Bicí souprava

Ohlédnutí za 17. Listopadem
» autor: umělec2
Ohlédnutí za 17. listopadem.
Bicí souprava je sestava bicích nástrojů, někdy nazývaná bicí.
Skládá se z bubnů činelů a sedačky pro bubeníka.
Velký buben bývá ovládán šlapkou.(neplést si to s tou Nečasovanou)
Bicí souprava veřejné bezpečnosti byla dosti podobným orgánem.
Byla složena z vnitra, Státní tajné bezpečnosti, příslušníků veřejné bezpečnosti, pomocníky veřejné bezpečnosti, udavačů a konfidentů, milicionářů a spolupracovníků.
Dále byl útvar rychlého nasazení.
Příkaz k bití byl vydáván povětšinou z ústředí KSČ.
Nejinak tomu bylo i 17.listopadu 1989 na Národní třídě.
Předchozí koncerty Drums kapely měly veliké ohlasy.
Byly přizvány roty rychlého nasazení s vodními děly, obušky, štíty a slzným plynem.
Zpětně je otázkou, kdo byl pořadatel a iniciátorem toho všeho dění.
Dělo se tak ve všech východních zemích v krátkém sledu a s podobným scénářem.
Hlavní těleso tedy Svaz Sovětských socialistických republik se rozpadl na jednotlivé státy.
Podobně jako v Jugoslávii, Československo.
Opačný efekt nastal spojením východního a západního Německa.
Místo RVHP jsme jinde.
Obrana připadla pod Nato.
Mnoho věcí se v té naší kapele za těch 31 let změnilo.
Zdá se však, že kapelník zůstal stejný.
Komunisté Dlouhý, Babiš, Rychetský, Ondráček, Telička, Tlustý, Kočárník, Štěch, Špidla, Zeman, Kubera, Grebeníček a řada dalších jen jako chameleón změnily barvy z rudé na modrou či jaká se právě hodí.
A tito lidé, podílející se na těch bicích koncertech, chodí uctívat památku 17. listopadu.
Máme svobodu a demokracii, tak vlastně proč ne.
Ale neměli se tito dřívější potlačovatelé svobody stát bicí soupravou, do které si může bouchnout, kdo byl bit?
A, že se tak nestalo je nasnadě.
A, že to byla chyba vidíme ještě dnes po 31 letech.
Proto asi máme tento svátek jako státní.
A protože ctím nařízení vlády, tak jsem se oslav, na rozdíl od nich neúčastnil.
Možná i protože si pamatuji, kdo mě bil, kdo k tomu dával příkaz a nechci už jej potkat.
Kopnout můžu do ledasčeho.
Tak tam dejte květinu a já připojím vzpomínku na bicí soupravu.
Já mám rád bicí, tedy koncert Drums Philla Collinse.
PS: na ministerstvu vnitra, spravedlnosti a armády pracuje minimálně 30% bývalých členů KSČ! V senátu jich sedí 20%.
Tipů: 2
» 18.11.20
» komentářů: 3
» čteno: 458(5)
» posláno: 0


» 18.11.2020 - 09:54
Dnes máš recht. Nelze být bývalým komunistou, stejně jako nelze být bývalým černochem. Nic proti barvě kůže.
» 18.11.2020 - 17:24
vavaoko: Ahoj a děkuji za komentář.
» 19.11.2020 - 05:40
Na on line demonstraci milionů chvilek zpival můj oblíbený Jiří Dědeček už jsem ho neslyšela roky naposled snad když zpíval uz jde rudoch od válu.Předtim na koncertech s atmosférou napětí zakázaného ovoce.Bylo to něco jako naděje a dárek k mým narozeninam slavim je 17.11.:-)naštěsti bez Babiše a s naději že půjde -od válu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Mozek mého těla | Následující: Jdi do vole prdele

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.