Jdi do vole prdele

O vrcholovém sportu
» autor: umělec2
Jdi do vole prdele.
Reakce na všudypřítomnou korupci.
V politice je naprosto předvídatelná.
Ve stavebnictví očekávatelná.
U obrany nezbytná.
Při dotacích snad povinná?
Ale, že i ve sportu?!!!
Vrcholem je současný fotbalový svaz s jeho vedením, rozhodčími, majiteli.
Pelta, Belbr...
Dalším neuvěřitelným sportem je vrcholová cyklistika propojená s dopingem.
Nejde si nevšimnout zlodějin na Brněnském okruhu a propojení každoročních dotací v řádech stamiliónů!!!
Podobné je to u okruhu v Mostě, který je zneužíván pro nápravu alkoholických řidičů k navrácení řidičského průkazu.
Vrcholový sport obdivuji a i smekám klobouk před neuvěřitelnýmy výkony.
Ale prosím o jejich okleštění od všech těch podivných a tam nepatřících praktik.
Pak jej budu možné zase sledovat.
Ale ono nejspíš dění v organizacích, kde lze ekonomicky parazitovat k tomuto přímo vybízí.
Nejspíš proto jsou tak rozdílné výsledky amatérů a profesionálů.
Přemíra financí v odměňování vrcholových sportovců je velmi nešťastná a postupně vede ke ztrátě divácké atraktivity jak vidíme třeba ve Formuli jedna.
Kluby s malým rozpočtem si nemohou dovolit kvalitní hráče!!!
A pak tu máme megahvězdy, třeba i s ročním miliardovým příjmem.
Je toto normální?
Za sebe si myslím, že není.
A není to o závisti!!!
Je to o jisté rovnováze, která je nepatřičně vychýlena.
Howgh.
Tipů: 0
» 20.11.20
» komentářů: 1
» čteno: 501(5)
» posláno: 0


» 20.11.2020 - 11:04
Ono na ně dojde, na ty čutálisty za mega. Sponzoři nejsou blbí. Až budou jejich zápasy neprodejné, tedy bez diváků a zájmu televizí, sponzoři se na ně vybodnou. Nekopové s nagelovanými vlásky skončí na pracáku a bude vymalováno. Fotbal mám rád. Ale jen dokud jej hrají žáčci, nebo okresní přebor. To vše výš je koumpované, nefér a hnusné.
Cyklistiku mám moc rád díky Tour d F. Je to pro mne cestopis. Takové krásné putování po Francii i jinde. Konec již většinou vynechávám. Paříž mě moc nebere.
S rovnováhou máš recht. Bez ní to prostě nefunguje.
ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Bicí souprava | Následující: Onnanie

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.