedulka:

"Porušils zákony pohostinství i vlastní slib... druhý stupeň mučení spočívá v tom, že tvé levé varle je přivázáno k tomuto kameni..."

Chlapík vyjekne a vyskočí za balvanem, protože se to nezdá být vysoko. Jak letí k zemi, uvidí ležet v trávě cedulku, kde velkým písmem stojí:

"Porušils zákony pohostinství i vlastní slib... třetí stupeň mučení spočívá v tom, že tvé pravé varle je přivázáno k nohám postele..."
» 01.05.2012 - 15:22
Paulmatthiole: Skvělé. Ani bych se nedivil, kdyby ten vtípek měl původ v daleké Číně. Stylem podání mně nepřipadá moc evropský. Ale každopádně jak říkám - skvělý fór.
» 01.05.2012 - 15:46
Paulmatthiole: bameka: SupervtTipné májové frky! Jeden lepší než druhý a naopak! Dávám do záložek!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Retro I. | Následující: Retro II.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.