Potěmkinova D1
Poučeni vychodem
» autor: umělec2 |
Potěmkinova D1
Při dnešní jízdě po této komunikaci v rekonstruovaném úseku mezi Mirošovicemi a 29 kilometrem mě překvapilo nezvyklé množství stavebních blikajících strojů a dělníků ve vestách předstírajících práci.
Jejich počty byly mnohonásobné oproti běžným dnům.
Záhy jsem pochopil důvod.
Na ploše dálnice stály desítky vládních limuzín a televizní štáby.
Dokonce se boural most přímo nad plným provozem.
Dálnici samozřejmě opravuje osvědčená firma Eurovia, která se podílela na stavbě reklamovaných povrchů nejen této dálnice.
Tento stav byl v 11 hodin.
Při jízdě o 7 hodin později a opačným směrem již zde nebyl žádný pracovník.
Dokonce zmizela i většina kulis v podobě stavebních strojů.
Zřejmě se zítra natáčí jiný úsek dálnice.
A tak má filmový štáb úkol přesun techniky, štábu i herců.
No a pak, že se od Rusů ničeho nepřiučíme.
Při dnešní jízdě po této komunikaci v rekonstruovaném úseku mezi Mirošovicemi a 29 kilometrem mě překvapilo nezvyklé množství stavebních blikajících strojů a dělníků ve vestách předstírajících práci.
Jejich počty byly mnohonásobné oproti běžným dnům.
Záhy jsem pochopil důvod.
Na ploše dálnice stály desítky vládních limuzín a televizní štáby.
Dokonce se boural most přímo nad plným provozem.
Dálnici samozřejmě opravuje osvědčená firma Eurovia, která se podílela na stavbě reklamovaných povrchů nejen této dálnice.
Tento stav byl v 11 hodin.
Při jízdě o 7 hodin později a opačným směrem již zde nebyl žádný pracovník.
Dokonce zmizela i většina kulis v podobě stavebních strojů.
Zřejmě se zítra natáčí jiný úsek dálnice.
A tak má filmový štáb úkol přesun techniky, štábu i herců.
No a pak, že se od Rusů ničeho nepřiučíme.
Tipů: 3
» 24.06.21
» komentářů: 0
» čteno: 276(3)
» posláno: 0
» nahlásit
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Karlštejn | Následující: Solidarita (ne Lech Walesova)a pomoc