Karanténa

Jak s ní vyjít
» autor: umělec2
Karanténa. Jak se k ní postavit? Znám to moc dobře. Úraz mně odstavil od normálního života na hezkých pár měsíců. A jak je vidět, přežít se to dá. Potřebujete si zachovat bystrou mysl, musíte se přizpůsobit možnostem. Zjistíte, že ten čas můžete využít k odpočinku, poslechu hudby, k četbě, psaní, rozjímání, přemýšlení, poslechu audio knih. Vnímáte z počátku každou vteřinu času jako vlekoucí. Po čase je týden jako dřív den. I měsíc nemusí být o mnoho delší. Ano to vím, tím jsem si prošel. Je to jen ve vaší hlavě. Po operaci a nekolikadenim půstu jsem dostal vývar. Vývar bez ničeho. Pro tu chvíli to bylo to nejlepší jídlo co jsem kdy jedl. Vnímal jsem každou z jeho chutí daleko jasněji než kdy dřív. Druhý den jsem už snědl s velkými obtížemi čtvrtku rohlíku. Pak jsem dostal Lučinu. Extrémně dobrou. Tak jsem snědl rovnou celou půlku jejího 90gr balení. Postupně jak se zlepšoval můj zdravotní stav, přidával jsem další a další potraviny. Dnes už jím vše ale nic mi už nechutná, tak jako ten nemocniční vývar. Nic nechutná jako touha po životě v mysli nemocného. Poučte se z toho, že k umocnění prožitku, poslouží spíš půst než nadbytek.
Tipů: 1
» 11.03.20
» komentářů: 0
» čteno: 401(4)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.