Kost a kůže

» autorka: Soňa
Každý to zná alespoň jednou ze život se každý podívá na své tělo jako na příšerku co právě vylezla ze země.Zvláště lidé v mém věku,teenageři.Kluci posilují a holky? drží diety,přehnaně cvičí nebo berou prášky.Minulý rok jsme se domluvili s kamarádkou že zhubneme,ona to už opravdu potřebovala vážila okolo 65kg při výšce 164cm a to opravdu jenom typuji.Mně bylo řečeno od mých nejlepších kamarádů a kamarádek že jsem jako opuchlá nit a že nemusím hubnout,spíš naopak. Ale já se přesto dívala na své tělo a viděla jsem jen náznaky ženské postavy,tlustá stehna a baculaté tváře.Byly zrovna velké prázdniny a já přespávala u kamarádky doma.Začali jsme lehce,ze svého jídelníčku jsme vypustili všechno sladké,ale po nějaké době nám to přestalo stačit,vypustili jsme tedy i maso a bílé pečivo.Já byla po nějaké době spokojena více jsem cvičila a zhubla jsem na krásnou váhu,cítila jsem se poprvé ve svém těle šťastná.Ale Lucka (má kamarádka) hubla dál,i když vypadala skvěle.Už i kluci říkali že jí to moc sluší a že už nemusí hubnout,ale Lucka pořád viděla sebe jako malou,tlustou kuličku.Byla jsem u ní podruhé na týdenních prázdninách.Zděsila jsem se! Když jsem viděla co jí...Jeden den si na snídani vzala pět kuliček hroznů k obědu hrst třešní a k večeři ... se cpala vším možným a pak si vzala projímadlo, aby toho nebylo málo všechno spláchla litry vody.Na konci prázdnin vypadala Lucka jako chodící mrtvola.Byla potažená jenom kůží,nikde nic,její nohy vypadaly jako moje ruce. Byla stále unavená,její rodiče si ale mysleli že ji to přejde,nepřešlo. Seděla jsem s Luckou a Vanessou na lavičce.Lucka si sáhla do vlasů a najednou začala křičet. Když jsme se jí ptali co se děje ukázala nám ruku, byl v ní chuchvalec jejích kdysi krásných kaštanových vlasů.Začala jsem panikařit..Luci,Luci co to je? a Lucka po mně vyjekla VALSY!!! MOJE VLASY!! běželi jsme jak nejrychleji jsme mohli,ve dveřích nás zastavil Lucčin otec.Co to máš s vlasy! Lucka všechno vysvětlila a její otec ji sbalil do auta a někam odvezl,já a Vanessa jsme šli ustaraně domů.Lucku museli převést pryč,na psychiatrickou léčebnu.Vrátila se asi po 3 měsících a měla zase svou starou váhu ... ale mnohem lepší sebevědomí.Aspoň nějaký smysl to všechno mělo...
Tipů: 10
» 18.03.12
» komentářů: 5
» čteno: 868(26)
» posláno: 0


» 18.03.2012 - 17:38
Všechno zlé je k něčemu dobré(většinou)..dobře napsáno-ST:)
» 18.03.2012 - 18:49
Tyhle poruchy příjmu potravy nejsou NIKDY vyléčené úplně... Takže namístě je ostražitost, vždycky je riziko recidivy... Ale báječné je, když se s situace takhle zvládne! Gratuluju a přeju šťastný a zdravý život***
» 18.03.2012 - 19:09
moc děkuji...za všechno.Já sama si pořád připadám tlustá ale já spíš více sportuji..Lucka jedla hrozně málo a to co snědla pak ještě vyzvracela
» 18.03.2012 - 20:03
93/186 nic moc. T
» 18.03.2012 - 20:57
umělec2: se psaním teprve začínám a opravdu mě to baví ale děkuji za komentář a za názor :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Radši beze jména | Následující: Friends 4ever

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.