Pivo, reklamace, zóny

Petice za pivo, parkovací zóny, reklamace manzelky
» autor: umělec2
Důležité sdělení k aktuální situaci s pivem.
Jako prevenci, doporučují odborníci, být imr vére trošičku nalitej.
Bohužel pivovar Staropramen přišel s ekologickou likvidací pivních zásob, pod kontrolou berních a ekologických úředníků.
Navíc to pivo se nesmí vylít do běžné kanalizace.
Takže místo piva zdarma, nebo razantního zlevnění, jsme se dočkali nebetyčného plýtvání.
A to je přeci trestuhodné!!!
Hlásím se ke svému úkolu zachránit pivní mok.
Přidejte se ke mně a utvořme petici za záchranu pivních zásob.
Pokládám to za trestný čin.
Mám žízeň a vody v krajině je málo.
Pitím piva šetřím již tak kritické zásoby vody.
Žízeň.....
Příště zaorají křivé okurky, malé zrno, ošklivé jablko.
Toto pokládám za precedens hodný odsouzení.
Vždyť osob závislých na pivu je u nás nejvíc na světě.
Ukažme jednotu v tomto boji.
V boji za práva na žízeň.
V boji za právo být pořád v pohodě a pod vlivem.
Pod vlivem té dobroty.
Piva.

Modré zóny.
Tedy zóny parkovací, budící mnoho emocí.
Pokládám je za něco zcela zrůdného a velmi populistického.
Nechápu abonentní práva na veřejný prostor.
Samozřejmě, že se líbí těm, kdo je mohou nárokovat.
Oproti tomu se mi velmi nelíbí, když tento veřejný prostor určený k parkování nemohu jako neabonent využívat. Vždyť ti co do zón jedou tam pracují, zásobují, učí, léčí, malují, vegetí, jdou utrácet za kulturu....
Zóny navíc velmi ničí podnikatelský business. Klienti nemají kde parkovat.
Vznikají mrtvé zóny.
Jelikož správcům jde především o peníze za parkovné, pokuty a odtahy, zavedl bych stejné reciproční opatření na vesnicích i v malých městech.
Je jisté, že by se to nelíbilo zdejším podnikatelům, ale ani příchozím neabonentům.
Všechny tyto podivné regule vedou k rušení drobných obchodů ve městech a lidí směřují do obchodních center s parkováním zdarma.
Bydlím v malinkaté vesnici u malého města, kde se platí jen pět korun od jara do podzimu za celodenní parkování. A právě kvůli tomu je od podzimu do jara parkoviště plné, to se totiž nevybírá a přilehlé obchody přežívají a se sezónou placení se toto rozmělní k obchodům s možností parkovani zdarma.
Parkování je populismus politiků a obchodní strategie velikých obchodních řetězců vedoucí ke změnám v uvažování lidí o nakupování.
Obdobné je to u administrativních center, která sice disponují podzemními garážemi, ale za tato musí firmy platit a tak je většina míst nevyužitá a úředníci parkují v okolí na nerezidentních místech, v sídlištích.
A dost.
Chápete zrůdnost přednostního nároku na "veřejný" prostor?!
Ten má mít už z podstaty názvu i práva každý!
Pro názornost se jeďte podívat do města Vlašim.
Co udělal výběr 10,- Kč s náměstím a jeho obchody. Více jak polovina obchodů je již prázdná a vyklizená, zbytek to nejspíš čeká. Náměstí je pěkné s kašnou, lavičkami, cukrárnou, lékárnou, hospodou ale zeje na rozdíl od Tesca, Lidlu, Penny, Billi prázdnotou.
Zřejmě "hloupé" opatření zdejších politiků toužícich po titěrném zisku z parkovného, přispělo k zániku mnoha obchodů i podnikatelů.
Domy jsou zde i přes poměrně nízké ceny těžko prodejné.
I kvůli těm 10,- Kč. A podobné je to ve Zruči nad Sázavou, v Kolíně.



Právo reklamační.
Zaobírám se myšlenkou, zda lze uplatnit reklamaci na vztah vzniklý během tohoto koronavirového stavu.
Po seznámení a následném sňatku, není úplně jasno jak na tom je protistrana orálně, zda má zdravý chrup, zda ji není cítit z úst.
Může mít i znetvořenou tvář, rozštěp, uhry, bradavice.
Vždyť až po zániku povinnosti nošení roušek se vše vyjeví v plné kráse.
A teď si představte ty zakryté tváře muslimů.
Ty možná až do svatební noci si nemůžou být jisti, zda si neberou muže.
A přitom chtějí jenom panu.
To by u nás nejspíš neprošlo.
Na druhou stranu jim nevadí sňatek s nezletilou.
Takže bych byl pro zařazení bodu pro hlasování o možnosti reklamace
Tipů: 0
» 29.04.20
» komentářů: 2
» čteno: 621(7)
» posláno: 0


» 29.04.2020 - 09:25
Hazentla
Nejužitečnější nápad celé karantény:
https://zachranpivo.cz/

:-)
» 02.05.2020 - 10:22
Jeden menší pivovar musel navýšit výrobu, protože má větší poptávku než před koronavirem. Tak bych to tak neglobalizoval. Spíš se asi čistí zrno... :)

Znám případ, z jednoho Ostravského sídliště, kde byly modré zóny nutnost. Nedaleko se postavily 2 business centra, kde asi moc nedomysleli parking. No a milí zaměstnanci jezdili auty a parkovali na sídlišti a domorodci měli smůlu. Zavedení modrých zón platných během pracovních dnů bylo jediné řešení. Ale samozřejmě, prachy z toho pro magistrát jsou jako bonus fajn.
Tzn. bych to tak obecně neodsuzoval.

K rozvodům - hlavně nebýt úplná ovce a myslet hlavou. Což se ale často vylučuje s tím, co jsem psal v komentáři u tvého díla Statistika ;)
Každopádně, jak to chápu, fyzická osoba může reklamovat 2 roky, právnická a OSVČ pouze 1 rok :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.