Stigma

Odlišnosti a jiné
» autor: umělec2
Stigma.
Víte co to je?
Tak tedy je to něco co je jistá míra odlišnosti, znamení, rasy, náboženství, sexuální orientace.
Je toho mnohem víc.
Dnes můžete z minuty na minuto dostat stigma infekční.
Tedy nakažený, nežádoucí, nebezpečný, odsouzení hodný a co já vím co vše se může vyrojit.
A teď si představte třeba, že se z vás ze dne na den stane cikán.
A rádi by jste fungovaly jako do teď.
Přijdete k lidem montovat umyvadlo a oni zavolají do firmy, zda tam nemají normálního člověka.
Že jinak o vaši službu nestojí.
Sousedi se bojí, že budou vykradeni a nebo, že za vámi přijedou příbuzní ze Slovenska.
Osobně jsem toto zažíval v naší firmě.
Lidi nemají rádi lidi ze stigmatem.
A přitom se vše může změnit z minuty na minutu.
Jak právě teď vidíme.
Získáte stigma Pražáka, vidláka, Brňáka, Ostraváka.
Nebo inteligenta, ale i blba.
Komunisty, kapitalisty, flanďáka.
Já bych měl taky rád na sobě jedno stigma.
Stigma slušného a rozumného člověka.
A o to se snažím.


Tak se dovolím zeptat.
Dovolím se zeptat, těch opozičních politiků.
Kolik kdo a čeho sehnal.
A kdy nám to dá.
Doma jsem teď pořád.
Vyhlížím tě.
A ty nikde nejsi.
Jsi snad stejný, jako ten co to jen sliboval?
A v záři reflektorů si on liboval?!
Komu tedy věřit mám.
Odpověď už znám.
Nic totiž nemám.
Tak s tím samým počítej.
Až se zase jednou, sčítat z uren budou hlasy.

Přepis komentáře, kde mi trošičku vyčinily:
Ahoj a děkuji za něco co je pro mně nejcenější, tedy uznání. Píšu své názory pro odlehčení současné dost problematické situace a hlavně, že mně to baví. Informací co tvoří můj pohled je mnoho a ne vše musí být samozřejmě pravdivé. Ale vzhledem k množství toho co přečtu si tvořím průsečík pochopitelného. Komunistický režim pokládám za zločinný. Nelíbí se mi jeho demagogie. Jenomže v současném rozložení světa se obchoduje napříč režimy. Čína s Ruskem Iránem i Irákem, Amerikou atd. Líbí nelíbí, prostě to tak je. Pak jsou tu nějaké vztahy jako jsme měli s Ruskem a přijde nějaký Novotný a poukáže třeba i na to co je trošičku pravda, ale nikým nevyhledávaná. A poukáže na ni. Dělá věci ne pro ně samotné, ale kvůli svému zviditelnění, a protože je to debil. Pak máme primátora co neumí řešit Prahu, na což poukazuje snad každý. Zakazuje koloběžky, kola a pak řeší končící smlouvy s Čínou. Samozřejmě z obdobných důvodů jako jeho kolega Novotný. No a ta Čína řekně těm svým turistům, protože je řízena centrálně, ať k nám nikdo od nich nejezdí. A oni toto musí respektovat. A tak se stalo. Zamítli symfonický orchestr atd. Pak ještě nechají vyvěsit vlajky Tibetu. Pak se politici z ODS rozhodnou jet na Tchajwan v čele Kuberou. A pak tam někdo volá z České republiky, zda by nám neposlaly roušky, respirátory a další věci. A jim tam leží na stole objednávky z celého světa. Od států s kterými obchodují v o několik řádů vyšších číslech. A ty státy pokorně žádají, přeplácí. A ten Číňan dostává povel z té jejich strany, nic jim nedávej. To jako nám. Pak tam ještě zkouší volat ten náš Zeman, co jim lez spolu s Kellnerem do víte kam a dodávku možná zajistí. A mně se to nelíbí, ale vděčný mu budu rozhodně víc, než tomu debilovi na začátku. Ona akce tvoří reakci a v této době je to prostě ošajslich. Nejvíc kritiků tohoto postupu tvoří moralisti, kteří jsou pak nejvíc nasraní, že jim stát nic nezařídí. Nejsou ochotni nic respektovat. Že se mi to nelíbí je nasnadě, ale přemýšlení některým lidem bohužel chybí. Myslet v souvislostech. Ne vždy je výhra mít pravdu. Tady se to jednoznačně potvrzuje. Budeme mít pomník Vlasovcům, pomník místo prasečáku, přejmenované náměstí k výročí osvobození a pryč Koněva. Máme prostě takové politiky. A teď se diví a nadávají, že něco není. Mají tedy na to právo? A neb jejich plán bé zní: ?
Budou ti stát, hrůzou vlasy.
Tipů: 1
» 18.03.20
» komentářů: 0
» čteno: 327(3)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Závěť | Následující: Nostradamus=Bill Gatess

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.