Kritika

Ale ne zas tak úplně
» autor: umělec2
Kritika.
Hloupou zvládne každý.
Máte tým lidí, které jste si nevybrali, ale musíte s nimi pracovat, dojít k cíli k řešení.
Neustálou kritikou jen srážíte jejich sebevědomí, iniciativu a chuť do práce.
Naopak podpora, pochvala, vyzvednutí dílčích úspěchů přináší kýžené ovoce.
Je však otázkou, zda příklad České armády, mající údajně nejlepší biologickochemickou jednotku na světě operující na různých zahraničních misích, po žádosti od krizového štábu o pomoc při péči o klienty domova důchodců tuto odmítli.
Je i otázkou k zamyšlení, proč není armáda v dostatečné a požadované míře pomoci při odběrech vzorků pro funkci chytré karantény tohoto schopná.
Je i otázkou proč nám musí dovážet ukrajinská letadla pomoc ze zahraničí, když Parkanová na to kupovala letadla Casa.
Armáda má osvědčovat své kvality za války.
Ale ona to nějak není schopná, ani za tohoto "jen výjimečného stavu".
Možná je to tím, že vyhýbání vojenské službě není bráno společností jako zbabělost, ale kverulanství.
Možná je i to tím, že se v armádě tak strašně krade, při realizaci zakázek.
Možná je to tím, že Felicie vybrzdila pandury za mnoho stovek milionů a vyřadila je z provozu.
Ale tím to není.
Je potřeba přeci jen rozhodné velení, vedení a pak ty vaše ruce.
Co říkáš Sašo Vondro, generále Pavle, Parkanová a vy další?
Nestydíte se teď za to, kam až jste to dotáhly?
Vím, Sašo soud si vyhrál. Vím i ty generále kam až si to dotáh. Vím Parkanová jak si zpívala s Vyčítalem a u soudu sis vzpomenout nedokázala. Taky vím Kalousku, že ty tebou objednané padáky byly pro nepřátele zřejmě jako kamikadze určené.
No a ty Pandury nám podstrčili.
Ale pak tu máme ten slavný krizový chaotický štáb.
A proč by asi měl být jiný, než běžný vzorek populace?!
Jsou tam lidé průměrní i podprůměrní, zloději, lháři, korupčníci, lobisté, paraziti.
Jsou tam i odborníci.
Ale jsou tam bohužel straničtí demagogové.
Jejich hodnocení jakékoliv činnosti ostatních je vždy záporné, ale vždy znají a mají lepší řešení.
Na cokoliv.
Už se nehraje na paměť, co kdy kdo sliboval, volil či říkal.
Už se hraje jen na čistý populismus.
Novináři píší tendenční články na příkazy svých chlebodárců.
Odbornost odborníků je bourána jejich podivnými obraty o 180 stupňů.
Lidé chtějí věřit a tak si šijí to co jest následně zpochybňováno, odborníky jenž toto předtím nařizovaly.
Firmy se pomalu budou rozhýbávat.
Stát bude extrémně chudnout.
Lidé ztratí iluze i prostředky.
A k čemu je tedy tato kritika?
No, že příště si nemáme nechat tak a tolik srát na hlavu.
A, že by to občas chtělo vyklidit ten Augliášův chlív.
Jinak zaplať pánbůh, že se to u nás tak moc zatím nešíří.
Nemyslíte?!
Já tedy jo.
Tipů: 1
» 09.04.20
» komentářů: 6
» čteno: 707(7)
» posláno: 0


» 09.04.2020 - 09:17
Paulmatthiole
No. Můj nadřízený tvrdí, že lidská paměť je nedokonalá. Já mu oponoval s tím, že lidská paměť je (cíleně) selektivní. Pravda bude nejspíš někde mezi tím, jako vždycky.

