Novinky o kurvách

Zatím bez cenzury
» autor: umělec2
Novinky
Piráti jsou kurvy.
To jsem si dříve nemyslel.
Ale po přečtení a sledování tiskové konference musím změnit svoje stanovisko.
Do politické kultury přinesly nový výraz, který jsem neuměl přeložit.
Říká se tomu whistleblowerství.
Dřív se tomu říkalo udavačství.
S bonzáky se nikdo moc nemazal.
A tak to piráti chtějí vylepšit o ochranu bonzáků.
Možná chystají i odměňování těchto novodobých estébáků.
Nechápu tedy ani název jejich strany, který je spíš parodií na jejich činy.
Takže soused vás anonymně udá a úřad se tímto dle zákona bude muset zabývat a neposkytne žádnou součinnost o oznamovateli.
Jak lehké a beztrestné bude pak škodit.
Dalším odvážným činem z dílny ministra spravedlnosti a člena ODS Dona Pabla je ochrana před úniky informací.
Trestán má být i novinář, který informace získá.
Tomu se vůbec neříká cenzura.
Zřejmě budou nově veškeré informace a zprávy proudit přes úřad tyto schvalující.
Pracovně tomuto úřadu říkejme ministerstvo pravdy.
Samozřejmě to schvaluji.
Nebudu se muset trápit vlastním myšlením.
Proto jsem rovněž rád, že zavřou pobočky pošt a já se můžu alespoň pořádně projít a ve frontě pak rozjímat.
Inflaci vnímám jako šanci zhubnout.
Vidím, že politici a soudci jsou tak dobře placeni, že nepodléhají svodům korupce.
Mám radost, že stát dává šanci bývalým komunistům, estébákům, rozvědčíkům.
Je jasné, že se v mnohém změnila politická kultura.
V roce 1989 bych rozhodně nevěřil jak až moc to bude o 34 let později.
Vidím jak dobře si vede český průmysl pod vedením současné politické garnitury.
Státní dluh začíná být tak astronomický, že nám budou půjčovat mimozemšťané.
Zatím to dělá za ně Státní tiskárna cenin.
Zřejmě díky malé poptávce po novinách našla lukrativní kšeft v podobě tisku nekrytých peněz.
Ale to nevadí.
Sběrny zatím papír vykupují a cena zhruba 1,5 za kg možná brzo budou motivující.
Taky mi vůbec nevadí, že když si koupím menší byt v Praze za sedm milionů a půjčím si na něj pět tak za byt zaplatím 12.
To je přeci přirozená státní lichva.
Jsem rád, že zvednou daně z nemovitosti o 100%.
Vítám zdražení elektřiny, plynu, pohonných hmot.
Jsem pro zavedení školného.
Důchod bych dal po odpracování 60 let nejdříve tedy v osmdesáti.
Když to zvládne Rychetský, Svoboda, Baiden, Křeček tak to zvládne každý.
Taky jsem rád, že nemáme v naší vesnici krám a nejezdí tu zbytečně moc linek autobusů.
Jsem rád, že tu nemáme moc zubařů.
Vítám každoroční prohlídky kotlů i komínů.
Těším se na konec spalovacích motorů.
Konečně budu moci slyšet svistot kos bořících se do lánů a polí.
Vítám i zákaz těžby uhlí a konec topení dřevem a plynem.
Jsem pro zákaz alkoholu, drog, vína, piva.
Zakázal bych i pouštění větrů a konzumaci masa.
A do každé rodiny alespoň jeden whistleblower, který bude na to vše dohlížet a případné odchylky včas oznámí.
Do každé rodiny alespoň jednoho udavače a bude tu ráj na zemi.
Tipů: 4
» 04.04.23
» komentářů: 2
» čteno: 123(6)
» posláno: 1


» 04.04.2023 - 15:31
Já už jsem přestala sledovat co se tu děje a vlastně ani nemám kdy zivot tady je čim dal tím naročnější např.odeslani formulaře na finančak mi trvalo týden dřiv jeden den :-) a tak si tu pěkně žijem
» 04.04.2023 - 15:43
Ahoj, děkuji za komentář. Mám podobnou zkušenost. To, že to tak málo lidí lajkuje mi dává naději, že se mýlím.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Hvězda | Následující: Přenosná nemoc

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.