Citát - Svět

Citát o světě.
» autorka: Ina
Svět, který se v nás probouzí.
Život, který máme, je krásný, mnohdy i smutný.
Člověk, který má život a váží si ho, má i srdce, ve kterém je
alespoň kapka lidskosti a srdečnosti.
Odvaha, kterou v sobě máme, máme v krvi.
Ale každý ví, že nejcennější věc v našem životě, je život, zdravý a rodina.

Svět
Každé ráno, když se probudíme, vidíme kolem sebe svět, jenž nám ukazuje jeho rostoucí krásu.
Vše živé, co kolem sebe vidíme, je úžasné svou nekonečností, která bude stále hezčí.
Naše srdce, má možnost, každý den vidět věci, které ho dělají spokojenějším, jež se rozplyne po celém našem těle a dodá nám pocit lepšího života.
Vše, co vidíme, vidíme našima očima, které se pokaždé rozzáří, když spatří spanilou, leč výjimečnou krásu.
Toť život nám přináší šťastné chvilky.
Tipů: 3
» 24.06.20
» komentářů: 4
» čteno: 509(10)
» posláno: 0


» 24.06.2020 - 22:12
Ahoj, citát je to, co někde někdo před námi již vymyslel, pokud je tohle tvůj text, není to citát, ale kupříkladu volný verš, prostě báseň.
U skutečného citátu je vhodné uvést autora.
» 07.07.2020 - 10:47
Tara: Já vím, že to tak úplně citát není.
» 09.07.2020 - 12:06
Spis takove zamysleni, ze. Ale hezke. Davam tip.
» 06.11.2023 - 06:50
Svět je ničen a bude zničen dvěma druhy lidí. Těmi, kteří mají peníze a těmi, kteří chtějí mít peníze. Anonym.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Příběh dívky, co miluje umění | Následující: Človíček

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.