Nostradamus=Bill Gatess

Predpověď
» autor: umělec2
Nostradamus = Bill Gates současnosti. (a já)Oba (všichni tři) měli věštecké schopnosti. Ale na ty já po pravdě moc nevěřím. Věřím spíš na obrovský okruh jejich znalostí, bystrou mysl schopnost z těchto střípků složit reálii. Gates se zabývá filantropií, tedy daruje obrovské množství finančních prostředků na boj s nemocemi po celém světě. Patří mezi nejbohatší lidí světa. Dokázal předvídat vývoj počítačů a na tomto zbohatl. Před pěti lety na konferenci představil jako největší hrozbu pro lidstvo právě tuto virovou epidemii. Představil možný scénář vývoje, ale i plán na obranu lidstva před pandemií. A jak se zdá, nikdo se jeho radami neřídil. Srovnával vynaložené náklady na zbrojní průmysl a případná opatření proti viru. Nyní čelíme této reálii nepřipraveni jako celý svět, přez to, že jsme byly včas varováni. Máme zbraně hromadného ničení a jsou nám k ničemu. Představa světa, kde je 7 000 000 000 lidí a je potřeba roušek, léků, personálu úměrně tomuto počtu je děsivá a zcela nesplnitelná. Pohybujeme se už v řádech ne bilionů, ale trilionů. A přitom by stačilo se řídit proroctvím Gatese. Celý svět toto naprosto podcenil a neřešil. Dávat v této době za vinu našim politikům zda něco je nebo není je zcela naivní. Není a nebude. Uspokojit celý svět a i to ufinancovat je zcela nereálné. Hodnota peněz klesá s neuvěřitelnou rychlostí a to všude po celém světě. Jsme v mediální masáži novinářů, kteří nám předkládají své bulvární vidění světa. Jsou po léta zvyklý na takovouto práci. Čtu neuvěřitelné bláboly našich předních ekonomů, guvernéra české národní banky pana Rusnoka. Nevím zda je tak hloupý a nebo zcela záměrně lže. Vzhledem k jeho předchozímu působení se přikláním k variantě hlouposti a diletantství. On nám neuchraní naše peníze jako vláda zdraví. Výpadek v ekonomice bude dle mého odhadu v bilionech korun. Jeden a půl je pro představu roční obrat země. Ale spíš to bude ještě horší. Bude se muset následně restrukturalizovat celý stát. Auta nebude nikdo kupovat, cestování na pár let skončí. O práci přijdou miliony lidí. Stát se bude snažit ufinancovat zdravotnictví, důchody, armádu, sanovat škody. A ekonomika se zhroutí. Zcela jednoznačně a celosvětově. Virtualita peněz je dána jen představou jejich hodnoty. Banky budou chrlit do oběhu oběživo tedy peníze a jejich hodnota klesá úměrně s jejich množstvím. Uvedu příklad bytu, který bylo možné koupit v roce 1989 za 40000,-kč a dnes v roce 2020 je za 5 000 000,-kč. Jenom je rozdíl, že devalvace koruny byla pozvolná kdežto nyní bude skoková. Ptám se vůbec sám sebe zda mám pokračovat v předkládání mojí velmi pesimistické vize vývoje. Hodnoty virtuálního obchodování ztratí na své ceně. Komoditou bude zdraví a jídlo. Lidi vypoví pojistky, přestanou cestovat, nebudou chodit do kin, divadel. Přestanou dělat zbytné věci jako jsou revize, STK. Země se bude po čase opět snažit o potravinovou soběstačnost. Ceny těchto komodit půjdou strmě nahoru. Narazí se na problém ve vlastnictví pozemků. Nahota toho všeho je pro mně děsivá. A pak si vzpomenu na Menzelův film, Vesničko má středisková a tam možná po velikých peripetiích dospějeme. K tomu doktorovi, co je na stejné lodi s vesničanama. Věřte, že to ne naší politici, ale celý svět se řádně nepřipravil a ani nebyl toho schopen. Možná jsme mohly mít víc zásob, ale to by stačilo stejně jen na pár dní. Teď míříme k Noemově arše, kde už je obsazeno. A to i díky výběru jedinců a druhů, pro další chov. A jednoho zástupce tam už máme. A je jím Švejk.
Tipů: 5
» 19.03.20
» komentářů: 2
» čteno: 487(9)
» posláno: 0


» 20.03.2020 - 11:36
Švejka nebrat!
» 22.03.2020 - 11:07
Ano, Švejka nebrat. V něm se totiž doST* lidí pozná!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Stigma | Následující: Trápení

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.