Proč o tom mluvím - tenhle styl paměti má za následek dvě věci: jednak neschopnost dotáhnout věci do konce a za druhé se potom dost blbě divit, jak se mohlo stát to, co se stalo.
» 09.04.2020 - 19:37
Čím to je, že i když s tebou velice často nesouhlasím, stejně si to vždy přečtu? Nejspíš asi tím, že mne utvrzuješ v mém přesvědčení, že recht mám já.
Ale užij si to.
» 09.04.2020 - 21:31
vavaoko: Ahoj, jsem černá ovce rodiny. Rodiny ekonomů. Tátův podřízený byl Klaus kamarád Lear, ministr financí. Máma pracovala na vysokém postu v ČNB a podřízený byl současně, guvernér Rusnok. Brácha dělal makléře a nyní má taky co do činění s ekonomikou. Já jsem řemeslník. Ale pár věcí jsem pochytil. Třeba jsem pal v lednu o dluhu 1,5 bilionu, který bude a Babiš už teď přiznává bilion. Nezaměstnanost i ostatní věci vidím úplně v jasných konturách. Přiznám se, že bych se rád mýlil. I kurz koruny jsem odhadl přesně, počty nezaměstnaných, vývoj průmyslu, turistiky. Rodiče už sice nežijí, ale vím své. Jsem vůl. Ale píšu jako málo kdo. Samá chyba jen ten obsah nutí k zamyšlení. Po pravdě mi tu chybí někdo jako já. Ahoj a díky.
» 10.04.2020 - 10:38
máš pravdu v sebereflexi: "...píšu jako málo kdo. Samá chyba jen ten obsah nutí k zamyšlení. Po pravdě mi tu chybí někdo jako já." Opravdu píšeš (a asi i přemýšlíš) velice specifickým způsobem (což není nic špatného), opravdu jsou Tvá díla samá chyba (což špatné je - většinou, když Tě rozkliknu, tak mi to zabrání v delším čtení i nějakém hodnocení), opravdu jsi hodně zaměřený na obsah, který k zamyšlení často nutí. Ale někdy jiným způsobem, než si představuješ.
Tak teda k tomu obsahu, tím pádem jen názory, bez přidané hodnoty: 1) sám se považuji za realistu, leč většina lidí by mne asi označila za pesimistu - přesto věci nevidím tak černě jako Ty... pravdou je, že ministerstvem obrany prošlo hodně podivných existencí (Baudyš, Parkanová...) - no, řekněme, že skoro všichni ministři obrany... vystřídal se tam celkem zvířetník... ale na druhou stranu, není nikdo, kdo by neudělal ani jednu věc správně, a mám tu zkušenost, že instituce běží dost často i poměrně dobře samospádem - co neudělá šéf, to stejně padne na někoho pod ním, a vždycky se najde někdo, kdo to drží nad vodou... takže, totálně zle s armádou nebude; 2) armáda se angažuje, jen to není tolik vidět, není tomu dávána pozornost v médiích - ale kdo si informace hledá, ten najde... pravda, šlo by to asi i víc; 3) celkově jsou věci špatně a jsou i věci dobře... přijde mi, že jsme nikdy neměli vládu, která by byla v něčem silně nadprůměrná, ale hlady a žebrotou taky nechodíme (alespoň ten, kdo se trošku snaží žít a pracovat na tom), takže úplná krize taky není... nedávno mi kamarád napsal, že Češi jsou takový ve všem průměrný národ - něco na tom bude... a k vymetání chlívů: podívej, jak všude na světě a v historii dopadly revoluce - požraly své děti, přinesly falešné pocity zlepšení a pak se zase všechno vrátilo do průměru... nemá to cenu, revoluce můžou maximálně škrtnout extrémy (prospěla by třeba Severní Korei), ale jinde spíš nadělají jen škodu
» 10.04.2020 - 13:23
drsnosrstej kokršpaněl: Ahoj, jsem řemeslník a bohužel dislektik. Asi máš pravdu a děkuji za tvůj pohled. Vážím si toho názoru. Děkuji a hezké svátky přeji.
» 10.04.2020 - 19:36
umělec2: i Tobě, krásné svátky... a spousty sil, řemeslníci to teď nemají úplně jednoduchý

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Bzzz bzzz, kuňk kuňk, Brežněv | Následující: Bez boje

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.