Co mi přineslo koukání na romantický seriál ...

Nevím, kam ten text přesněji zařadit, ale chci se o tyto slova podělit ...
Když jsem před několika dny vytáhla kartu Guinevra, jedna z informací byla:
=="Nedostává se vašim romantickým potřebám, a musíte podniknout potřebné kroky ke zlepšení této situace "==
Netušila jsem, že ty potřeby nasytím romantickým seriálem.

Pár věcí mi ten seriál pomohl uvědomit si a oživil i některé hezké vzpomínky …

1) Vzpomněla jsem si na první polibek, z kterého se mi podlamovali kolena. Byl vysoký, tmavovlasý, měl fousy a bradu a fascinující čertovsky tmavohnědé oči.
2) Zjistila jsem, že když se dívám, jak se někdo s někým hezký líbá, mám téměř stejné motýlky v břiše, jako kdyby tak hezky líbal někdo mne. A mít motýlky v břiše bylo pro mne hodně oživující …
3) Vzpomněla jsem si na hezké chvíle s Wurfem, jenž mě vozíval v jeep-u a já měla nohy na palubní desce. Dnes už bych to neudělala. Protože po něm přišel „převozník“ pan Starostlivý, bytostný bezpečák, trochu mě svým uvažováním nakazil.
4) Vzpomněla jsem si na svůj starý sen. Na základce, když se nás ptali, čím chceme být – jaké povolání – tak jsem několikrát psala do dotazníku – spisovatelka. Od první chvíle kdy jsem před léty četla příběh o La Lobě – jsem toužila stát se vyprávěčkou příběhů. A teď? Nosím spousta nápadů v hlavě, co bych chtěla zapsat. Ale skutek utek. I předsevzetí napsat denně alespoň stránku někam vyšumělo … Jak se to může zlepšit?
5) Chtěla bych navštívit Istanbul. Vidět na vlastní oči a foťák uličky, přístav, ochutnat sarmu a podobně. Najít hezká málo turisticky vyhledávaná místa, tak jak mám prochozenou Prahu ... tak bych chtěla mít prochozen i Istanbul ...
6) Sepsat text o mých (ne)zkušenostech se žárlením.

Další body možná ještě přibudou.

A co vy – jaké seriály vás oslovují a co vám to zrcadlí?
Tipů: 5
» 08.09.20
» komentářů: 6
» čteno: 422(10)
» posláno: 0


» 08.09.2020 - 19:58
Hazentla
Já mám seriály ráda. Je to dobrej relax.
Aktuálně "žeru" seriál o vymítači démonů. Má fakt roztomilej britskej přízvuk. Co mi to zrcadlí těžko říct. :)
Možná sklony k posedlosti... :)
» 08.09.2020 - 20:54
Já nemám na seriály čas,raději si o nich přečtu.:-)
» 08.09.2020 - 23:37
Hazentla: divoženka1: díky ženy :-)
» 09.09.2020 - 00:01
Poselství Guinevry: Romantika není staromódní, právě naopak! Romantika je časem prověřený způsob, jak se spojit s Božstvím, jako se to projevuje skrze druhou lidskou bytost. Romantika také značí hravost, která zvěstuje jaro, květiny a nový život. K tomu, abyste byli romantičtí, nepotřebujete být ve vztahu. Stačí, když se budete smát, obklopíte se krásou a budete se hýčkat. Romantická láska je životní sílou vesmíru a je to cíl, který samozřejmě stojí za to.
» 15.10.2020 - 10:17
já bych chtěl navštívit Jeruzalém, ale manželka má strach
potom víc (kdykoliv) navštěvovat dceru, zetě a vnoučka, leč žijí ve Francii
pak ostatní děti, zetě, snachu a vnoučata, leč jsou v karanténě
» 15.10.2020 - 10:23
René Vulkán: Doufám, že karanténa tady nebude věčně ...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.