Závislost

Celej život je jen závislost
» autorka: Anonym Foxie
Během přednášky na vejšce, která mě nadmíru srala, jsem si uvědomila, že celej život je o závislostech. Z počátku jsme závislí na mléku a na tom, jestli nám ho někdo dá, v průběhu života jsme závislí na ostatních lidech se kterýma se stýkáme a kteří formujou naše myšlení a budoucnost, jsme závislí na svejch ideích a snech, že se chceme něčím stát a na tom, jak jsme schopni odhadnout dopady svých rozhodnutí, kdy neztratíme sami sebe a svoje hodnoty, pro které jsme se rozhodli a tvoří tak naší podstatu. Jsme závislí na uvažování společnosti a na tom jak působíme na ostatní.

Jsme závislí sami na sobě a na jednání, které děláme nebo na okolí, které naše myšlení a jednání usměrnuje? Je závislost příčina nebo důsledek?

Tak či tak, až zemřeme, pořád jsme závislí na okolí, jestli nás někdo pohřbí či zpopelnění nebo náš popel zůstane stát v archivu krematoria a naše jednání v průběhu života se rozplyne do neznáma.
Tipů: 7
» 01.10.20
» komentářů: 4
» čteno: 373(9)
» posláno: 0


» 01.10.2020 - 17:38
... a třeba něco zůstane, třeba něco zbudujeme, třeba předáme život aby pokračoval dál, třeba někoho změníme a ona, ona, ono díky tomu budou měnit dál ...
» 01.10.2020 - 19:25
Jo!
» 02.10.2020 - 09:20
No, moc se mi líbí tvoje úvaha. Jsme závisláci, super, fakt. A jestli někdo tvrdí že to není pravda, tak je lhř
» 02.10.2020 - 15:53
Celý život se snažím nebýt zavislá:-)pokračuje to ,ale pomalounku:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.