Bobule tři a volební agitace

Slibem nezarmoutíš
» autor: umělec2
Klidný hlas.
Podlehl jsem nabídce shlédnutí komedie Bobule tři na náměstí v Uhlířských Janovicích.
Židle sebou a začátek v půl deváté, měl mi být trošku podezřelý, pro malou temnotu pro promítání.
Vítal nás pán pomocí reprodukční techniky.
Povídal, že zařídí obchvat Janovic, o který málokdo z místních podnikatelů stojí. Pak hovořil o tom jak má rád přírodu a že sbírá na Berounce nepořádek z řeky.
Jako náhodou, byl vždy u toho štáb filmařů a natočil to jeho počínání.
Možná tam aranžovali i ten bordel.
Přidal ještě řeči, jak pomůže mladým s bydlením.
Zmínil se i o exekucich.
Na náměstí měl zaparkovanou novou Octavii se svým portrétem i jménem.
U projekčního vozu pak stál velký mikrobus, dodávka rovněž v jeho barvách.
Mezi diváky chodil kompars pohuňkú v modrých tričkách s anketnimi lístky, jenž rozdávali pro slosování o ceny.
Tyto slíbily rozdat v průběhu večera.
Ten pán s klidným hlasem mluvil a sliboval věci jako stvořitel.
Bez zbytečného patosu, emocí, nadšení.
Zřejmě má obavy, aby nepřišel o svoji Octavii, štáby filmařů, výsluní, post.
Proto se snažil působit tak spasitelsky.
A ten jeho projev a činnost má umocnit u diváků, tedy voličů dojem z filmu promítaného zdarma.
Omyl spočívá v tom, že veškerou tu jeho nepotřebnou činnost i požitky platí stát, tedy volič divák, ať už chce a nebo ne z daní.
Dojem z Bobulí mi to po pravdě trošku zkalilo.
Film mě moc nenadchnul.
Prohlédl jsem filmařovu snahu o parazitování na komerčním úspěchu předchozích dílů.
Zhruba v půlce promítání v málo napínavé chvilce, přerušili film a vyhlásili jména dvou výherců ankety.
Jeden se nedostavil, druhý- žena převzala cenu.
Pak pokračovalo promítání.
Večer byl poměrně teplý.
Možná, že i přednášející.
Ale nejspíš ne.
To jen pochytil sleng svého předchůdce a zakladatele.
Dojem z jeho projevu mám ten, že nikdo mi nemůže tolik dát, jako on slíbit.
Strana pokroku a naděje.
Na jeho obranu je však nutno říci, že to dělají všechny strany z obav o udržení či dobytí postů.
Navíc tato strana, jenž má ve svých řadách takové kádry jako je starosta Novotný, Benda, Langer, Nečas a mnoho dalších, si jistě pozornost zaslouží.
Zejména orgánů činných v trestním právu.
A ti prokázaly, že Nečasová dřela pro dobro věci jako mula.
A přitom je to nula.
Pardon jednička, co všem velí, to i tajné službě.
Dobře asi nastoupila.
Ale oni jsou už jiní, zloděje, korupčníky, lobisty vyloučili ze svých řad, říkají.
A to jim dává právo kázat o morálce.
Oni totiž vědí, jaké je to patlat se v hovnech a muset pracovat.
Nastal čas slibů, jako dětí před čertem při Mikulášské nadílce.
A já, jako otec dvou dětí a tří vnuků, mám též s těmito své zkušenosti.
Poslouchám je v naději.
Ale vím už své.
Tipů: 1
» 06.08.20
» komentářů: 3
» čteno: 435(8)
» posláno: 0


» 06.08.2020 - 11:27
Hazentla
No, agitace, ať už jakýkoli strany... vždycky je to o tom, že lidi, co tam přijdou, ví do čeho jdou... :D
Já bych si ten lístek do kina asi radši koupila a šla na film bez agitace.
» 06.08.2020 - 13:00
Paulmatthiole
Neboj se, za nějakou dobu Ti začnou říkat, jak se máš na film dívat, nějaký genderově neutrální hlas nebo ještě líp text přes obrazovku bude fajn... nebo se na něj radši podívej hned, než ho nějaký pseudodemokrat vloží na index z nějakého důvodu, kvůli kterému týden nemohl spát, aby ho vymyslel, a který se vzpírá zdravému rozumu...

https://www.novinky.cz/auto/clanek/audi-se-omlouva-za-reklamni-f
otku-na-ktere-je-holcicka-s-bananem-40332423

Viděls to? Jestli ne, čti a tiše žasni, co dokáže vymyslet lidský mozeček... nejspíš za chvíli zakážou dávat banány do škol a stoprocentně se bude debatovat o tom, že zmrzlina z kornoutku se bude povinně jíst lžičkou, protože klasické způsoby pojídání představují orální sex... Boha jeho :-/
» 08.08.2020 - 06:47
vždyť je to tak jednoduchý....
nepromítám film - udělám vinobraní a držím je tam až do voleb. Oni už ten hlas dají!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Bejrút | Následující: Čistota se špínou

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.