Retro I.

I tohle bylo možno slyšet z vesnických rozhlasů za vlády jedné strany.
» autor: bameka
Dne 17. prosince bude proveden soupis prasat. Nechť se všechny dostaví.

Již je znám pachatel, který v místní drůbežárně zcizil vejce. Bude za ně popotahován až na okresní národní výbor.

Upozorňujeme občany, že se vybírá poplatek za místního býka a kominíka.

Vyzýváme občany, aby se dnes večer dostavili ke staré škole. Bude se vykupovat semeno. Pytlíky si označte, aby nedošlo k záměně.

Kdo nemá orazítkována vejce, nechť tak učiní, nebo mu propadnou.

Upozorňujeme občany, že již třetí den je ve vsi fůra hnoje. Každý zájemce o osobní spotřebu nechť si tento neprodleně odebere, jinak se do toho položí místní národní výbor.

Kdo má zájem o rané brambory, ať se dostaví na pole. Bude mu nakopáno přímo do pytle.
Tipů: 6
» 22.04.12
» komentářů: 4
» čteno: 1049(21)
» posláno: 0


» 22.04.2012 - 15:06
dnes pro úsměv...ST
» 22.04.2012 - 19:58
Paulmatthiole
Někdy je ta čeština opravdu kouzelná :-) ST
» 23.04.2012 - 21:55
Mám ráda Tvou vtipnoST.Tak přidávám jeden vtip jako nášup:


Na exurzi do drůbežárny přijdou žáci páté třídy .
Po chvíli přeruší jeden žáček vedoucího otázkou."Mluvíte stále o slepicích.Cožpak kohouti vejce nesnášejí? Ne.. .Tak a to...nemůžou, nebo nechtějí?"
» 30.04.2012 - 19:07
Jo, Paule, v tomto je čeština fakt těžko překonatelná. Když se kouzelného jazyka chopí "kouzelník", tak jsou jazyková "kouzla" téměř hotovou věcí. Z této oblasti přidám ještě jedno pokračování a pak už zase něco z jiného soudku. Dík všem za zastavení a přihození páru slov či vět do placu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.