Kde se stala chyba?

» autorka: GABER
Chtěla bych vědět, kde se stala chyba mezi ženskejma a chlapama. Kdy vznikla ta neskonalá bariéra mezi jejich sny a představami o životě. Nejsem typická představitelka ženského pokolení, tak to neumím zas až tak dobře posoudit, ale jasně vidím, že lidí kolem třiceti a svobodných je víc a víc. A hlavně se to stává jakýmsi bonusem, něčím sqelým, člověk má větší hodnotu, když je i v 33 sám. Má přece volnost…
Mužský sen je být svobodný, neplatit alimenty, mít někoho, kdo uklidí a uvaří, mít někoho na sex, ale nemít vztah, dobrá je k tomu sqěle placená práce a že se může věnovat extrémním sportům a cestovat po světě. Dobrá postava, vysportovaná, je jen bonus navíc. Jenže tenhle sen se podaří jen malokterému muži ze všech. Zbydou tu jen ti bydlící u maminek, sex zažívající jen přes internet, čekající na velkou lásku od Jennifer Aniston nebo Angeliny Jolie. Pracující za pár šupů někde v továrně a možná by i měli prostředky vyjet do ciziny, ale sami přece nepojedou.
O ty nepodařené chlapy ženy většinou nestojí. Ne proto, že by neměli vzhled a prachy, ale protože se neumí postarat ani sami o sebe. Ti alá James Bond jsou snem žen. Ale oni chtějí být jen snem žen, nebýt chyceni.
A tak se točíme v kruhu. No a pak přijde otázka, s čím se žena smíří...
Tipů: 12
» 18.01.12
» komentářů: 11
» čteno: 1499(33)
» posláno: 0


» 18.01.2012 - 09:17
jako úvaha fajn ale ty patvary sqelým, sqěle a Janifer mi to kazí
» 18.01.2012 - 09:20
S čím se žena smíří?S tím co za to stojí:))Dobrá úvaha.
» 18.01.2012 - 09:32
...singl svět!:-(
Dobrá úvaha,ale jak to změnit?
» 18.01.2012 - 12:03
...není lehké být ženou...
» 18.01.2012 - 12:51
chybou je že si to jedni o druhých myslí...
» 19.01.2012 - 01:01
Hmm...
» 19.01.2012 - 07:25
hanele m.: patvary sqěle apod. jsem nechala, ale Jennifer jsem opravila...
» 19.01.2012 - 07:43
to teda netuším proč - jako že je to cool a in? možná teda na facebook a do sms, ale do povídky?
a proč teda jedno s háčkem a druhý bez?
a za chvíli w místo v, x místo ch a třeba me2d? chjo..
no je to tvoje, aspoň že Jennifer už može klidně spát :o)
» 16.02.2012 - 10:21
S postupem zběsilejší "civilizace" se stáváme sobečtější a možná taky proto,že je to pohodlnější hledět víc na sebe,než na partnera a jeho potřeby..
» 15.08.2013 - 16:11
Anonym
A se mnou se smíříš?JIRKA
» 20.12.2016 - 16:31
Zajímavý, asi se odlišuji. Takové plány nemám, neměl jsem a mít nebudu, ani hodnoty

Zajímavý je i to, že chlapi kolem mě, takové plány taky nemají, ani hodnoty

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Deník z Řecka 4.část | Následující: Vhodné povolání

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku